Writer Pov
گ:میشنوی چی میگم لویی؟با صدای بلند گریس چشمش رو از کتاب گرفت و همونطور که آهی میکشید نگاهشو به گریس که ابروهاش رو بالا انداخته بود داد.
گ:حواست به من نیست.دیگه آخراشیم چیزی نمونده.
ل:قسم میخورم داشتم گوش میدادم،سه ساعته همش داری همینو میگی.
گ:تو هم اگر این موقع شب ازت میخواستن درسی که خودتم نخوندی رو برای کسی توضیح بدی که ساعتی سه بار خودکارش رو میکنه تو دهنش و انگار محو میشه،قطعا غر میزنی.
لویی چشم هاش رو چرخوند.
ل:ببخشید که تو اونی هستی که یادش رفته بهم بگه فردا یه کوییز فاکینگ مهم دونفره داریم.
گریس آهی کشید.
گ:بَده نخواستم اذیتت کنم؟فکر کردم دوباره نمیای دانشگاه،بعدشم اگر بیای میخواستم بگم من سوالات گروه خودمون رو جواب میدم...
گریس سکوت کرد و ادای گریه کردن دراورد.
گ:چطوری باید یادم میموند شفاهی نیست و آنلاینه؟
لویی ابروهاش رو بالا انداخت.
ل:دیدی؟پس حقته،غر نزن.
گریس فاکی بهش نشون داد.
گ:لطفا لطفا تمرکز کن،نمیخوام فردا خرابش کنی.انقدر نرو تو یه دنیای دیگه.
ل:اوی اوی،من کاملا حواسم بود اصلا بیا ازم سوال بپرس.
گریس لبخند با رضایتی زد.
گ:تو جراحی لاپاروسکوپی، چرا باید گاز CO2 استفاده کنیم؟
ل: برای ایجاد فضای کافی در حفره شکمی و بهبود دید جراح.
گ:تو مانیتورینگ گازهای خونی حین عمل، اگه CO2 انتهای بازدمی بیمار افزایش پیدا کنه، چه مشکلی ممکنه وجود داشته باشه؟
ل: ممکنه نشوندهنده هیپوونتیلاسیون یا مشکل در سیستم تهویه باشه؟
گ:عالی...وایسا ببینم..
بعد از چند ثانیه فکر کردن پرسید.
گ:اگر بیمار واکنش حاد به لاتکس حین عمل داد، دارویی باید سریعاً تزریق بشه؟
لویی اخم کرد و چشماش رو بست.
ل:میدونم چی میشه وایسا.
YOU ARE READING
My husband,My sir[L.S]
Fanfiction_له کردن قلبی که صاحبشی توی مشتت انقدر راحت بود عزیزکرده ی آلفا؟ Larry BDSM husbands Mpreg ⚠محتوای داستان تجاوز،خشونت فیزیکی،فحاشی و... هست.