24.Ashamed

4.3K 650 259
                                    

برای این چپتر نیازه ام وی فالینگ رو دیده باشین،من هیچ وقت نمیدونستم باید چطوری بعضی پوزیشنا رو بنویسم که کاملا خواننده درک کنه چون فقط اونطوری میخواستم تصور بشه و دنبال گیفم براش گشتم ولی چیزی که میخواستم نبود و ولی فعلا که فیفتی شیدز و فالینگ هری کمکم دارن میکنن.پوزیشن هری وقتی دستشو روی پیانو گذاشته و بعد برای گرفتن گیلاس شراب دستشو از جلو میاره و دورش حلقه میکنه.پی.اس:میدونم تلفظ گلسه:|ولی یه جوریه تو فیکشن فارسی که اینطوری حالا همه چیزو با لهجه هم بنویسی (لطفا.بگید فقط من نیستم که درگیر این چیزام-_-).و اینکه شما هرکدومو که ترجیح‌میدین من بنویسم.

............
Writer Pov

با شنیدن صدای باز شدن آسانسور ته گیلاس شرابشو سر کشید و روی میز گذاشت که انگار بیشتر از گذاشتن بود چون صدای بلندی تولید کرد.فرانسیس که متوجه بودن هری توی اشپزخونه شده بود سراغش رفت.

ف:سلام آقا.

هری سرشو تکون داد به صندلی کنارش اشاره کرد و فرانسیس کاری که بهش گفته شده بود رو انجام داد.

ه:بدترین تنبیهی که داشتی چی بود؟

فرانسیس متعجب به هری نگاه کرد

ف:بدترین؟

هری سرشو تکون داد و گیلاسشو دوباره پر کرد و گیلاس دیگه ای رو جلوی فرانسیس گذاشت و پرش کرد‌‌.

فرانسیس نفس عمیقی کشید و سعی کرد به یاد بیاره.

ف:من..‌.شاید اولین بار هر تنبیه برام سخت بوده ولی همشون به یه اندازه.نمیتونم...بدترینی وجود نداشته.

ه: کدوم بهت بدترین حس رو داده؟

فرانسیس دوباره نفس عمیقی کشید و لبشو گاز گرفت.بطری رو برداشت و گیلاسشو که خالی شده بود دوباره پر کرد.

ف:وقتی که جلوی دام های دیگه تنبیه میشم.

هری سرشو تکون داد و به بیرون خیره شد.

ه:اگر بدون قرارداد اتفاق بیفته چی؟بدون خواستن تو؟

فرانسیس که ربط سوالات هری رو نمیفهمید از جاش بلند شد و جلوی دید هری رو گرفت.

ف:ددی؟

ازش اجازه گرفت و وقتی هری تایید کرد روی پاهاش نشست و دستشو رو شونه هاش گذاشت.

ف:چی شده؟

ه:جواب ندادی.

ف:جوابی ندارم.نمیتونم خارج از قرار داد بودنشو تصور کنم.چرا باید تنبیه بشم وقتی قراردادی نیست و رابطه ای؟

ه:پسره رو به فاک دادم.

فرانسیس شوکه بهش نگاه کرد و وقتی حرفشو تجزیه کرد گفت.

ف:باهاش...قرارداد بستی؟

ه:گفتم نمیبندم.

ف:پس چطوری؟

My husband,My sir[L.S]Where stories live. Discover now