CHARACTER ASK - ANSWERS

2.5K 141 32
                                    

Jak jste již poznali dnes vám přináším odpovědi k character asku! Doufám, že vás odpovědi mile potěší a třeba i překvapí :)
Dostali jste možnost nahlédnout do takového zákulisí Ravenclaw and Slytherin a já doufám, že se vám to bude líbit :)
Děkuji všem, kteří se nebáli zeptat a teď vás čeká sladká odměna ve formě odpovědi na otázku, která vás zajímala :)
Každé přečtení, vote a koment potěší :)
Mějte se krásně a užijte si odměnu za 10K reads a 1K votes

BTW.: Na konci je menší překvapení, které jsem vám chtěla prozradit :)

- Katuska26






EmilyT1357:
Ma voldemort nejake tusenie ako by to so steph mohlo byt?
AUTOR: Myslím si, že každému asi dojde, že Stephanie se dříve, či později prozradí a mohu jen nalákat na to, že to nebude moc dlouho trvat a ne Voldy zatím nic netuší :)

mau5ka: Na Steph: Chtěla bys aby jste žili společně jako 'normální' rodina ? (Ty,Voldemort a Spencer)
Stephanie: Samozřejmě, že ano! Kdo by nechtěl šťastnou rodinu? Bohužel otec by mě nejspíše zabil a ublížil matce a to nehodlám dopustit!

mau5ka: Na Voldyho (ehm ehm Pana zla :D) : Myslíš si že Spencer žije? popřípadě chtěl bys aby byla živá?
Voldemort: Moje drahá Spencer se nikdy nedala porazit lehce a myslím, že tomu tak bylo i tehdy. Samozřejmě, že chci! Byla jediná, která mě kdy chápala! A trochu úcty k Pánovi zla!

mau5ka: Co si myslíš o Steph?
Draco: Osobně jsem si myslel, že bude okamžitě patřit do Pottříkovi partičky, ale překvapila mě velice svou drzostí a ostýchavostí. Tohle bych do ní nikdy neřekl...

Marketa727: Takže Voldy , chtěl by jsi dceru ?
Voldemort: Dceru? Nyní opravdu ne! Dříve ano, ale nyní ne. Když jsem byl mladý, toužil jsem po rodině s jednou výjimečnou dívkou, ale ta zemřela a tím zanikl i poslední kousek dobra, který ve mně byl.
A trochu úcty! Nevíš, s kým mluvíš?!

Marketa727: Steph, chtěla by jsi s Drakem chodit ?
Stephanie: Chodit? Myslím si, že na to mám ještě času dost. A navíc mám daleko důležitější věci na práci, než nějaké pitomosti!

andrlovaaa: Draco- co si myslis o Steph?
Draco: Co bych si o ní měl myslet? Překvapila mě svou povahou, nic víc, nic míň!

andrlovaaa: Bella - Co cítíš k Voldymu?
Bellatrix: Je to můj pán a já mu budu sloužit navždy! Navíc, jak se opovažuješ vyslovit jeho jméno, ty bídný červe?!

andrlovaaa: Voldy - Měl si něco s Bellou? Vadí ti že nemáš nos?
Voldemort: Ne! V mém kamenném srdci zůstává jediná dívka a tak to bude navždy! Veliké moci se musí přinášet oběti!

Polyuretan: Voldy - Cítíš ještě něco ke Spencer? Co by jsi dělal, kdyby jsi zjistil, že máš dceru?
Voldemort: Spencer byle, je a bude jediná dívka, kterou jsem dokázal milovat. Ano stal se ze mě Pán všeho zla, ale tyto city k ní stále chovám. S kým bych asi mohl mít dceru? Spencer je mrtvá, tudíž šance mít potomka je nulová!

Polyuretan: Trio - Máte opravdu rádi Steph? Měli by ste jí rádi, i když by měla velké tajemství a vy ho zjistili? Třeba, když by bla dcerou Voldemorta?
Harry: Ze začátku ne, ale poslední dobou mi přirostla k srdci. Přijde mi, že do naší party přinesla něco nového, neznámého. Myslím si, že nás všechny nějakým tím způsobem změnila k lepšímu a to samé si dovolím říct i o ní. Změnila se, hodně.
O čem to mluvíš? Stephanie nemá žádná velká tajemství! Nic neskrývá a navíc, kdyby byla dcerou Voldemorta, pokusila by se mě zabít!

Ravenclaw and Slytherin [CZ, HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat