kapitola 55. - Ošetřovna

2.4K 181 24
                                    

POHLED STEPHANIE

Prudce jsem otevřela oči a rychle se posadila. Rozhlédla jsem se kolem dokola a zjistila, že se nacházím na ošetřovně. Co tady dělám? Chytla jsem se za hlavu a snažila se rozpomenout, co se stalo.

Vzpomněla jsem si, že jsem byla s triem a dojel sem Sirius Black a Remus Lupin. Potom jsem odcházela do pokoj a zase zaslechla ten divný hlas. Musím s tím něco dělat. Strašně moc to bolí.

Dveře od místnosti se otevřely a dovnitř se vehnal profesor Potter.

,,Už je ti lépe?" otázal se a přisedl si na postel. Přeměřil si mě zvídavým pohledem.

,,Mnohem," pousmála jsem se. Dovnitř přišla ošetřovatelka a celou mě prohlédla.

,,Nevíte, z čeho ten kolaps mohl vzniknout?" zajímal se muž a já na sucho polkla.

,,Nemám žádné podezření. Bylo to náhlé a nečekané," usoudila.

,,Každopádně, slečna Deen vypadá v pořádku. Může odejít, ale musí na ni někdo dávat pozor," usmála se madam Pomfreyová.

,,Nebojte se, sám na slečnu dohlédnu," vrátil jí úsměv profesor. Ona jen kývla a opustila nás. Mohla jsem odejít. Potter mi podal ruku a pomohl mi vstát.

,,Tak pojď, Stephanie. Nyní tě mám na starost," podepřel mě a společně jsme se vydali k jeho kabinetu. Tam již čekali ostatní. Byl tam postaven menší vánoční stromeček a pod ním spousta dárků. Zastekla si, protože pro ně nic neměla. Nepočítala s tím, že tu bude na Vánoce. Mia si klekla k dárkům a začala je přidělovat jejich majitelům. Podivila jsem se, kolik jich je pro mě. Všichni začali rozbalovat ty své, ale já se stále neměla k pohybu.

,,Na co čekáš, Steph?" zasmál se Harry a pobídl mě, abych se k nim přidala. Vzala jsem do ruky jednu krabičku a vytáhla z ní řetízek. Byl zlatý se znamením nekonečna. Všimla jsem si drobného nápisu: Věřme magii v nás. Našla jsem u toho i menší lístek. Proč by mi psali dopis, když jsem tu s nimi?

Drahá Stephanie,

Vím, že si procházíš těžkým obdobím a není to pro tebe zrovna nejlehčí. Věřím, že vše zvládneš, protože jsi silná! Tento řetízek ti má připomínat, že na nic nejsi sama a tvá moc tě vždy ochrání. Možná jsem už mrtvý, ale stále na tebe dávám pozor a také vždy budu. Také je tento šperk očarovaný. Pomůže ti ovládat tvou sílu, když budeš kouzlit bez hůlky. Také ti chci říct, ať se nehněváš na svou matku. Vše dělá pro tvé dobro. Snaží se tě ochránit před tvým otce.

Miluju tě, maličká. Na to nikdy nezapomeň.

S láskou,

Tvůj dědeček.

Do očí se mi dostaly slzy. Prohlédla jsem si ten skvost pozorněji a vycítila tu magii, o které mluvil. Zapla jsem si ho kolem krku a naposledy po něm přejela prsty. Vzkaz jsem si zastrčila do kapsy hábitu. Popadla jsem do ruky další dárek. Tentokrát byl větší. Sundala jsem víko a vykoukl na mě prázdný pergamen.

,,Co to je?" podivila jsem se nad tím.

,,Slyšela jsi již někdy o pobertově plánku?" zeptal se Remus a já záporně zakroutila hlavou.

,,Jedná se o pergamen, který ukazuje polohu lidí. Tohle je něco podobného. Ukáže ti to věc, po které tvé srdce nejvíce prahne. Stačí pouze pronést slova ' hledání započato' a ukáže se ti k tomu cesta. Jakmile to nalezneš, vše zmizí po použití hesla 'hledání ukončeno' " vysvětlil mi Sirius.

,,To zní výtečně. Děkuji moc," usmála jsem se vřele a více si plánek prohlédla. Zkusila jsem i ty slova a opravdu to fungovalo. Bude se mi to hodit při mých výpravách. Pak jsem dostala ještě svetr s velkým písmenem S. Ron říkal, že mi to posílá jeho mamka, která se o mě doslechla. Poděkovala jsem mu. Mia mi koupila nějaké knihy ohledně lektvarů a útočných kouzel a od Harryho mám nějaké potřeby pro Darkie. Sirius mi nenápadně podal nějaký váček a říkal, že mi to ochrání velice důležité věci. Zahlédla jsem však ještě jednu krabičku. Chňapla jsem po ní a rozvázala stuhu, která ji držela pohromadě. Další vzkaz?

Milá vnučko,

Jsem si víc, než jistá, že víš, že jsem tvá babička. Věnuji ti tento obraceč, protože tuším, že se ti bude v budoucnu hodit. Čeká tě jedna velmi složitá a důležitá výprava, která pomůže k záchraně světa. Nepochybuji o tom, že to dokážeš. Hodně štěstí, Stephanie. A prosím, neodsuzuj svého otce. Nedělá to bezdůvodně.

S pozdravem,

Meropa Gauntová

Připadá mi, že mě všechny dárky na něco připravují, ale na co? Dále jsme jedli, pili a bavili se. Dokázali mi zvednout náladu, když jsem byla na dně a za to jim moc děkuji.

POHLED SPENCER

Seděla jsem na pohovce a v ruce držela šálek se silnou kávou.

,,Neboj se. Stephanie je určitě v pořádku," snažil se mě uklidnit Zach. Já ho pouze zpražila pohledem.

,,Je naštvaná a všechno ví! Merlin ví, co teď právě dělá," na konci se mi hlas zlomil. Moje malá holčička může být teď kdekoliv.

,,Stephanie je v pořádku, Spencer," ozval se nějaký hlas. Zvedla jsem pohled ze země a upřela ho na ducha levitujícího v mém obýváku.

,,Otče? Jak to můžeš vědět?" nadzvedla jsem obočí.

,,Tvoje dcera je nyní v Bradavicích a slaví Vánoce," osvětlil mi situaci a já zatla dlaně v pěst.

,,Slaví Vánoce? S kým?" zasyčela jsem podrážděně.

,,S poberty a zlatým triem," otevřela jsem pusu dokořán.

,,Před chvílí si dávali dárky. Spencer, nemusíš se o ni bát. Je silná a možná i mocnější než ty. Přiznej si to, už se o sebe dokáže postarat," tohle jsem si rozhodně nehodlala připustit.

,,Co když ji její otec odhalí?" zamračila jsem se na něho.

,,Máš pravdu. Tom od toho odhalení není daleko, ale pořád se vše může změnit," nepřipouštěl mou úvahu.

,,Ale jestli chceš svou dceru zpět, musíš s ní promluvit," radil mi.

,,Jak s ní mám mluvit, když mě neposlouchá, a ani mě nechce vidět?" rozhodila jsem rukama. Měla jsem chuť něco rozbít.

,,Navštiv ji v Bradavicích, nebo jí vlez do snu. Řešení je spousta. Jen musíš chtít," s těmito slovy se rozplynul jako pára nad hrncem. Dala jsem si hlavu do dlaní. Musím něco podniknout. Má pravdu. Nechci svou princeznu ztratit, a proto jí to vše vysvětlím!

**************

Aloha, lidi! :)

ano, kapitola je tady z jednoho prostého důvodu, mění se vydávání, počítala jsem na jak dlouho by RAS vyšlo co se týče vydávání a trvalo by to přibližně rok a to se mi vůbec ale vůbec nelíbí, proto se bude vydávat dle jiného řádu, což znamená, že kapitoly budou nepravidelně několikrát do týdne :)

no, takže na co podle vás Stephanie ty dárky připravují? na něco důležitého či bezvýznamného? co myslíte? :)

jinak děkuji za úžasných 39K přečtení! jste skvělí! ♥

no, tak pro dnešek vše, užijte si část a budu ráda když dole zanecháte nějaký ten názor :)

mějte se krásně a skládejte básně! :) ♥

-K

Ravenclaw and Slytherin [CZ, HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat