Uběhlo již deset let od útěku právoplatné dědičky Havraspáru, Spencer Mallory Brook. Od té doby se mnoho věcí změnilo. Spencer se na plno věnovala výchově své malé dcery Stephanie a neměla ani pomyšlení na to, že by se jí mohlo něco stát. Milovala ji z celého svého srdce. Viděla v ní kousek Toma. Stephanie mu byla velmi podobná, ale i svou matku nedokázala vzhledově zapřít. Malá dívka byla kouzelná. Dokázala dostat do kolen i téměř bezcitnou bytost. Po matce zdědila bystrost a po otci drzost a lstivost.
Stephanie byla pod přísným držením své matky a chovala se téměř jako dokonalá dceruška, protože ji nechtěla zklamat. Nechtěla pohlédnout do očí své matky a vidět v nich smutek, či zklamání. To by nejspíš nepřežila.
Malá dívka měla vždy pocit, že její matka před ní něco tají, ale neměla ani potuchy, co by to mohlo být. Vždy, když nad tím chtěla aspoň trochu popřemýšlet, ji z jejích myšlenek vytrhli její přátelé. Její dětství bylo nádherné. Byla obklopena dětmi od přátel její matky. Společně tvořily nerozdělitelnou šestici, která držela vždy při sobě. Nikdo je nedokázal poštvat proti sobě. Vždy táhly za jeden provaz a nehodlaly to měnit.
,,Chrisi, chytej!" křikla Stephanie a hodila tmavovlasému chlapci camrál. Letěli asi pět metrů od sebe a mířili k obručím jejich nepřátelského družstva. Vesnice byla zhola mudlovská, oni jediní byli kouzelníci, a proto se museli držet pod kontrolou, aby moc nepoužívali kouzla, ale famfrpálu nikdy neodolali. Vždy se domluvili mezi sebou, kdo s kým bude v družstvu a poté stačilo, aby dospělí použili pár maskovacích kouzel a mohli se pustit do hry.
,,Pozor, Scarlet!" zaječel světlovlasý chlapec Matthew. Matthew a Christopher byli bratři, ale vůbec se fyzicky nepodobali. Ještě měli sestru Dianu, ale ta byla úplně odlišná. Člověk by se až divil, jak mohou být trojčata tak moc rozdílná. Ty tři spojovalo snad jen příjmení a krev. Povahově a vzhledově neměli téměř nic společné.
Tmavovlasá dívka tmavší pleti se vyhnula tak tak potlouku a kývla na znamení díků na blonďatého chlapce, který ji varoval. Rozletěla se za Chrisem a Stephanie, aby jim vzala camrál. Snažila se je dohnat, ale bylo to téměř zbytečné. Zmiňovaná dvojice byla příliš rychlá a ona jim nestačila. Ještě víc se předklonila v hloupém domnění, že je dostihne, ale mělo to spíš opačný efekt. Přepadla dopředu a jen o chlup se stihla zachytit násady svého koštěte. Visela ve vzduchu, několik metrů nad zemí. Čekal ji volný pád, jestliže se pustí. Prsty jí pomalu sjížděly z rukojeti a ona na sucho polkla.
,,Scarlet!" zaječela její matka, Carrie, která stála na zemi. Překryla si ústa rukou a zděšeně koukala nahoru. Ke Carrie přiběhl i její manžel, Spencer a zrzavá dívka Holly. Holly byla dcerou Ophelie a Averyho. Tato čtveřice se dnes neúčastnila hry, místo toho raději odpočívali uvnitř prostorného domu.
Stephanie se ohlédla a všimla si, jak její kamarádka pomalu, ale jistě padá k zemi. Obrátila se o tři sta šedesát stupňů a rychlostí blesku se k ní řítila. Natahovala ruku před sebe, aby mohla padající dívku zachytit, ale to neměla dělat, protože tím narušila svou rovnováhu a sama se mírně zapotácela. Desetiletá dědička zbledla, když si její koště začalo dělat, co chtělo. Pevněji se chytla a svraštila obočí. Opatrně se naklonila a střemhlav dolů si to mířila ke Scarlet.
Tentokrát se o něco opatrněji natáhla po ruce Scarlet a pevně ji chytla. Obě začaly křičet, neboť se začaly různě točit a otáčet hlavou dolů. Koště bylo nevyvážené, a proto se pod nimi různě pohybovalo. Stephanie zabrala vší silou a pomohla Scarlet, aby si sedla za ni.
,,Konečně to bude klidný let," vydechla Stephanie, ale to nebylo moc chytré. V tu chvíli do nich narazil potlouk a jejich koště bylo doslova rozlomeno vejpůl. Dívky se po sobě zděšeně ohlédly a poté se už jen s křikem vydaly prudkým pádem dolů. Chytly se za ruce a tak nějak se pokusily obejmout. Naivně si myslely, že to zpomalí jejich pád, nebo že to nebude tak moc bolet, ale spletly se.
ČTEŠ
Ravenclaw and Slytherin [CZ, HP FF]✔
FanficStephanie Chantal Brook. Dívka, která se musela od malička skrývat kvůli jejímu nebezpečnému otci. Otci, který je shodou okolností Pánem všeho zla. Vyrůstala pouze se svou matkou Spencer Mallory Brook, dědičkou Havraspáru. Její moc se bude časem zvě...