POHLED HERMIONY
,,Jak nás mohl najít?!" vyváděl pořád dokola Ron. Protočila jsem nad ním oči. Nikde nebylo bezpečno. Museli jsme se někam schovat. Někam, kde nás nenajdou. Mohou číhat všude. Museli jsme být neustále ve střehu.
,,Chrisi? Scarlet se zdála být vyděšená ještě předtím, než příletli smrtijedi. Co se stalo?" vzpomněla jsem si na vyděšený pohled tmavovlásky a jak běží za Chrisem. Vypadala zoufale.
,,Někdo jí podstrčil vzkaz s tím, že přicházejí smrtijedé. Byl tam zase podpis P.Z. Pomocí podobného dopisu jsme se dozvěděli o přepravě Harryho. Musíme zjistit, kdo je P.Z., protože toho ví víc než my všichni dohromady," vydechl a já nakrčila obočí. V hlavě jsem si přemítala všechny známé osoby. Určitě nám nebude pomáhat někdo, koho neznáme.
,,Podle všeho je na naší straně. Proč by nám jinak posílal ty vzkazy, kde nás varuje před blížícím se nebezpečím?" přidal se do naší úvahy i Harry. Má pravdu. Musí to být někdo, kdo chce porazit Voldemorta stejně tak moc jako my.
,,Ale taky to může být past. Třeba si chce získat naši důvěru a potom nás dovede do Voldemortových spárů. P.Z.? Nezní to jako zkratka pro Pán zla? Voldemort si dbá na své postavení ve společnosti. Jak můžeme vědět, že to není jeden z jeho mistrovských plánů?" Ron nad námi kroutil hlavou. V jeho slovech bylo něco, co mě zaujalo. Měl pravdu. P.Z..
,,Matka Steph byla prohlášena za Paní zla. Co když nám pomáhá ona?" zkusila jsem to brát z jiného úhlu pohledu. Tohle je jediná stopa, kterou máme. Musíme se jí držet.
,,Jenže proč by chtěla zabít svého manžela? I ona si myslí, že ho chceme zničit v tom morbidnějším slova smyslu," zapochyboval Chris. Je to celé zamotané. Jsme čtyři proti celé armádě v počtu několika stovek čarodějů. Hm, určitě to vyhrajeme.
,,P.Z. může být zkratka čehokoliv. Jsme ve slepé uličce a nemáme se čeho chytit. Nemáme žádnou stopu," vydechla jsem všechen přebytečný vzduch z plic. Vzpomínala jsem na všechny události a na lidi, kteří s nimi byli spojení. Třeba mě něco napadne. Náhle se mi rozšířily oči poznáním.
,,Počkat! Pamatujete na zničení Doupěte? Měla v tom pracky Bellatrix! Jenže tehdy se tam objevila nějaká osoba v kápi. Co když to byl P.Z.? Už tehdy nám mohl pomáhat a my o tom nevěděli. Může být kdekoliv a sledovat každý náš krok," spojovala jsem si jisté souvislosti dohromady. Proč mě to dřív nenapadlo? Zničení Doupěte byla velká událost a já si na to vzpomněla až dnes.
,,Nikdo neviděl nic víc než plášť. Jestli to byl opravdu P.Z., tak nechce být za žádnou cenu odhalený. Ale otázkou zůstává, proč? Proč mu jde o to, aby o něm nikdo nic nevěděl?" zapřemýšlel chlapec, který přežil. Ta otázka tížila nás všechny. Slepě jsme dedukovali a mohli jen hádat, jak to doopravdy je. Nic jsme nevěděli pořádně a neměli to podložené fakty.
,,Třeba je to smrtijed, který zradil Voldemorta a nechce, aby na to přišel," střílel od boku zrzek. Pokroutila jsem hlavou. Tak lehké to podle mě nebude. Podle mě myslel na všechno předtím, než nám začal posílat ty vzkazy. Jeho skrývání musí mít hlubší význam, než si myslíme.
,,Podle mě je tady něco důležitějšího, co nám stále uniká," povzdychla jsem si. Musí to být složitější. Ale zase to s tím smrtijedem není taková pitomost. Ten člověk musí mít blízko k Voldemortovi, protože jinak by nevěděl o jeho plánech. Je hloupost, aby tam pronikl jen díky nějakému zaklínadlu. Leda že by byl součástí rady. Nakrčila jsem obočí.
,,Teď se hlavně musíme dostat na nějaké bezpečné území," zakončil náš rozhovor Harry. Zastavili jsme se a chytli se za ruce. Přenesli jsme se před dům rodiny Blacků. Chris se nechápavě rozhlížel kolem sebe. Ještě aby ne. Nikdy tady nebyl. Je to jeho premiéra. Rozešli jsme se dovnitř.
ČTEŠ
Ravenclaw and Slytherin [CZ, HP FF]✔
FanfictionStephanie Chantal Brook. Dívka, která se musela od malička skrývat kvůli jejímu nebezpečnému otci. Otci, který je shodou okolností Pánem všeho zla. Vyrůstala pouze se svou matkou Spencer Mallory Brook, dědičkou Havraspáru. Její moc se bude časem zvě...