kapitola 90. - Nasaď si masku a snaž se!

2.2K 168 31
                                    

POHLED STEPHANIE

,,Tak jo, všichni víme, že musíme Voldemorta sesadit," začala naši poradu Scarlet. Povzdechla jsem si. Je to jen chvíle od toho, co otec povstal a už ho chceme zničit.

,,Musíme pomoct Harrymu v jeho zničení. Pokud bude žít, bude umírat daleko více a více lidí," pokračovala ve své řeči a všichni poslouchali. Chris se na mě soucitně díval. Snažila jsem se usmát, ale vyšel z toho spíše nějaký škleb.

,,Někdo nějaké návrhy?" spráskla ruce a čekala, až se někdo ozve. Nikdo neměl tu odvahu a kreativitu, aby něco vymyslel.

,,Nemusíme ho přímo zabíjet. Existuje klíč Havraspárů a tam by mohlo být jiné řešení," tiše jsem špitla a bála se reakce ostatních.

,,A kde ten klíč je?" nadzvedla obočí Holly. Mykla jsem rameny.

,,Je ztracen. Ale mohli bychom se pokusit ho najít," ve svém hlase jsem zaslechla notnou dávku naděje, kterou mi okamžitě zničila Scar.

,,Ale jak? Svět je obrovské místo plné smrtijedů a poslů zla," rozhodila rukama do stran.

,,Mám návrh. Můžeme se pokusit prohledat místa, která jsou úzce spjata s Havraspárem. Já se mezitím vrátím zpět k otci a budu si hrát na spořádanou smrtijedku. Budu dělat něco jako špeha. Musíme zvítězit. Nechci otce ztratit, ale na druhou stranu nedovolím, aby byl svět zničen," rozhodně jsem vstala a porozhlédla se po ostatních.

,,Nemůžeš se tam vrátit! Můžou tě zabít!" vykřikl vyděšeně Matt. Otočila jsem se k němu čelem.

,,Musím. Když budu hrát, že jsem na jeho straně, budeme vědět bližší informace a očekávat události, na které se máme připravit," povzdechla jsem si. Jsem připravena jít za vítězstvím.

,,Ale buď opatrná, ano?" přispěchal ke mně Chris a objal mě zezadu. Líbl mě na temeno hlavy. Jemně jsem přikývla.

,,Budeme se moct stále bavit?" špitla tiše Holl. Všichni jsme se na ni otočili.

,,Ano, otec mi nic nezakazoval. Pouze si myslím, že mě poštve proti Harrymu. Určitě bude chtít, abych mu uškodila," povzdechla jsem si a založila si ruce na hrudi. Nechci mu ublížit. Tolikrát mi pomohl a já půjdu proti němu. Ale musím myslet na to, že mu chci ve skutečnosti pomoct.

,,Slyšela jsem, že ministerstvo posílá nějakou čarodějku na místo profesorky obrany proti černé magii," nadhodila Scar a já vyvalila oči.

,,Tohle nebude dobré. Ministerstvo popírá Voldemortův návrat. Může to mít až fatální následky," zaskuhral Matt. Má pravdu. Ministerstvo půjde proti nám, avšak je tu jedna možnost.

,,Ne, naopak nám to hraje do karet. Ministerstvo zbrojí proti Brumbálovi a Harrymu. Budu moct dokázat svou věrnost, když půjde vše podle plánu. Popletal určitě pošle někoho nesnesitelného a ten dotyčný bude mít za úkol odradit nás od magie nějakým způsobem ," zatleskala jsem.

,,To my máme esa v rukávu. Stačí se na to podívat z jiného úhlu pohledu," mrkla jsem na ně. Hodiny odbily pátou hodinu. Už jsem tady skoro dva týdny a nikdo mě nehledá. Ještě aby jo. Co jsem si myslela, že? Že by po mě vyhlásili pátrání? To sotva. Jsem přeci páté kolo u vozu. Nikdo si mě neváží. Ale já jim ukážu, že dokážu mnoho.

,,Nesmíme nic ponechat náhodě. Musíme se připravit na cokoliv. Channy, ty si budeš hrát na vzornou dcerušku a donášet nám informace. Je jasné, že Harry zná pravdu, tudíž půjde proti tobě. Musíme ho nechat ve lži a pomáhat mu přes nějakého prostředníka. Takhle to bude bezpečnější," dedukovala nahlas Holl. Zamyslela jsem se, kdo by mohl být tím vhodným adeptem na naše komplice. Někdo hodně blízký Harrymu a přesto otevřený ke spolupráci. Někdo, dko touží po porážce Pána zla. Nejlépe, aby měl i dobrý vztah s Brumbálem...

,,Fred Weasley? V minulých letech jsi ho dostala svým humorem, odvahou a nadsázkou. Kdybychom mu vše vysvětlili, mohl by spolupracovat. Při nejhorším nás zachrání staré známé obliviate," pokrčil Chris rameny. Přikývla jsem na souhlas. Fred je asi nejlepší možnost, která mě v tuhle chvíli napadla.

,,Na vše se vrhneme po příjezdu do školy. Jestli mě omluvíte, ráda bych se podívala domů. Nevím, jak dlouho tu pobudu," povzdechla jsem si a smutně se po všech koukla. Okamžitě ke mně přispěchali a vtáhli mě do hromadného objetí. Tyhle láskyplné okamžiky mi budou chybět. Budu muset prokazovat chlad a nepřístupnost. Co bych si bez nich počala? Vždy tu pro mě byli a zachránili mě v těch nejtěžších situacích. Jsou má rodina a já je nikdy nenechám odejít, i kdyby si to sebe víc přáli. Pevně jsem je k sobě tiskla a neubránila se slzám. Žádné oko nezůstalo suché. Všem po tvářích tekly slzy.

,,Pamatujte, naděje umírá poslední," pousmála jsem se. Zamávala jsem jim a přenesla se do mého rodného domu. Porozhlédla jsem se po tak moc známém prostředí. Polštářkem prstu jsem přejela po jedné fotce, na kterém jsem byla já s matkou a Chrisem. Bylo to přesně v den mých jedenáctých narozenin, kdy mi přišel dopis z Bradavic a rozhodlo se, že tam pojedu studovat. Byla to tak moc radostná chvíle a co se z toho vyklubalo o několik let později? Velké neštěstí... došla jsem ke schodům a brala je po dvou. Chtěla jsem do svého starého pokoje. Vletěla jsem tam jako blesk. Vůbec nic se tu nezměnilo. Přešla jsem ke své skříni a podívala se na všechny ty dětské šatečky, které jsem dříve nosila. Tolik vzpomínek se zde odehrálo a já věděla, že všechna ta dětská radost vyprchala. Jak jsem si již uvědomila, ztratila jsem sama sebe. Ztratila jsem svůj smysl pro humor, radost a svou cílevědmost. Bez toho jsem nic. Pokud to znovu nenaleznu, co ze mě zbyde? Pouhá loutka bez duše. To nesmím dopustit. Přeci jen, Dia mi věří a já je nehodlám zklamat. Věřila ve mně a já jí dokážu, že to vše nebylo zbytečné. Musím se vydat na pouť, kde naleznu svou podstatu, abych mohla zachránit svět. Musím najít radost ze života a kouzel, kterou jsem někde ztratila. Musím objevit samu sebe, abych mohla pokračovat v dobrodružství, kterému se říká život.

Parkety za mnou zavrzali a já se prudce otočila. Nikdo za mnou nestál, a tak jsem se vrátila do původní pozice. Upadla jsem na zem a zalapala po dechu. Tohle byl opravdu hloupý vtip. Díky ti, Barty, za nádherný šok. Natáhl ke mně ruce a pomohl mi na nohy. S radostí jsem to uvítala a zvedla se. Oprášila jsem si své oblečení a upřela na něj své čokoládové studánky.

,,Konečně jsem tě našel. Musíš zpět. Tvůj otec zuří a matka se psychicky hroutí," vychrlil na mě hned několik důležitých informací a já vyvalila oči.

,,O čem to mluvíš?" odpověděla jsem mu otázkou a on se plácl do čela.

,,Na to není čas. Všechno ti vysvětlím cestou. Ale už musíme jít," s těmito slovy mě uchopil za ruku a společně jsme se objevili ve víru všech možných i nemožných barev.

*******************

Aloha, lidi :)

vítám vás u 90. kapitoly a také vám chci pogratulovat, že jste se dostali až sem, je to opravdu obdivuhodný výkon :D

abych byla upřímná, dneska mám nehoráznou smůlu a jsem podrážděná, nevím, jestli je to tím, že je dnes Halloween, ale prostě už mi to leze na nervy :D na co sáhnu, to zkazím :D

a když už jsme u toho.... Trick or treat, happy Halloween! - a jelikož já jsem poměrně beznápaditý tvor, tak pro vás bohužel nemám nachystané žádné překvapení jako většina autorů pro své čtenáře :D ale myslím, že tady přidávat další kapitoly, by byla sebevražda, už tak jich bude 153 O:)

no, jen pro menší ingo, nahoře máte daného Chrise v celé své kráse, krasavec, co? :D kolik z vás shipuje #Chrisanie ? :D nebo s kým byste si dokázali představit Steph do páru? O:) piště vaše návrhy do komentů :)

a to je pro dnešek vše, u merlina, to jsem se zase rozkecala :D

mějte se krásně a skládejte básně ♥

lovuju vás ♥

-Katy

 

Ravenclaw and Slytherin [CZ, HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat