kapitola 64. - Smrtijedský útok

2.6K 189 39
                                    

POHLED STEPHANIE

Prázdniny byly už od začátku zvláštní. Matka mě celou tu dobu učila nová obranná a útočná kouzla. Myslí si, že je musím umět, protože otec po mně půjde. Je až příliš ochranářská. Jediné plus je to, že dnes vyrážíme na famfrpál. Přesněji řečeno na mistrovství světa ve famfrpálu. Nemohu se dočkat. Jdeme já, matka, Zach, Chris a Scar. Ostatním se nechtělo.

,,Jste připraveni?" přelétla nás pohledem matka. Všichni kývli k souhlasu.

,,Chyťte se!" přikázal Zach a všichni ho poslechli. Octli jsme se v nějakém víru. Trvalo jen chvíli, než jsme se museli pustit. Dopadli jsme na trávu. Zvedli jsme se na nohy a před náma se rozprostíral stadion. Vydali jsme se k němu. Procházeli jsme kolem mnoha stanů, až se Zach u jednoho zastavil. Vlezl dovnitř. Nejspíše zde budeme nocovat. Následovali jsme ho. Bylo to vybaveno opravdu přepychově.

,,Chvilku si odpočiňte a potom se vydáme na zápas," informovala nás maminka a my všichni jsme se rozběhli do útrob našeho chvilkového obydlí. Vběhla jsem do kuchyně a ukořistila si něco dobrého k jídlu. Našla jsem zde nějaké sušenky, tak jsem se do nich okamžitě pustila. Byly lahodné. Po půl hodině jsme vyrazili na stadion. Už je všude známo, že matka žije, tak si už neměnila podobu. Sám Popletal nás sem pozval. Nejhorší na tom bylo, že jsme zatajovali, kdo je můj otec. Musela jsem se chovat urozeně a elegantně. Už mi to lezlo na mozek.

Šli jsme k našim místům, když jsem si všimla Malfoye a Weasleyových společně s nějakými dalšími lidmi. Matce v očích plápolaly plamínky ohně. Okamžitě k nim vyrazila. Povzdechla jsem si a doběhla ji.

,,Zmlkni, Luciusi," zavrčela matka naštvaně. Arthur vyvalil oči. Asi nečekal, že se zde matka objeví.

,,Á, Spencer a její dcerka Stephanie. Rád vás zase vidím," ušklíbl se.

,,Škoda, že to samé nemůžeme říct i my," odsekla jsem mu s drzým úšklebkem na tváři.

,,Ale, ale, Stephanie. Tohle se na dědičku Havraspáru nehodí, nemyslíš? Navíc, pokud se nemýlím, už se nejmenuješ Deen, ale Brook," lišácky se usmál.

,,Do toho ti nic není," zasyčela matka nebezpečně a skryla si mě za záda.

,,Proč ses skrývala, Spencer? Proč si zatajovala, že máš dceru a nyní zatajuješ jejího otce?" nadzvedl obočí blonďák. Zatla jsem ruce v pěst.

,,Ty to moc dobře víš. Dám ti radu. Jestli se k ní přiblížíš, najdu si tě a zabiju," zavrčela mu výhružně do obličeje. Malfoy zbledl a raději se svým synem odkráčel pryč.

,,Spencer," oslovil ji opatrně starý Weasley.

,,Ráda tě vidím, Arthure," usmála se na něj matka.

,,Tvá dcera?" ujišťoval se a kývnul hlavou směrem ke mně.

,,Ano. Jmenuje se Stephanie Brook," pousmála se a objala mě okolo ramen. Koukla se na hodiny a pokynula ostatním, že už musíme jít.

,,Ráda jsem tě zase viděla, ale musíme jít," omluvně mu pokynula a vydali jsme se dál. Dostali jsme se až k Popletalovi.

,,Zdravím, Spencer," potřásl si s matkou rukou. Očividně je hodně vážená ve společnosti.

,,Dobrý den, Korneliusi. Toto je má dcera Stephanie," představila mě.

,,Těší mě, Stephanie," usmál se na mě a také si se mnou potřásl. Pozdravil se i s ostatními a s ospravedlněním se vydal zahájit zápas. Vše probíhalo výborně. Viktor Krum létal opravdu zběsile. Obdivovala jsem, jak dokázal létat na koštěti. Byl něco jako můj vzor.

Ravenclaw and Slytherin [CZ, HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat