kapitola 94. - Cesta do minulosti

2.2K 142 38
                                    

POHLED STEPHANIE

Od mého nedobrovolného výletu do minulosti uběhl již celý týden. Stále jsem na to myslela a nemohla přestat. Nastal listopad a první vločky se pomalu snášeli na zem. Konečně mi došlo, jak můžeme nalézt klíč k Havraspáru. Budeme se muset přenést zpět do doby mého dědečka a pohlédnout, kam se kniha poděla. Běžela jsem na školní pozemky, kde jsem se měla sejít se svými přáteli. Sotva jsem popadala dech, jak jsem rychle pelášila.

Že mě to nenapadlo dříve. Je to tak prosté, ale i nebezpečné. Přeci jen, jestli pozměníme minulost, může se vše změnit ve větší katastrofu než je to teď. V minulosti jsem objevila sama sebe a našla zpět svou podstatu, kterou jsem ztratila, když Dia zemřela. Nikdy na ni nezapomenu, ale život jde dál. Musím bojovat, aby zvítězila ta správná strana.

Doběhla jsem na nádvoří a pohledem těkala po celém okolí, než jsem je konečně zahlédla. Hrdým krokem jsem se k nim vydala. Hlava vztyčená, na rtech arogantní úšklebek. Brr, chovám se jako zmijozelačka. To bude tím, že jsem si v minulosti na ni musela hrát. Nemohu uvěřit, že jsem na to přistoupila, ale zase na druhou stranu je pravda, že tam svým původem patřím. Jsem zmijozelův dědic... přicupitala jsem k Chrisovi a zakryla mu oči.

,,Hádej, kdo jsem," šeptla jsem mu do ucha a mu naskočila husí kůže. Sama pro sebe jsem se usmála.

,,Pansy?" provokoval a mně v očích vzplály plamínky hněvu. Zavrčela jsem.

,,Dělám si legraci. Vím, že jsi to ty, Channy," promluvil po chvíli a mé napjaté svaly se uvolnily. Stáhla jsem své paže podél těla. Nebelvír se na mě otočil a přitiskl mě na svou hruď. Neprotestovala jsem.

,,Tak co? Už jsi přišla na to, jak získáme tu knihu?" zeptala se Scar nedočkavým hlasem a já se neubránila úšklebku.

,,Rozdělíme se na dvě skupinky. Dva půjdou do minulosti hledat a ostatní získají Freda na naši stranu, abychom mohli spolupracovat bez povšimnutí," mykla jsem rameny a všichni na mě vyvalili oči.

,,Do minulosti? Zbláznila ses?" vyjekla Holl vyděšeně.

,,Nezbývá nám nic jiného," posmutněla jsem, ale po chvíli zase nabrala zpět svou hrdost.

,,Takže kdo půjde do minulosti?" nadhodila jsem opět a přeměřila si je všechny zvídavým pohledem.

,,Měla bys jít ty s Chrisem. Vy dva to zvládnete nejlépe. My zatím promluvíme s Fredem," ozval se Matt a všichni se na něj otočili. Koukla jsem se na Chrise a ten souhlasně přikývl.

,,Dobrá, musíme to udělat co nejdříve," rozhodla jsem a všichni přikyvovali k souhlasu.

,,Nesejdeme se dnes večer, po vyučování? Dohodli bychom se na přesnějších detailech," promluvila po dlouhé době Scar.

,,Máš pravdu, musíme to mít promyšlené a počítat se vším, aby se to povedlo," přitakala jsem.

,,Sejdeme se v osm večer v Komnatě nejvyšší potřeby? Tam nás nebude nikdo rušit," navrhl okamžitě Matt. To zní slibně. Tam se skoro nikdo nedostane.

,,To zní dobře. Tak zatím," mávla jsem na ně a rozběhla se na svou první hodinu. Ještě jsem se rychle stavila na snídani a popadla zelené jablko, abych neměla hlad. Zakousla jsem se do něho a rozběhla se na obranu proti černé magii. Umbridgeová je nesnesitelná růžová ropucha. Protočila jsem nad tím oči a s nechutí dorazila na její hodinu. Spražila mě vražedným pohledem, ale mě to nezajímalo. To i Barty učil líp a to je smrtijed!

***

Koukla jsem se na hodiny. Bylo přesně za pět osm. V ruce jsem držela obraceč času, který jsem dostala jednou na Vánoce. Věděla jsem, že ho jednou budu potřebovat, ale nepočítala jsem, že zrovna k této věci. Povzdechla jsem si. Hluboký nádech a pomalý výdech. Vstala jsem z ustlané postele. Pod peřinu jsem si nastrkala polštáře, aby to vypadalo, že zde jsem. To samé udělala i Holl.

,,Jdeme," kývla jsem na ni a společně jsme vyrazili z naší komnaty. Ve společence na nás čekal Matt. Společně jsme tiše procházeli chodbou a mířili ke Komnatě nejvyšší potřeby. Nikdo na chodbách nebyl. Všichni seděli ve svých společenkách, nebo pokojích. Já bych si ráda šla lehnout, ale nemohu. Musíme s Chrisem do minulosti, abychom zachránili svět. Jak komplikované. Zrovna jsme vycházeli schody, když jsem si všimla, že se k nám blíží nějaké světlo.

,,Musíme pohnout!" šeptla jsem směrem ke svým přátelům a sama vyběhla nahoru. Pelášila jsem hlava nehlava, abychom se rychle ukryli v bezpečí komnaty. Ohlížela jsem se neustále za sebe. Připadala jsem si neskutečně paranoidní. Protočila jsem sama nad sebou oči a konečně dorazila k určenému místu. Třikrát jsem prošla kolem zdi, než se mi zjevily dveře. Uchopila jsem za kliku a stlačila ji dolů. Umožnil se mi pohled na místnost plnou hodin. Zasmála jsem se. jak příhodné vzhledem k tomu, co se zde bude dít za věci. Plácla jsem se do čela a rozběhla se ke Chrisovi, kterému jsem skočila okamžitě do náručí.

,,Připravena?" zašeptal mi do ucha a odtáhl si mě na délku svých paží. Na sucho jsem polkla.

,,Co jiného mi zbývá," zamumlala jsem a snažila se vykouzlit úsměv na rtech. Spíše z toho vyšel prapodivný škleb.

,,Chrisi," vešli do místnosti i ostatní. Ještě jsme čekali na Scar, než konečně dorazila. Všechny jsem si přejela velevýznamným pohledem.

,,Takže, začněme," usadila jsem se na pohovku, která měla černý potah. Přehodila jsem si nohu přes nohu. Ostatní udělali to samé.

,,S Chrisem se pokusíme vrátit co nejdříve to půjde. Vy mezitím přemluvíte Freda k tomu, aby nám věřil. Budete se muset hlásit ke zmijozelským, ale Fredovi budete podávat hlášení, ať ostatní ví, na co se mají připravit," pohlédla jsem na ty, co zde zůstanou, což byl Matt, Holl a Scar.

,,Musíte být nenápadní, aby otec nepřišel na to, že ho chci zradit. Nevěstilo by to nic dobrého," promnula jsem si spánky. Jestli se tohle stane, tak jsme nahraní. A to úplně všichni.

,,Neboj se, zvládneme to. Že jo, lidi?" křikla Scar odvážně a bojovně vystrčila bradu.

,,Nechci vás vyhánět, ale měli byste jít," posmutněla Holl. Vstala jsem a všechny pořádně objala.

,,Držte se. Hodně štěstí," popřál nám Matt. S Chrisem jsme si stoupli k sobě. Přehodila jsem přes nás obraceč času a nastavila ho na správnou dobu. Začal se otáčet a my se vrhli zpět do minulosti splnit svůj úkol. Snad vše půjde podle plánu...

*****************************

Aloha, lidi :)

tak jsem zpět s novou kapitolou a je až neuvěřitelné, že se blížíme ke 100. kapitole a vás to ještě stále baví :')

nyní se dozvídáme menší plán Stephanie a její party, chci vás předem upozornit, že pokud někteří z vás četli bonus k této povídce, tak tento ročník se odehrává již po něm :) proto je tam ta zmínka o minulosti, jelikož Stephanie se tam dostala do doby Pobertů, ale to je jen takové meziinfo, pokud to někdo z vás nečetl, tak to ničemu vůbec nevadí :)

co se podle vás v minulosti odehraje? myslíte, že to půjde snadno, nebo se tam vyskytnou nějaké nečekané zvraty? pište vaše tipy :)

a chtěla jsem se zeptat, jestli by mělo cenu psát fantasy, jestli by to někdo z vás četl, je to jen muj menší výzkum, tak kdybyste byli tak hodní a napsali mi, zda to má podle vás cenu O:)

to je pro dnešek vše :)

mějte se krásně a skládejte básně ♥

lovuju vás ♥

-Katy

Ravenclaw and Slytherin [CZ, HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat