Menší vylití srdce a zpověď autorky

1.2K 53 20
                                    

Takže, kde jen začít? No, jako první si vememe kapesníky, protože tohle bude trochu dojemnější a delší, než jsem si vůbec myslela. Jdeme na to, ať to máme za sebou a všichni si můžeme v klidu pobrečet v koutě, aniž by nás někdo viděl.

Příběh Ravenclaw and Slytherin je nyní u konce a já gratuluji všem, kteří dočetli až sem a vydrželi to se mnou až do úplného konce. No, vlastně konec to tak úplně není. Můžete se těšit na další dvě pokračování. V jednom odhalíte skrytá tajemství a nebezpečnou hru, kterou rozehrála Stephanie během doby, kdy byla považována za mrtvou. Ve druhém se vlastně přesuneme více do minulosti a z povzdálí budeme sledovat příběh mladé Spencer, která zažívala muka díky své matce, avšak její osud se proplete s osudem mladého zmijozela Toma.

Zároveň chci také poznamenat, že se jedná o mou prvotinu, tudíž první kapitoly nebyly nikterak slavné, ale později během psaní jsem se naučila tak nějak vyrovnat své nedostatky a vypilovat je aspoň do jisté míry. Ale za to vděčím hlavně těmto lidem. Ano, dámy a pánové. Budeme jmenovat a děkovat za zásluhy!

Nikky3110

úžasná autorka, která byla ochotná číst každou kapitolu a osobitě mi na ni napsat názor, nebála se mi nic vytknout a vždy mě upozornila na jakýkoliv překlep, či nepovšimnutou chybu a nemožnou věc, kterou jsem omylem napsala. Nebojím se říct, že to ona nese nejvyšší zásluhy na tom, v jaké kvalitě RAS je. Zároveň je to velmi úžasný člověk, prostě zlatíčko. Zlatíčko? Děkuji ti moc za všechno, co jsi pro mě udělala! PS: ano, četla všechno dopředu, protože RAS bylo dokončeno a dopsáno v srpnu 2016. Poté se pouze přepisovaly první kapitoly.

CleoDeFuego

jistě většina z vás vzpomíná na deseti dílný bonus, který nesl název Help me, please?! Bylo to něco nového a neotřelého. Kombinace dvou jazyků, odlišných pisatelek a hlavně dvou příběhů. Bylo to neskutečné a přesto se nám to povedlo uskutečnit a podle mě i v dobrém měřítku. No, ale abych přešla k věci, ne? Tady Cleo vděčím za jednu hlavní věc. Ukázala mi, jak se dá skvěle pracovat s detaily a rozepsat se, vcítit se do textu a vnímat ho, jako bych tam byla. To mi dřív vůbec nešlo, ale nyní to zvládám levou zadní. Upřímně, lidi, u scény, kdy je Steph v bludišti a vzpomíná na Diu, jsem málem brečela :D Takže Simonko, vlkofile, muchas gracias, mi amor!

catharineranger

 také znáte ten pocit, když si myslíte, jaký máte skvělý text a najednou vidíte nespočet chyb a chytáte se za hlavu, jak jste mohli být tak pitomí? No, když jsem začínala na wattpadu vůbec jsem neměla pojem o kvalitě a význam slova kvalita jsem objevila až časem a velkou zásluhu na tom má právě Cathy. Tehdy jsem ji poprosila o kritiku a jen ve dvou kapitolách našla chyb jak máku a já se nyní stydím za svou hloupost a negramotnost :D takže, Cathynko, děkuji moc za velké poučení a doufám, že se někdy dočkáš mého zlepšení

Polyuretan

na tebe nesmím zapomenout! Přeci jen, dá se říct, že jsi RAS tak trochu propagovala tím svým nádherným coverem :D přestaň o sobě pořád pochybovat, že ti to nejde, protože máš opravdu šikovné ručičky (prosím, nemysleme na žádné dvojsmysly a podobné úchylárny, jsou tady děti!) a tímto ti vděčím za všechen obětovaný čas a trpělivost, které jsi se mnou vynaložila a neposlala mě do určitých míst. A uznejme, že někdy to bylo opravdu o fous :D no každopádně zásluhu nemáš jen v coveru, ale i samotném ras. Pamatuješ na to, jak jsem chtěla skončit, ale ty jsi byla jako můj psycholog a přemluvila mě? tehdy jsi mi ukázala, že ne všechno musí skončit :') děkuju moc, Poly!

smilingxqueen

 No, kuřecí královno :D díky tobě se mi povedlo předělat celý první ročník a dostat ras na nějakou tu úroveň, za což ti jsem neskutečně vděčná. Nejen, že jsi mi pomohla, ale i takhle jsi moc príma člověk a jsem moc ráda, že jsem tě poznala a doufám, že nám to naše bavení vydrží i nadále :') děkuju moc za všechno, kuře!

Tohle jsou 4 hlavní lidi, kteří se určitým způsobem podíleli na vytváření tohoto příběhu, tohoto děje. Pomohli mi najít cestu, které se hodlám držet a pokusím se stále ještě více zlepšovat. Ale za to, kde jsem nyní, děkuju hlavně vám! To vaše komenty a ohlasy mi vždy vykouzlily úsměv na rtech! U některých komentů jsem se usmívala doslova jako debil. Někdy jsem málem spadla ze židle, jak moc jsem se smála. I když byl den sebevíc na nic, vy jste mi dokázali zvednout náladu. Jste nejlepší! ♥

No a samozřejmě v názvu se píše i přiznání, ne? RAS se mělo původně vyvíjet jinak a také jinak dopadnout, ale řekněme, že někteří lidé si lpěli na určitých věcech a já jsem holt až moc hodná (a také egoistická :D ), že jsem jim na to přistoupila. Chcete vědět, o co jste byli ošizeni? Tak prosím! Vrhněte se na pár bodů, které si matně vybavuji a upřímně nevím, jak by s nimi příběh vypadal. Myslíte, že líp, či hůř? Tak jdeme na to!

1. Stephanie měla skončit s Dracem

2. Stephanie měla v Zapovězeném lese zemřít

3. Původně měla zemřít i Scarlet

4. Odhalení se mělo stát až ve čtvrtém ročníku

5. Konec měl být něco mezi smutným a otevřeným

6. Melinda měla Spencer týrat sama od sebe, aniž by byla pod kletbou imperius

7. Stephanie neměla všem vymazat vzpomínky na to, že i ona byla v Tajemné komnatě

8. Stephanie neměla hrát svou smrt

9. Stephanie neměla chránit trio a Scar s Chrisem během doby, kdy byla pryč

10. Diana měla spáchat sebevraždu z nešťastné lásky

Těchto deset faktů se měla opravdu stát a je jen na vás, jak si to poskládáte v hlavě. Jestli se vám to zamlouvá víc, či míň. Upřímně já jsem poměrně s dějem spokojená a nejspíš bych se nepřiklonila ani k jednomu bodu. Těch věcí je samozřejmě víc, ale ne všechny si dokážu vybavit, ale tyhle jistě stačí(:

Tímto se s vámi loučím a zároveň i s tímto příběhem. Ale pamatujte, že Stephanie žije dál a dnešním dnem začíná její etapa života, která je zahalena do pláště nevidomosti a tajemství. Tak co? Nahlédnete do zákoutí jejího plánu v příběhu The secret? Budu se na vás těšit!

Tak adios? Brzy na viděnou!

Katuska26

PS: Character ask oficiálně spuštěn! Můžete se ptát na cokoli kohokoli, nezdráhejte se :D máte čas do 20. 6. 2017!

Ravenclaw and Slytherin [CZ, HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat