kapitola 97. - Nepřítel přítelem?

1.9K 134 12
                                    

POHLED SCARLET

Agrh! Seděla jsem u zmijozelského stolu a převykovala jedno sousto asi pět minut. Neměla jsem dnes na nic náladu. Všechno mě šíleným způsobem štvalo. Channy si s Chrisem užívá romantický výlet a my tu trčíme v nevědomosti a bojíme se o ně! Co když se něco pokazí a oni tam zůstanou na vždy? Co kdyby se jim rozbil obraceč času? Nejistota sžírala mé podvědomí. Zničeně jsem si promnula spánky. Přede mnou se objevil pohár s čokoládovou zmrzlinou. Nadzvedla jsem obočí a rozhlédla se kolem sebe. Vedle mě si přisedl Blaise Zabini. Vyvalila jsem na něj oči.

,,Vypadáš zničeně. Zkus to, mělo by ti to pomoct," pokynul hlavou směrem k poháru. Povzdechla jsem si. I on si všiml, že nejsem v pořádku. Jde to se mnou z kopce. Ale musím uznat, že většina zvěstí o Zmijozelu lže, protože všichni nejsou zlí. Ano, najdou se zde protivné krysy, které se nedají vystát, ale na druhou stranu jsou zde i lidi, kteří jsou milí a nepodrazí vám nohy, když se naskytne vhodná příležitost. Channy mi vyprávěla o zmijozelské koleji za dob jejího otce. Prý to bylo děsné. Daleko krutější než v této době.

,,Tak to na tom musím být opravdu špatně, když sis toho všiml i ty," neodpustila jsem si jízlivou poznámku na jeho účet. Do této doby jsme spolu vůbec nemluvili. Párkrát jsme se pouze zeptali, co máme dělat v nějakých hodinách, ale tím to skončilo. Nic víc, nic míň. Byl to jeden z Malfoyových poskoků. Draco se bavil s Channy, ale už ne tolik jako ve třetím ročníku. Pohádali se. Sice se usmířili, ale už nikdy to nebude takové intenzivní jako tehdy. Všechny nás moc poznamenala ztráta Dii, a proto jsme se uzavřeli do sebe. Nejvíce jsme se bavili pouze v našem kroužku. Ostatním jsme moc nevěřili a pak to tak dopadá...

,,To, že se spolu nebavíme, neznamená, že si tě nevšímám," zakroutil nade mnou pobouřeně hlavou a podal mi onen pohár. S vděčným úsměvem jsem ho přijala a uchopila lžičku. Nabrala jsem si menší sousto a strčila si ho do úst. Slastně jsem přivřela oči. Hm, mňamka. Vzpomínám si, jak jsme vždy s Channy, Diou a Holl po večerech ujídali čokoládovou zmrzlinu a u toho si povídali, dívali se na nějaký film, nebo si četli nějaké neuvěřitelné příběhy. Bylo to neskutečné děctví, které mi chybí. Ale jsem ráda, že držíme pospolu i nadále. Dia s námi sice již není, ale stále ji uchováváme v našich srdcích.

,,Já vím," vydechla jsem, ,,omlouvám se. Mám jen špatnou náladu a jsem nepříjemná. Mrzí mě, že jsem si to vylila právě na tobě," povzdechla jsem si. Podupávala jsem si neslyšně nohou, abych se odreagovala. Aspoň nějak muselo vyjít to napětí na povrch.

,,Co se děje? Jestli se smím zeptat," nedal se odbít. Kdyby jen věděl, co všechno se děje. Většina studentů neví nic o tom, co se chystá za zdmi Bradavic. Jaký boj nastane a kolik lidí přijde o život. Že Channy a Chris riskují své životy v minulosti, abychom mohli porazit Voldemorta. Bojím se, aby Channy nakonec neklopýtla zpět a nevzdala to. Přeci jen, jedná se o jejího otce, kterého pořádně neznala až do teď. A podle toho, co mi vyprávěla, na ni byl milý. Bude to těžší, než jsem si myslela.

,,Je to..." nedokázala jsem najít to správné slovo. Nebezpečné, složité, komplikované, tajné? Tyto všechny slova to dokonale vystihovaly. Ale jeho zvědavost by to akorát znásobilo. Mohl by se o to více zajímat a mohlo by to doputovat až k Dracovi a to nesmím dopustit. Jedna výhoda toho, že jsem ve Zmijozelu. Můžu hlídat děti smrtijedů a držet je na uzdě. Protočila jsem oči nad svými myšlenkovými pochody. Jen já můžu takhle hloupě uvažovat. Naše skupinka se skvěle vyvažovala. Holl byla sečtělá a nejvíce se zapojovala do vytváření plánů. Matt se také podílel na plánech, ale také bojoval. Sice nerad, ale bojoval. Chris byl zběhlý v obraně a útoku. Také často s Channy si kryli záda a stanuli v bojích bok po boku. Většinou jsem s nimi byla i já. Byli jsme taková neohrožená trojka. A Dia? Ta nás držela všechny pohromadě jako nějaké lepidlo. Po její smrti jsem se bála, že se naše přátelství rozpadne, ale naštěstí se tomu tak nestalo a my zvládli tyto zlé časy společně.

Ravenclaw and Slytherin [CZ, HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat