kapitola 113. - Holly versus Hermiona

1.4K 111 15
                                    

POHLED HOLLY

,,Matte," zvolala jsem na mého spolužáka a také nejlepšího kamaráda. Otočil se a když si všiml, že jsem to já, slabě se usmál. Sebral mi z mé náruče horu knih a pokračoval dál. Dnes jsme měli další sraz Brumbálovy armády.

,,Matte! Holly!" doběhl nás zadýchaný Ron. Celkem jsme se začlenili do jejich kolektivu. Nebylo to zase tak těžké. Věří nám natolik, že nás seznámili s jejich plány.

,,Copak, Rone?" mile jsem se na něj usmála. Úsměv mi opětoval. Rozhlédl se všude po chodbě a nakonec nám pokynul, ať ho následujeme. Samozřejmě jsme ho poslechli a vydali se za ním do jedné z opuštěných učeben. Byli jsme v učebně OPČM. Mykla jsem nad tím rameny a podívala se na zrzka, který nás sem zatáhl.

,,Už nám to řekneš?" pobídl ho netrpělivý Matt. Dloubla jsem ho do žeber. Okamžitě se uklidnil. Ron se zhluboka nadechl a zavřel dveře, aby nás nikdo nezpozoroval. Nechápu na co takové tajnosti, ale rozhodla jsem se to neřešit. Nebudu se tím zabývat. Ale jsem zvědavá, co nám chce říct.

,,Dnes se sraz posouvá. Máme tam přijít hned po obědě," šeptl naším směrem.

,,Co? Můžeš to zopakovat? Pořádně jsem tě neslyšela," zamumlala jsem podrážděně. Musí tak šeptat? Uslyší nás maximálně pavouci v rohu místnosti, nebo nějaké potvory, které jsou tady ukryty. Nic víc, nic míň. Svraštila jsem obočí.

,,Prostě hned po obědě máme být v komnatě," zvýšil jemně hlas a narovnal se. Napnula jsem se jako struna, ale přikývla jsem. Měli jsme se sejít s ostatními... ale určitě to nebude nic důležitého. Aspoň doufám.

,,Proč tak brzo? Děje se něco?" nedalo mi to. Musela jsem se zeptat. Přeci jen, proč by se tak náhle měnila doba naší sešlosti?

,,Umbridgeová má podezření. V pozdější době si Filch s vyšetřovatelským sborem prochází celou školu, aby nás dopadli," pošeptal zase téměř neslyšně. Zakroutila jsem nad ním hlavou, ale budiž.

,,Nenajdou nás. Do komnaty se nedostanou," uklidnil ho Matt. Potom si budu muset promluvit s Channy. Vím, že dostala Draca na naši stranu. Ale jak moc? Přeci jen, pořád nemá Pottera rád. Je to celkem vzájemná nesnášenlivost...

,,Nikdy nevíš. Tak zatím," zamumlal a rozloučil se s námi. Vydal se na odchod. Nechápavě jsem za ním zírala, ale nakonec jsem nad tím pouze mávla rukou a víc se nad tím nezabývala.

,,Měli bychom jít," kývl na mě Matt.

,,Jo," přitakala jsem a rozešla se pryč z učebny. Rozhlédla jsem se, jestli nás nikdo nesleduje a když jsem usoudila, že je vzduch čistý, vyšla jsem ze dveří. Matt kráčel sebevědomě vedle mě. Stejně nechápu, proč jsme zrovna my v Brumbálově armádě. Přeci jen, Channy, Scar a Chrisovi by to přistálo mnohem víc. Jenže je taky pravda, že vyšetřovatelský sbor jsou převážně zmijozelští a Channy se s nimi umí bavit na rozdíl ode mě.

Vešli jsme do Velké síně. Všechny pohledy ulpěly na nás. Rozhlédla jsem se kolem a všimla si našich třech přátel. Všimla jsem si, že Channy něco trápí. Její oči nebyly tak veselé jako v jiné dny. Musím se jí potom zeptat, co se děje. Snažila jsem se být odvážná. Všechno jsem dělala jen a jen pro ni. Chtěla zachránit svého otce a já jí v tom pomohu. Překonám svůj strach z ponížení a neúspěchu a budu stát v bitvě po jejím boku...

***

,,Vítám vás na další lekci!" křikl Harry Potter a spráskl ruce. Stála jsem v první řadě ještě s pár dalšími lidmi. Rozkoukávala jsem se všude kolem. Stále jsem si nemohla zvyknout na to, že se učím umění boje. Vždy jsem to odsuzovala a raději ležela v knihách. To samé mohu říct i o Mattovi. Nebyli jsme nikdy přes souboje. To jsme hravě přenechávali Channy, Scar a Chrisovi...

,,Dnes si dáme jeden souboj, abychom viděli, co všechno jste se zde naučili. Začal bych poněkud mírněji, což znamená, že do boje půjdou dvě dívky," dívky? Okamžitě jsem začala couvat dozadu, aby si mě nevšiml a čirou náhodou mě nevybral. Bylo mi jasné, že vezme Hermionu, ale ta přece potřebuje někoho do páru, no ne? Omylem jsem do někoho vrazila.

,,Promiň," zašeptala jsem jeho směrem. Přikývl na souhlas. Byl to George.

,,To vůbec nevadí, netrap se tím," mile se na mě usmál. Úsměv jsem mu opětovala.

,,Máme tu dobrovolníka. Takže půjde Hermiona-" náhle se odmlčel a putoval po celém davu. Na sucho jsem polkla a snažila se schovat.

,,Co třeba ty, Holly?" vyzval mě. Otočila jsem se a hledala pomoc u Matta. Ten jen nevinně přihlížel. Díky no.

,,To není dobrý nápad," snažila jsem se mu to rozmluvit, ale nenechal se. Přišel ke mně a objal mě kolem ramen. Společně s Harrym jsem šla do středu místnosti.

,,Nestyď se," pousmál se a vybídl mě. Mia už byla připravená. Tak fajn. Když teda chcete. Vytáhla jsem si hůlku a boj mohl začít. Poklonili jsme se a dali se do souboje. Uhýbala jsem jejím zaklínadlům. Snažila jsem se s ní držet krok, ale moc dobře to nešlo. Byla zkušenější.

,,Expelliarmus!" křikla jsem, ale ona to bez probémů vykryla. No perfektní. Co teď? Rychle jsem se skrčila k zemi. Holly! Mysli! Jsi z Havraspáru. Máš být inteligentní! Rozhlížela jsem se po něčem, co by mi mohlo pomoct v mém souboji. Musím ukázat, že se dokážu bránit a neschovávám se za Channy.

Všimla jsem si jednoho provazu, který držel plachtu nad Miinou hlavou. Rychle jsem se k ní rozběhla a přitom odrážela zaklínadla, která mě málem trefila. Přidala jsem na tempu a dostala se ke svému cíli. Provaz jsem povolila a plachta se řítila k zemi. Mia ztratila pozornost. Toho jsem využila a zohla se k zemi. Zatáhla jsem za koberec a ona spadl k zemi.

,,Expelliarmus!" zakřičela jsem znovu. Tentokrát jí vyletěla hůlka z ruky a já ji hbitě chytila. Jedna nula pro mě.

,,Šach mat," usmála jsem se a natáhla k ní pomocnou ruku. Chopila se jí a já jí pomohla na nohy.

,,Dobrá práce," poplácal mě po zádech Matt. Můj úsměv se prohloubil. Aspoň nějaký úspěch v boji. Třeba se dokážu ubránit. Mohu u toho používat i svůj mozek. To se hodí. Všichni se roztleskali a já se hraně poklonila. Tohle se mi povedlo. George s Ronem mě zvedli do vzduchu, aby na mě všichni viděli...

********************

Aloha, lidi :)

vítám vás u dnešní kapitoly, kde se dostáváme blíže k Holly a pozorujeme kousek její cesty při souboji s Hermionou :)

Kterého člena party Stephanie máte nejraději? Kdo si z vytvořených postav získal vaše sympatie? :)

to je pro dnešek vše :)

PS: děkuju vám za 500 followers, jste úžasní ♥♥♥ děkuju moc ♥

mějte se krásně a skládejte básně ♥

lovuju vás ♥

Tak se Vávra, lidi! ♥

-Katy

Ravenclaw and Slytherin [CZ, HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat