„Som doňho zamilovaná až po uši,“ vzdychala.
„Super. Uvidíš ho za päť minút,“ rozhorčene som odvrkla.
Dnes nemám veľmi dobrú náladu. Nevyspala som sa. Pretože ma takmer o jednej ráno otravovala s telefonátom ohľadom oblečenia. A Ellie som ešte asi hodinu a pol čítala úryvky z môjho denníka.
Veď prečo nie? A teraz tu ako idioti stojíme už desať minút na tom Slnku a čakáme, kým sa uráči prísť všetkým žiakom a profesorom na to úžasné zahájenie školského roka.A navyše, Emma je celá bez seba, pretože konečne uvidí svojho milovaného. Po tak veľmi dlhej dobe.
Tie dni hádam ani na prstoch nespočítam.
Cítili ste ten sarkazmus?
Videli sa včera.
„Tak veľmi si chýbame“
som z jej úst dnes počula už minimálne trikrát.Ale najlepšia kamarátka je proste najlepšia kamarátka.
„Už ho vidím. Vidíš, tam je!“ chytila ma za plece a nadšene ukazovala prstom na jednu z osôb, ktoré sa k nám blížili.
Prevrátila som očami, ktoré si vzápätí stanovili pevný bod na jednej osobe. Jason, Austinov najlepší kamoš. Vedľa nich išlo ešte jedno stvorenie. Nebudem ju nazývať človekom, lebo pod tou tonou make-upu a všetkých tých nechutných maskár, čo si dávajú dievčatá na tvár, už ani ako človek nevyzerala. Skôr ako zženštilý Voldemort. Áno, to je dobrá prirovnanie.
Dobre, nebudem ju tu urážať, no myslím, že si Jason do postele mohol zohnať aj lepšiu.V krátkosti vám ju popíšem: Vysoká, štíhla blondína, zmachlená ako paleta od všetkých farieb. Nie je na nej videť jediný náznak ľudskosti.
A tie neprirodzene rovné dlhé nohy...
A ešte k tomu sa oblieka ako...no...na jedno použitie, ak viete, čo tým myslím.Ale čo... Načo ju vôbec riešim... je to jeho vec, s kým chodí.
Jason je už raz taký. Neodvolateľný sukničkár. Neviem, kto by ho chcel (všetci) a ani neviem, kto by chcel ju (všetci), takže sa očividne našli.Blížili sa smerom k nám.
No zbohom!
So Samanthou sa nemáme moc v láske, je to taká namyslená krava.Austin podišiel k Emme a pobozkal ju.
Ten bozk trval riadne dlho. Radšej som sa odvrátila smerom k Jasonovi, ktorý sa na mňa uškŕňal.
„To nie je nič pre teba, čo?“ zasmial sa. Prevrátila som očami, na čo sa opäť uškrnul.
Bolo neopísateľné, ako mi ten chalan liezol na nervy a to som ho videla sotva päť minút.„Zvolila si nový štýl vlasov?“ podišla ku mne a pochybovačne nadvihla obočie.
„Áno, zvolila...problém?“ falošne som sa usmiala.
„Práveže,sú celkom v pohode. Ale na tie moje aj tak nemajú!“ narcisticky si prehodila svoje vyželehlené a vyperoxidované blonďavé vlasy na plecia. „Však Jas?“ Jason len slabo prikývol a ona ho objala. Neuniklo mi, že Jason prevrátil očami. Alebo sa mi to len zdalo? Aj keď, ja by som s takou pipkou ako je Samantha nemohla byť. Ale ako som vravela – nestarám sa.
„Samozrejme,“ sarkasticky som prikývla.
„Ale to oblečenie...“ znechutene pokrútila hlavou. Pozrela som na svoje roztrhané čierne džínsy, tričko a fialové plátenky.
Priznám, nebola som oblečená ako super modelka, ale to ma nezaujímalo.
Ja budem chodiť v tom, v čom chcem. A ona by sa mala začať o starať o ten svoj zmachlený ksicht.„Už si skončila s kritizovaním môjho výzoru? Lebo ak nie, môžeš pokračovať! Čo mi ešte vytkneš? Krivý nos!? Pehatú tvár?! Skús sa pozrieť do zrkadla, najlepšie bez make-upu a potom mi čosi hovor, dobre?“ rozohnila som sa. Fajn, priznávam, že som mierne výbušná, ale neznesiem, aby si zo mňa niekto uťahoval pre takú nepodstatnú vec ako oblečenie...
YOU ARE READING
Dear Diary,...
Teen FictionDenník. Aké krásne slovo. Knižka, ktorej môžeš zveriť všetky svoje tajomstvá bez toho, aby ich poznal aj niekto iný. Chloe Hill je svojmu denníku verná dlhú dobu a poctivo si ním nahrádza priateľov. Do denníka si síce môžeš vyliať srdiečko, ale sk...