19.

3.5K 239 26
                                    

*O dva týždne neskôr*

Všetko bolo tak, ako malo byť. 
S Luciusom sme si pekne všetko vysvetlili a dohodli sme sa, že nech je to čokoľvek, sme najlepší priatelia a on mi to nesmie zatajiť.
Ako som už spomínala, momentálne išlo všetko podľa plánu. Prišlo mi až ako veľmi krásny realistický sen.
Jediná vec, ktorá ma teraz trápila bola tá, že...párty.

Totálne vôbec som netuším, čo si mám obliecť, obuť a podobne. To mi však je jedno, lebo akú-takú predstavu už mám. Najlepšie na tom je, že Jason tu je za polhodinu a ja nemám nič. Akurát darček pre Austina je vybavený. Značková voňavka je ideálna.

Podstatné bolo, že sa Emme páčila. Keď si to tak vezmete, ona to bude čuchať, takže podstatné bolo, aby voňala jej. Dobre, stop.

Rýchlo som sa osprchovala a začala som na seba navliekať obyčajnú čiernu áčkovú sukňu nad kolená a čierne tielko. To stačilo. Na moje pomery, bohato. Nič viac som nepotrebovala. Keby bolo na mne, idem v legínach, lenže Emma mala problém. Je to predsa veľkolepé, ako vravela. Fialové vlasy som nechala rozpustené a tvár som ani neriešila. Chemikálie si kvôli jednej párty na tvár dávať nebudem.
Akonáhle som skončila, po celom dome sa rozozvučal zvonček. Rýchlo som zhrabla malú maminu čiernu kabelku a nahádzala som do nej základné veci. Rozbehla som sa dole. Obula som si obyčajné fialové plátenky.

„Uži si to,“ kričala na mňa ešte mama.

„Áno, paa.“ odpovedala som jej a vyšla som von.

Jason tam stál v plnej kráse. Čierne potrhané jeansy, károvaná košeľa a dokonalo upravená blonďavá štica. Jeho modré kukadlá sa do mňa doslova zapichovali.

„Vyzeráš...“ zasekol sa. Premeriaval si ma. Čakala som všetky možné narážky, že nie som namaľovaná aspoň na párty, a že som oblečená úplne jednoducho, ale z neho vyšlo úplne čosi iné. „Fakticky dosť dobre.“

„Som taká, ako vždy, len som vymenila rifle za sukňu,“ poznamenala som.

„No veď vravím, dobre, ako vždy,“ uškrnul sa.

„Ani ty nevyzeráš najhoršie,“ pochválila som ho. Mykol plecami. Netuším, ako sa chalanom pochvaľuje výzor. Nikdy som to nerobila, takže si myslím, že na prvýkrát celkom fajn. To, že som nezakopla cestou dole schodmi bola iná vec. Za to by mi mali naozaj udeliť nejakú cenu.
„Ďakujem, mimochodom.“ dodal.

„V pohode, poďme už, lebo...“ bola mi celkom zima. Pohotovo pribehol k autu a otvoril mi dvere spolujazdca.

„Nie som chromá,“ zamrmlala som, ale dvere som si podržať nechala a nastúpila som. Zabuchol ich, prešiel popred auto a sadol si za volant.

„To je mi novinka!“ zasmial sa. „Ale ja som slušne vychovaný,“ uškrnul sa.

„To je mi ale novinka!“ pousmiala som sa a provokatívne som doňho štuchla. Prevrátil očami a vyrazili sme.

„Tak, pripravená?“ nadšene sa na mňa pozrel, keď auto zastalo pred chatou, na ktorej sa mala tá povestná párty konať.

„Áno.“ vydýchla som. Očividne vycítil moju neistotu, keďže ma chytil za ruku, stisol ju a naspäť pustil.

„Nie že budeš piť bezo mňa,“ zaškeril sa. „Buď okay, je to len párty. Budeš hviezda.“ uškrnul sa.

„A čo Emma a Lucy?“

„Ee.“ zvraštil nos. „Ty si krajšia.“

„Nemám rada, keď mi niekto klame.“ zamrmlala som.

Dear Diary,...Where stories live. Discover now