Milý denník!
Naozaj uvažujem, že by som ti zvolila meno. Ako Anna Franková svojmu denníku. To už som ti spomínala. Bolo by to také milé. Napríklad, nemusela by som ťa oslovovať - Milý Denník, ale napríklad Milý Shawn(♡♡♡)..nebolo by to krajšie? Čo myslíš? Podľa mňa aj hej, ale keď mi nechceš povedať svoj názor, radšej ostanem pri denníku, aby si sa nenahneval...
Inak, ak sa pýtaš, prečo ťa spamujem takými nezáživnými informáciami...nemám si do teba čo zapísať...teda...vlastne mám, ale chcem sa k tomu dostať postupne. No poďme na to.Som v novinách! Predvčerom (či kedy to bolo) sa u nás stavili dvaja novinári z Washington News a chceli interview. Bez problémov som im ho ponúkla. Boli to milí páni, nahrávali si moje odpovede na diktafón a celkovo pôsobili sympaticky. By the way, teraz ma napadlo - Dá sa naučiť pôsobiť sympaticky? No to je jedno... A dnes, po dvoch dňoch od nahrávania mi prišla augustová časť zdarma! Už som si to interview aj pozerala a pravdupovediac, som hrdá aj na seba, ale aj na nich. Pýtate sa - Prečo aj na nich? No úspech už len je, že rešpektovali a nedali tam to, čo som nechcela a zapísali moje odpovede na ich otázky presne tak, ako som ich nadiktovala. Potešilo ma to. Nevymýšľali si nejaké kraviny len pre to, aby sa im na to čitatelia chytali.... jednoducho tam vysolili pravdu a ľudia to budú čítať tak či tak, pretože hneď na titulnej strane je moja fotka a nápis cez celú stranu. A navyše, myslím, že som ľuďom, ktorí majú blízkych v takejto situácii, dala novú nádej a rady, ktoré mne pomohli. Najviac sa mi aj tak páči posledná otázka... narážala som tam na Jasona. Ak by si to prečítal, neviem, ako by sa tváril. Asi by sa zarmútil. Podľa toho, čo vravela Emma, odchádzal dosť na dne. Možno by ho zničilo pomyslenie na to, že som o ňom takto vravela. Ale som si istá, že ak by nejakou zázračnou náhodou naň natrafil, vrátil by sa. To viem... lenže on to asi neuvidí... ok, nejdem sa tu sťažovať... maj sa, zatiaľ.
-Lea.~~~
,,Bude to dokonalé," rozplýva sa Emma. Už hodinu mi kecá o svadbe a ja ju počúvam len na pol ucha a vyžieram čokoládu, ktorú som si od nej privlastnila.
,,To ti verím," odpoviem, aby som nevyzerala priveľmi neprítomne.
,,Všetko... ľudia, šaty, torta, jedlo, obrad, Austin...jednoducho...všetko bude dokonalé. Ani si nevieš predstaviť, ako sa teším," pochoduje po celej izbe hore-dolu.
,,Ale viem," prepnem na nejaký viac záživnejší kanál. Verili by ste, že Jason bude mať v telke viac športových kanálov ako normálnych? Okej, je to dosť zrejmé...
,,Dúfam, že nebudem v tých šatoch vyzerať priveľmi tučne," teraz už ju vôbec nepočúvam.
,,Ale budeš," odpoviem bez rozmyslu a vložím si do úst ďalšiu kocku čokolády.
,,ČO?!" zvrieskne.
,,Čo?" nechápem, no potom mi to dopne. Nemôžem si pomôcť, musím sa zasmiať. ,,Prepáč Emma, moc som ťa nepočúvala," zasmejem sa a ona na mňa pobavene pozrie.
,,Krava...inak, ešte si sa mi nevyjadrila k tomu článku v tých novinách," poznamená.
,,Ja som sa vyjadrila, veď si to čítala. Ty sa vyjadri."
,,Bolo to super," povie. Myknem plecami.
,,Len som povedala fakty. A čo si myslím."
,,A to si nás naozaj počula?" pýta sa. Prikývnem.
,,Áno, počula. Všetko," pritakám. Od nadšenia otvorí ústa a na tvári sa jej vyčarí úsmev.
,,To je skvelé. A tie narážky na toho Jasona..." začne, no ja len opäť myknem plecami. Dnes mám akúsi divnú náladu. Najradšej by som sa s nikým nerozprávala, len čumela na telku. ,,Podľa mňa to nikto nepochopil. To by museli vedieť, ako to bolo," rozmýšľa.
YOU ARE READING
Dear Diary,...
Teen FictionDenník. Aké krásne slovo. Knižka, ktorej môžeš zveriť všetky svoje tajomstvá bez toho, aby ich poznal aj niekto iný. Chloe Hill je svojmu denníku verná dlhú dobu a poctivo si ním nahrádza priateľov. Do denníka si síce môžeš vyliať srdiečko, ale sk...