73.

2.4K 255 49
                                    

,,Už neodchádzaj, nikdy," šepla a zmizla mi v dave...

Aspoň niečo som z nej dostal. Myslím, že to nie je úplne stratené, ona len potrebuje čas. A mne by stačilo (teda, nestačilo, musel by som sa s tým zmieriť), keby sme len kamaráti. Len aby bola pri mne. Potrebujem ju rovnako ako ona mňa. Och, keby nie som taký dement! Ale už je to vonku, ona už to vie. Ja už len budem čakať. Nič iné mi nezostáva.

Chloe:
Musela som od neho odísť, inak by som mu asi skočila do náruče. Poviete si, prečo nie, keď to chceš? Lenže ja to ešte nechcem. Moje telo chce skončiť v náručí Jasona Taylora, chalana, ktorého milujem, ale hlava protestuje. Ja protestujem! Nemôžem ho k sebe pustiť tak jednoducho. Nejde to...nie som to ja. Nie som sama sebou.

Ale to, čo mi povedal, ma dojalo. Naozaj. Viem, spravil obrovskú chybu, no je si toho vedomý. A ja viem, že jeden bez druhého žiť nedokážeme. Obaja sme to skúsili, no nejde to. Aj keď len ako priatelia, potrebujeme sa. Jeden druhého. Bože! Tu je ľudí. Emma mi podstrčí ďalší pohárik. Sa jej tu povraciam. Ja a alkohol=nie veľmi dobrá kombinácia. Mne stačí vypiť jeden pohárik a som mimo...no aj tak som ho do seba naliala. Možno zabudnem...

V húfe tancujúcich ľudí som sa snažila nájsť Luciusa. Nenechám si pokaziť deň kvôli Jasonovi. Nájdem ho baviť sa s pani Taylorovou.

,,Á, zlatko, už si sa s ním rozprávala?" spýta sa ma pani Taylorová. Prikývnem. ,,A ako?" len  myknem plecami.

,,Nemám kde bývať," poznamenám.

,,Izieb máme veľa. Ale aj Jason sa môže presťahovať do hosťovskej," poznamená pani Taylorová.

,,Tak to ani náhodou, čo je s mojou izbou?" priplietol sa k nám Jason a Vanesska mu skočila do náručia. Zdvihol ju nad hlavu a potom ju položil.

,,Býva v nej Lea," odpovie pani Taylorová. Jason sa na mňa prekvapene pozrie.

,,Predala som dom a nasťahovala sa k vám," poviem niečo aj ja. ,,Luciuuuus...poď tancovať," vytiahnem na parket a pripojíme sa k davu tancujúcich siluet. Za a) - Chcem sa baviť.
A za
b)- chcem robiť Jasonovi trochu napriek. Nie tak, že teraz pôjdem za každým chalanom a s každým si zatancujem, ale Lucius je celkom dobrá obeť na môj projekt.

,,Ako ste na tom?" vyzvedá hneď.

,,Lucius...Takmer mesiac som žila s tým, že je to idiot a už ho nikdy neuvidím a ty si myslíš, že po päť minútovom rozhovore bude všetko fajn?" pozriem naňho pobavene. Ako som povedala, nenechám si skaziť deň. Aj keď už bol dnes dosť skazený. Ale to robí pravdepodobne ten alkohol, čo mi Emma do ruky podstrčila.

,,Máš pravdu, blbá otázka, nevidela si Lucy? Len tak mimochodom?" rozhliada sa.

,,Potom ju nájdeš...poď teraz tancovať," zatiahla som ho späť.

,,Lea, čo si pila?" hneď sa ma pýta.

,,Len tri poháriky som mala," zasmiala som sa. Vzdychol si.

,,Pre teba je už jeden veľa," poznamená Lucius. ,,To kedy si do seba stihla naliať?"

,,Pred chvíľou bola so mnou Emma. Je to asi...päť minút?" bezvýznamne som sa zasmiala.

,,Ty si trdlo," poznamená Lucius.

,,Ja vieeeem," zatiahnem a po skončení piesne si idem hľadať ďalšiu obeť...muhahahaha.

~~~

Otvorila som oči. Spala som v Jasonovej izbe. Až som sa zľakla, keď som ho uvidela ležať vedľa mňa. Rýchlo som sa postavila a zistila som, že som len v spodnom prádle. Pozbierala som si nejaké veci a zamkla sa v kúpeľni. Bolo mi zle, ale prekvapivo, pamätala som si na všetko...dokonca aj na to, že som Luciusovi povedala, že som si dala tri poháriky, aj keď som si dala len dva, a to je pre mňa obrovský rozdiel! Ale aj tak ma bolí hlava. A pamätám si, ako ma domov viezla Emma, lebo som odmietla ísť Jasonom, napratala som sa mu do izby a povedala som si, že má smolu. Ale jednu vec netuším - ako som sa ocitla len v spodnom prádle! Ja som sa nevyzliekala, ľudia! Len aby to bolo jasné...

Dear Diary,...Where stories live. Discover now