O rok neskôr:
Milý denník!
Veril by si tomu? Ja nie...stále tomu nemôžem uveriť. Najprv bolo všetko fajn, potom sa všetko pokazilo a teraz je to opäť fajn...veď...šťastné konce máme radi všetci, nie?
Ako iste vieš, prežila som si toho naozaj veľa (a to mám len devätnásť). Málo kto prežije to, čo ja za celý život, nieto ešte na začiatku. Nuž, každému, ako si zaslúži...nehovorím, že ja som si to zaslúžila, to nie...možno v minulom živote som bola nejaký sériový vrah a karma ma potrestala až v tomto živote. Ale ja som rada. Síce som prišla o veľa. Áno, o veľmi veľa (mama, otec, Ellie), no teraz som šťastná. Samozrejme, že mi chýbajú, komu by nechýbala jeho rodina, ale preskákala som cez to a teraz žijem tak, ako chcem.
S Jasonom opäť tvoríme nerozlučnú dvojku. Sme proste spriaznené duše, aj keď je niekedy tak tvrdohlavý...fuuu...až mám chuť...no nič...,,Hej! To odtiaľ vymaž, Chloeisko-hnusisko!" uškrnie sa. ,,Ja nie som tvrdohlavý. Moja hlava je mäkkučká, ako...hm..." nedopovie a ja sa zasmejem.
,,Takže poprvé, to Chloeisko si vyprosím... a po druhé, tvrdohlavejšieho človeka ako si ty, na zemi nestretneš, aspoň si to priznaj, láska," veľmi škodoradostným tónom poznamenám.
,,Fájn, vzdávam sa, pokračuj, Monči," prisunie sa bližšie ku mne a hlavu si oprie o moje rameno.
Takže, ako vidíš, Jason sa nezmenil (:D), ale aj tak to s ním prežijem, dúfam...o ňom asi všetko...
,,Zabudla si tam dať, že ma nesmierne miluješ a tvoja láska ku mne veľká ako ...hm...radšej nič," zasmeje sa na vlastnom vtipe.
,,Dnes si akýsi vtipný," zaironizujem.
,,Neblbni a dopíš to tam," povie už vážne.
A zabudla som podotknúť, že Jason ma nesmierne miluje a jeho láska ku mne je veľká ako...hm...radšej nič...
,,Ty sketa krpatá..." uväzní ma vo svojom objatí a vtisne mi bozk na čelo.
Fajn, presne takisto milujem aj ja jeho...
Emma a Austin sú obaja šťastní z malej Leah. Ona je strášne zlatáá.,,Aj my si raz takú spravíme," poznamenám a Jason sa pobavene uškrnie.
,,Aj hneď."
,,Idiot," prevrátim nad ním očami. A s týmto tu, dámy a páni, ja chodím! Och...život!
Myslím, že som poslednú stránku tohto denníka využila zmyselne a dúfam, že keď si ťa budem čítať ako stará babka...
,,Ty nikdy nebudeš stará..." zamračí sa Jason. Pobozkám ho na nos.
,,Ale budem. A budem škaredá, tučná a šedivá. Budem sa ti aj potom páčiť?" pobavene sa na mňa pozerá.
,,Ešte viac," odpovie a pobozká ma.
...tak sa budem len smiať na zážitkoch prežitých s tebou. A Jasonom, samozrejme.
,,Milujem ťa," šepne.
,,Milujem ťa," bez váhania odpoviem a znovu sa nechám vtiahnuť do jeho úžasného bozku.
A žili šťastne až do smrti?
- to nikto ešte nevie, no ja ti môžem odprisahať, že s ním šťastná až do smrti budem!♡
-Lea...♡THE END!♡
~~~
POĎAKOVANIA A INÉ SOMARINKY, KTORÉ PATRIA KU KONCU KAŽDÉHO PRÍBEHU:
No páni...je to tu...😢😢
Pamätám sa, keď som si po mojom prvom zverejnenom príbehu (texting) povedala, že už nikdy nenapíšem ani slovo, lebo na to proste nemám vlohy (čo asi ani nemám, ale nevadí). A v komentároch sa objavovali pozitívne ohlasy a to, aby som s písaním neprestala. Ten texting som už vymazala (mohli ste si všimnúť)...dôvod je ľahký - bolo to o ničom a ja som si povedala, že v dalšom príbehu toho dokážem viac💪. A potom došiel ,,Ach, ten facebook" (aj ten som už vymazala😂) a ľudia to žrali... a ja som si vravela...snáď to nie je až také zlé, keď sa im to páči... a potom prišlo toto... obyčajný príbeh. Dear Diary...
A to bola explózia ako nikdy...😲😍. Nikdy som neverila, že by som to dotiahla až sem..poviete si, veď to nič nie je...no pre mňa to niečo je! S týmto príbehom som dosiahla (kvôli Vám❤) neuveriteľné výsledky (#1 in Romance)... mne nejde ani o ranking ani ☆, komentáre, videnia či follow...všetko to robím pre to, aby som vás zaujala, pobavila prípadne dojala...a hlavne to robím pre to, že ma to baví😻. Aj napriek tomu Vám chcem poďakovať, za to, že ste to čítali, ☆-ovali, komentovali a podobne...vážim si toho❤.
Ďalej si vážim aj ľudí, ktorí ma tak hrozne srali...že Vás to stále bavilo😂😂. Ale nie...sranda veď...
Nebudem Vás tu menovať...vy viete, že ja ďakujem každému a po druhé, je Vás strašne veľa takže😂😍😍. Neviem, Petra už si poplakala, posnívala o Shawnovi, čo viac? 😂
Tak ja dúfam, že ste spokojní s tým, ako som to ukončila...na osobne celkom áno, aj keď sa mi viac páčia sad endy, nevadí😂
Ešte raz Vám všetkým ďakujem...❤ naozaj ste perfektní...😻😻😻
A na mojom profilku sa zachvíľu objaví ďalší príbeh - Nedostupná. Som zvedavá, ako sa bude dariť tomu😂 to je už asi naozaj všetko....ĎAKUJEM!!❤💙💚💛💜💓💔💖💗💘💝💞
~petsxx
YOU ARE READING
Dear Diary,...
Teen FictionDenník. Aké krásne slovo. Knižka, ktorej môžeš zveriť všetky svoje tajomstvá bez toho, aby ich poznal aj niekto iný. Chloe Hill je svojmu denníku verná dlhú dobu a poctivo si ním nahrádza priateľov. Do denníka si síce môžeš vyliať srdiečko, ale sk...