44.

2.7K 230 13
                                    

Zdravím. Som Jason a milujem tvoju majiteľku. Mám sem čosi písať, ale ja ani za boha neviem, že čo. Chloe sa nepáči, keď beriem božie meno nadarmo v jej denníku. A že ,,Nech sa neopovážim nadávať!" :DD.

,,Ale ide ti to dobre," pochválim ho. Jason na mňa pozrie pohľadom - Ty si pochybovala? Veď mne ide dobre všetko!

Ja som talent. A Chloe je hrozne rada, že ma donútila sem čosi napísať. Ja fakt neviem.

,,Tak napíš, o tom, ako to prebieha v našej domácnosti," navrhnem.

U nás doma...vlastne, u Chloe doma to prebieha všelijako, by som povedal. Lucius a Zoye sú stále v hosťovskej a pani Hillová si Zoye strašne zamilovala, nad čím Monči chytá penu. Neboj, keby dačo, dám jej nejaké sedatýva.

,,Hej!!! Toto o mne nepíš! A sedatíva je mäkké i," hrám sa na múdru.

*sedatíva. Okej, ona nie je cholerická duša a nebude potreba dávať jej sedatíva....

,,Kto všetko vlastne o ňom vie?" spýta sa.

,,O kom?" nechápavo sa spýtam, aj keď viem, že myslel denník.

,,O denníku," pozrie na mňa primitívnym pohľadom.

,,Och, no ja...ty...Lucius....a Emma," spočítam a on prikývne.

Takže, vedia o tebe piati ľudia (vrátane majiteľky) a nikto viac by sa už o tebe dozvedieť nemusel...

,,Počkaj!" zvolám, až ho mykne. ,,Aj Ellie o ňom vie," poviem. Úplne som na ňu zabudla, chúďa moje malé. Ona je teraz týždeň u Vanessky, keď je u nás toľko ľudí. Ale ona je rada, že má s Vanesskou babský týždeň.

,,A to si to musela tak vykríknuť?"

,,Prepáč," zasmejem sa.

Takže šiesti ľudia (majiteľka nevie, počítať). A nikto iný by sa už o tebe dozvedieť nemusel. Dúfam, že sa ti tento môj krásny článok páčil, vidíme sa niekedy v blízkej budúcnosti.

,,Podpíš sa tam," nabádam ho. Nechápavo na mňa pozrie. Zoberiem mu pero z ruky a napíšem.

- S láskou, J@son a Le@.

,,To čo sú za áčka?" pobavene na mňa pozrie.

,,To sú umelecké podpisy, ty trkvas!" ujasním mu a on na znak nevinnosti ukáže obranné gesto.

,,Hej, ľudia, rozmýšľal som, či by sme neskočili na pizzu aj s tvojou mamou, Lea," navrhne Lucius, ktorý vtrhne do mojej izby. Až potom mu dopne, že zapisujeme do denníka. ,,Ty si mu o ňom povedala?"

,,Eh, mama ide s Jasonovou a Emminou mamou na kávu, takže s nami asi nepôjde," poviem a odignorujem jeho poznámku na denník. Je pravda, že mi je zle, keď sa pozerám, s kým sa to Lucius ťahá. Nepáči sa mi, ale nechcem mu to kaziť. Vidím, že je šťastný.

,,Tak pôjdeme len my štyria," povie nadšene.

,,Mohli by sme pozvať aj Austina s Emmou," navrhne Jason. Skvelý nápad, aspoň tam bude nejaká rozumná ženská duša! (okrem mňa)

,,Áno, to je super nápad. Tak ja idem povedať Zoye nech sa nachystá, chápete, má toho veľa a vy dajte vedieť Emme a Austinovi," usmeje sa a opustí izbu. S Jasonom si vymeníme nie veľmi nadšené pohľady.

,,Ja ho nespoznávam," šepnem. Objíme ma.

,,Neboj. Prejde to."

,,Dúfam..." vzdychnem a vychutnávam si teplo v Jasonovom náručí.

Dear Diary,...Where stories live. Discover now