TANITIM

14.1K 410 29
                                    

Hayatta kendi ayakları üstünde durmaya korkan , anadolunun güneydoğusunda doğmuş , büyümüş , ürkek bir kızın kendi çabası , kendi kulaçlarıyla hayatta kalabilmek adına hayat okyanusuna bırakılmasıyla  başalayan ve  korkulu , tehlikeli bir  halalan hayat  imtihanını  anlatıyoruz.

Ağabeyi ona " Tek başına yaşamaya alış .Kendi ayaklarının üstünde durmayı öğren . Allah şimdiye kadar karşına hep iyi insanlar çıkardı, hayat kafandaki gibi tozpembe değil. Birgün pat diye bi kötülükle karşılaşınca ne yapacağını bil.Bunu yavaş yavaş öğren . İnan herşeyin bir anda gelip seni allak bullak etmesi daha kötü"demişti ama onun hayatının allak bullak olmasına da ağabeyi vesile olmuştu.

Kürt kızının ve Gözükara oğlanın hikayesine hoşgeldiniz .

Kız elinde zeytindalıyla etrafında dolanıyordu ,Karagözlü adamın ama adam Umudunu kaybetmişti ...

Kabullenemıyordu adam ,ne kalbini nede kalbinde yeni yeni filizlenmiş duygusunu . Filizi çiçek açsada adamın inadına ,kabullenemıyordu o çiçekleri ...

Umudunu kaybeden , hayata boş emeller içinin tutunmaya çalışan ve vicdanının sızısıyla her gün için için eriyen ,Umudunu yitirmiş , hayata küs Barış...


Sahiplenmeden, sahiplenmişti Barış'ı güzel kız , kalbini dize getirmek hep kolay olmuştu onun için aslında ama bu defa yapamıyordu. Hergün , defalarca  , 'o senin değil , onu düşünme' diye haykırıyordu kalbine, bağırıyordu avazının çıktığı kadar ... Sessiz çığlıkları kalbinin dağlarında yankılanıp bir daha ona ulaşıyordu  ama kalbi Zeytindalını eline tutuşturup yine  gönderiyordu genç kızı , küçük bir çocuğu kandırircasına..

07.06.2016

ZEYTİNDALI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin