Selamünaleyküm.
Size geç olsa da upuzun bölümle geldim. (Kısa diyeni överim.:)
Oy verip yorum yapmazsanız diğer bölümü 3 ay sonra anca okursunuz ki bu bir tehdittir.
Yarın sınavlarım başlıyo daha 1 aya kadar rahat yok bana dualarınızı beklerim.İyi okumalar canlar.
18.03.2018
*************
Gece , sırtındaki oklardan birini daha geçirmişti gündüzün göğüsüne , yine öldürdüşmüştü günü. Tahtına kurulmuştu işte güneşin ay. Yine sevinçlerin gözü kapanmış, acının yüreği hıçkırıklarına bırakmıştı sahneyi.
Dost diyorum... Canıma parça kardeşimin ,acısını şahit oluyorum. Bir parçamı , diğer bir parçam yaralıyordu.
Ne kadar çabalasak da Münteha'yı hiç bir filme , oyuna ,aktiviteye ikna edememiştik. O yine bir köşeye sıvışıp beynini imha etmek için başka bir romanı okuyordu. Aslı yine üst kata çıkmıştı , ben ise koca camın önünde gökyüzünü izliyordum.
Ay , bulutların arkasına gizlenmiş haliyle misafirliğe gidip annesinin arkasına saklanan utangaç bir çocuğu andırıyordu.
Barış ile bu gün biraz barışmıştık aslında. Ne kadar acelesinin ne olduğunu sorsam da söylememişti ama metrodan sonra yumuşamıştı biraz.
"Namaz kılmayan bir adamı kalbin nasıl kabul etti?"
Durdum... Dondum... Münteha'ya dönünce başını kitaptan kaldırıp bana cevap beklercesine baktığını gördüm.
Sahi, ben namaz kılmayan bir adama nasıl gönlümü vermiştim? Bir kaç ay evveline kadar namaz kılmayan biriyle sözlenen arkadaşlarıma bunun çok mantıksız olduğunu söyleyen ben değil miydim?' Yaradanına vefası olmayanın ,insana hiç vefası olmaz' diyordum ben. Düşününce ,haklıydım da aslında. Ah , alt üst olmuştum. Bir kasırgaya karışmıştı sanki fikirlerim ...Herşey bölük , herşey pörçük.
Terleyen elimi eteğime silip içimde kaybolan sesimi buldum.
"Bilmiyorum..." diyebilmiştim ancak. Başka ne diyebilirdimki?
"Onunla evlenecek misin?"
Gözlerimi büyüttüm. Münteha böyle lafa cumburlop dalmazdı .
"Gerçi evlisin zaten de yani demek istediğim gerçek anlamda evlenecek misin?"
"Bi ..bilmiyorum" sesim alelen titriyordu.
"Ya seni boşamazsa ?" benden gerçekten cevap bekliyordu. Nerden çıkmıştı bu sorular.
"Bir başkası ... Yani ben zaten kabullenmem bir başkasını sanırım. Hem o öyle beni bırakır mı bilmiyorum."
Gözlerime derin derin baktı. Bu bakışına karşı bakışlarımı kaçırma gereği duyuyordum fakat kaçırabildiğim tek şey bile yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEYTİNDALI
SpiritualNe nane ne karanfil , vicdan kokmalı insanın nefesi... Yüreği kavrulana dek sevmeli, Sevmeli ki bağıra çağıra haykıran vicdanını dinlemeli.Sevmeli ki evren merhamet duygusu ile yoğrulmalı ,dünya barışa bulanmalı... Umuttur; Birgün bir Zeytindalı uza...