Barış'ın Kaleminden :
Duygularla hareket etmek mi? Bir kaç ay öncesine kadar bana bu saçmalığı yapacağımı söyleseler güler geçerdim. Hayat nelere kadir....
Aslında sorun bu da değil. Sorun onun böyle birşey yaptığına inanamamam ,ki sadece bu da değil. Onun yanında yıllardır hissetmediği huzurun tadına varmış olmam ve bunu ona acı çektirmek için bile bölememek .
Beni kendime yabancılaştıran kadın bu kadar kötü olabilir miydi? Ruhuma dokunan kadın , bakışlarıyla içimdeki çocuğun başını okşayan kadın ...Sadece bir komplo olabilir miydi? Ah .... Bu nasıl bir çıkmazdır?
Peki neden bu kadar ağrıma gidiyor bu? Daha öncede defalarca yapıldı bu bana ama hiç birinin üzülmedim , sinirlenmedim neden bunun böyle peşine düştüm?
Ben daha Tahirin grubundakiler, bizi görüp Tahir'e bişey söylemesinler diye Âmine'nin yanına gitmiyordum okulda .Ama Âmine zaten onların bir parçası mıymış? İnanmak o kadar zor ki.
Sanırım ölene kadar mutluluğu tatmayacak tek insan benim. Birde mal mal 'mutlu ev ' tablosu çiziyordum aylardır uyumadan önce kafamda. Al sana mutlu!
Mutlu bir aile tablosu... Yıllardır hayalini bile kurmaya korktuğum. İçimde insanlara karşı zerre kadar güven duygusu kalmamışken Amine bunun olabileceğini fısuldadı sanki kulağıma. Şimdi nasıl öylece başka birine dönüşebilirdi?
Bir insanın kalbi nr kadar taşlaşırsa taşlaşsın bir parça umut herşeyi altüst edebiliyor.
Âmine'yi gördüğüm ilk günden anlamalıydım aslında. Sanırım anlamam benim salaklağım.
Tahir yüzünden ağlamıştı o gün.İlk gün. Tahmin etmeliydim , benim Tahire olan düşmanlığımdan, ince noktamdan dikkatimi çekmişlerdi.
Eli yüzü düzgün kız seçmeleri de tamamen kandırmaca. Kim derdi ki 'Âmine' ?Peki ya sonrakiler... Neden ilk gündem Aslı ile arkadaş olmuştu bu kız ?
Çünkü ikinci zayıf noktamdı Aslı.
Hem Bu kız nerden öğrenmişti öyle koşmayı, öyle kafa atmayı? Mesela gözlüklü arkaşıyla Aslının evinden çıktıktan sonra o adamı nasıl öyle alt etmişti? Ogün oradaydım ... Aklımsıra başlarına bişey gelemsin diye arkalarından takip ettim ama Amine profesyonel denmesede iyi bir savunmacıydı.
Ulan Barış! Gerizekalı Barış! Hâlâ neyine inanmıyorsun oğlum.Kız, onların adamı işte!
Tahir ilk başta iyi uğraşıyordu kızla ,ama sonrada uğraşmayı bıraktı. Neden? Çünki oda birşeyler hissetmeye başladı. Bana yaklaşması zoru gitti tabi.
Tahirin Ağabeyi olan Azad şerefsizi o girdiği hapis deliğinden bile işleri nasıl yürütüyor böyle.
Tahirin hep yanında dolanan 'Tahirin iti' diye vasıflandırdığımız çocuk konuşurken, Fatih kapı arkasından duymuş ve ses kaydı yapmıştı konuşmasını
"Tahirin dediği gibi 'Barış fare gibi peyniri yedikten sonra farkına varacak tuzak olduğunu. ' Hem bakmayın onun öyle kızlardan uzak durduğuna bu kız iyi hazırlandı . Hangi erkek öyle bir kıza hayır der? " diye gruptakilerle konuşurken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEYTİNDALI
SpiritualNe nane ne karanfil , vicdan kokmalı insanın nefesi... Yüreği kavrulana dek sevmeli, Sevmeli ki bağıra çağıra haykıran vicdanını dinlemeli.Sevmeli ki evren merhamet duygusu ile yoğrulmalı ,dünya barışa bulanmalı... Umuttur; Birgün bir Zeytindalı uza...