Bu bölüm biraz geç geldi, kusurumuza bakmayın .Üzücü olaylar yaşadık ülkece ve birlikle atlattık inşallah.
Ben siyaseti sevmem. Bu kitabı okudukça sizde göreceksiniz bunu . Birlik olmak nasılda yakıştı Türkiyeye . Zaten bizi bize düşürenlerde bunu bildiğinden koyuyor bu fitneyi ortaya.Darbe , Türkiyeyi birbiriyle Barıştırdı . ✌✌☝
Şimdi burdayım . Güzel bi bölümle inşallah... Sizden ricam eğer beğendiyseniz oy vermeyi esgeçmeyin lütfen .Begenmediysenizde yorumunuzu bekliyorum. Benim için önemli gerçekten .
Şimdiden herşeyin için teşekkürler.
#TürkiyeBirbiriyleBarıştı
******************
Âmine'nin Kaleminden:
Anahtarı , çantamdan bulma sendromuna girmiştim resmen kapının önünde . Sinirlenip merdivenin ikinci basamağına çöktüm. Çantamı kucağıma alıp beş dakika da oturarak aradıktan sonra bulabilmiştim ve bu kesinlikle Allaha şükretme sebebiydi.
Ayağa kalkıp anahtarı kilit yerine yerleştirip iki tur çevirdim. Çantamı portmantoya indirip odama yürüdüm. Odaya girdiğim gibi yatağa attım kendimi. Okuldan geldiğim gibi 15 dakika öylece uzanırdım , hem dinlenme hem düşünme ... İkindi namazını kılmanın rahatlığıyla öylece uzandım bazaya .
Okula başlayalı 1 ay olmuştu. Son zamanlarda kötü bişey olmuyordu açıkçası ,yani Tahir açısından. Hatta iyi şeyler bile oluyordu. Aslı mesela...
Münteha'dan sonra asla bir arkadaş kabul edemem diyordum ama Aslı çok farklıydı. Son bir haftadır benimle namaza geliyordu. Aslında zaten kılıyormuş ama son zamanlarda bıraktığını söyledi. İlk zamanlar mescide benimle gelsede arka saflarda oturuyordu, beni bekliyordu . Bir hafta önce benimle geldiğinde "O'nun (c.c) karşısına çıkmaktan utanıyorum. " demişti.
Bu kızın gözlerine bakınca insan bi durup kalıyo. Sanki bütün dünyanın hüznü gözlerinde. Bütün dünyanın yükü göz kapaklarında . Bide şey... Onunda , yani Barış'ında böyleydi. Gözleri cok benziyordu bunların ikisinin. Hem gözleri hem içindeki hüzünleri.
Barış...
Af Allahım ...
Bu çocuk nerden çıktı karşıma bilmiyorum ama son zamanların tek iyi olmayan şeyiydi.
Kafamı kurcalıyordu. "Minik kız" demişti bana. Acınacak halde olduğum için miydi? Minik kız ne ya. Sensin minik(! )
Ay yok , yok ben hiç iyi değilim. En iyisi mi? Ben kalkıp bi çam demleyeyim. Hem baş ağrım hem psikolojim için .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEYTİNDALI
SpiritualNe nane ne karanfil , vicdan kokmalı insanın nefesi... Yüreği kavrulana dek sevmeli, Sevmeli ki bağıra çağıra haykıran vicdanını dinlemeli.Sevmeli ki evren merhamet duygusu ile yoğrulmalı ,dünya barışa bulanmalı... Umuttur; Birgün bir Zeytindalı uza...