KATTYS P.O.V
" Såh... Hvor er i på vej hen? " Spørger jeg nysgerrigt og tager et sip af min jordbær smoothie. Jeg var ikke lige i humør til kaffe. Elena tog en frappuccino.
" Vi er på vej hjem til LA " Svarer Kian.
" Cool... Jeg har altid drømt om at bo i LA " Siger Elena.
" Hvad med jer? " Spørger Cameron og tager et en tår af hans kaffe. Jeg fik ikke lige fat i hvilken en han tog.
" Vi er på vej til San Diego! Vi skal på en slags Road trip! " Siger Elena og smiler stolt. Jeg forstår hende godt. Hun har lagt meget arbejde i det. Og det må jeg give hende! Jeg ville ikke have holdt til det.
" Cool! Hvor skal i hen? " Spørger Kian interesseret.
" Øhm... Vi starter i San Diego! Kører så på en måde i en bue og ender så i LA. Vi skal besøge... Las Vegas, Death Valley, Gran Canyon, Brice Canyon, San Fransisco osv " Siger Elena.
" Wauw! Det lyder så cool... Jeg ville ønske vi bare kunne tage med jer! " Siger Kian. Elena og mig griner. Eller mest Elena.
" Som om i måtte det! Det er en pige tur! For piger! " Siger Elena og kigger hånligt på dem.
" Så kan Cameron godt tage med! " Griner Kian. Vi begynder alle at grine, udover Cameron. Han giver irriteret en lammer til Kian.
" Av! " Siger Kian irriteret og tager sig til armen. Cameron vender sig tilbage mod os.
" Det lyder godt! Er der nogle specielle grunde til at i tager afsted? " Spørger han og kigger skiftevist på mig og Elena.
" Ja! Jeg havde 18 års fødselsdag her i sidste uge! " Siger jeg og smiler. Begge drengene kigger overrasket på mig og siger Tillykke.
" Det kunne være at vi kunne hænge ud sammen i LA når i kommer! " Siger Kian energisk. Vi nikker alle. De virker som nogle ret så cool fyre. Og lad os så ikke glemme, at Kian er VIRKELIGT lækker! Sådan VIRKELIGT!
" Det kunne være så hyggeligt! Vi må se om vi får tid! " Siger Elena og kigger på mig.
" Ellers må de andre bare vente! " Siger jeg. Elena nikker tøvende.
" Skal i mødes med nogen i LA? " Spørger Cameron nysgerrigt. Vi nikker.
" Jah... Vi skal mødes med min bror og hans venner! De har pause fra deres tour " Siger jeg og smiler til dem.
" Vent! Jeg vidste det!! Jeg sagde det jo!! " Siger Cameron og dasker Kian i siden og peger hånligt fingre af ham. Kian kigger forskrækket på ham. Mig og Elena kigger bare på dem og så på hinanden med det der hvad-fanden-har-de-gang-i blik.
" Du er Harry Styles søster, ik? " Siger Cameron og kigger pludseligt nervøst på mig. Jeg ser for sjov meget undrende på ham. Der bliver helt stille. Og så bryder mig og Elena ud i et grineflip.
" Du skulle... have... set dig... selv! " Stammer Elena ind imellem sine grin. Kian kigger bare forvirret på mens Cameron griner med os.
" Du lignede en der lige havde skidt i bukserne! " Siger jeg og griner.
" Vent! Er du Harry Styles søster? " Spørger Kian og kigger med store øjne på mig. Jeg nikker stille.
" Det var jo det jeg sagde! " Hvisker Cameron diskret.
" Så det er simpelt hen One Direction i skal møde i LA? " Spørger Kian. Vi nikker.
" Cool! Cool! " Siger han og ligner en der lige skal sluge nyhederne.
YOU ARE READING
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...