ELENAS P.O.V
" Men det her er keeeeeedeligt! " Klager Katty, i mens hun vasker sin nummer 2 kop op.
" Så slemt er det heller ikke! " Siger jeg, og sætter nogle flere beskidte tallerkner ved siden af hende.
" Men hvorfor er det mig der skal vaske op, i mens du bare er tjener? " Spørger Katty mopset. Jeg griner bare kort.
" Søde ven! Jeg blev forfremmet! Noget der kan ske, hvis man tager sit job seriøst, ikke klager og kommer til tiden! " Siger jeg, og smutter ud af svingdøren igen. Katty er ikke lige personen som syntes at det er sjovt at arbejde. Men okay, hvis man bare skulle vaske op dagen lang? Men man bliver nød til at arbejde. Det må selv også Katty forstå.
Jeg går hen til Penny, som styrer kassen.
" Hey Penny! Går alt som det skal? " Spørger jeg venligt. Penny vender sig om mod mig og smiler.
" Det går helt fint! Hvad med dig? " Spørger hun igen, og smiler et stort smil så man kan se hendes smilhuller. Penny er faktisk en utroligt smuk pige! Hun har lange lyse lokker, blå krystal øjne og nogle utrolige kindben. Nogen gange kan man godt blive lidt jaloux.
" Det går fint tak! " Siger jeg, og Penny nikker. Jeg kigger lidt rundt i lokalet, for at se om der er nogle nye gæster som er klar til at bestille. Hvilket der ikke er.
" Såh... Det er Kattys 18 års fødselsdag i morgen? " Spørger Penny, imens hun ligger nogle penge på plads.
" Ja " Svarer jeg. Gaven og alt er på plads. Det har det været i 100 år. Og jeg er enligt ikke bekymret for om hun kan lide den. Okay! 1 gang har jeg givet hende en gave, som gav mig en brækket arm. Den var enligt bare for sjov. Det var en papfigur af Justin Bieber. Katty skubbede mig ned af hendes lille trappe op til hendes værelse, og der brækkede jeg så min arm. Jeg tror ikke at Katty sådan decideret 'hader' ham. Altså nogle af hans sange er vel meget gode. Men jeg tror at det er hans personlighed.
Penny trækker en lille æske op af sin lomme på hendes uniform.
" Vil du ikke give hende den her fra mig i morgen? Det er en lille gave! Ikke noget særligt, men jeg syntes nu at hun skal have en gave. Man bliver jo ikke 18 2 gange, vel? " Siger hun, og griner usikkert. Det er ikke tit at Penny er usikker. Jeg tager i mod den, og smiler til hende.
" Selvfølgeligt! Det skal jeg nok " Siger jeg, og stopper den i min lomme.
Jeg spotter nogle nye gæster, og går over mod dem.
" Velkommen! Hvad kunne i tænke jer at drikke? " Spørger jeg.
" En cola- " Damen bliver afbrudt af et kæmpe brag som kommer ude fra køkkenet.
" Undskyld mig " Siger jeg, og lunter ud mod køkkenet. Jeg skubber hårdt svingdørene op, og mit blik finder Katty gennemblødt med skum over det hele, liggende i en balje på gulvet med tøj på, og smadrede tallerkner og glas over alt. Hun smiler undskyldende til mig.
KATTYS P.O.V
Elena kommer spurtende ind i køkkenet, og kigger forvirret på mig. Jeg smiler bare uskyldigt.
" KATTY! " Siger hun hårdt, og kommer hen til mig. Hun hiver mig op i et ordenligt ryg, og kigger skuffet på mig.
" Undskyld! Det var ikke- " Elena afbryder mig, ved at lave 'sippet' tegnet til mig.
" Katty Johnson! Du rytter op lige nu, og så møder du mig derhjemme! " Siger hun hårdt og surt. Jeg nikker bare, og går over efter moppen.
Jeg begynder lige så stille at gøre rent, da vores chef kommer styrtende ud til os.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfic" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...