ELENAS P.O.V
" Katty?! Du kan ikke bare låse dig inde med det eneste spejl? " Siger jeg irriteret og hamrer på badeværelses døren. Jeg kan høre Katty pusle rundt inde på den anden side.
" Katty jeg kan ikke komme videre med min makeup! Endda mit lille lommespejl ligger derude! " Siger jeg opgivende og hamrer igen på døren.
" Katty! " Siger jeg og vender mig irriteret om. Jeg går hen til vinduet, og kigger ud. Solen er næsten gået ned, og vi har reserveret bord til om 30 min... I den anden ende af byen! Og takket være Katty, kan jeg ikke gøre mig klar. Altså jeg har styr på tøj, men smykker og makeup?! Hun stresser mig!
Pludseligt bliver døren åbnet bag mig og Katty kommer ud fuldt påklædt med en blændende makeup. Jeg ånder lettet op. Jeg skynder mig hen til døren, skubber henne væk og smutter ind på badeværelset.
" Rolig nu! " Siger Katty. Jeg skuler bare ad hende.
Jeg skynder mig, så meget så muligt at få lagt min makeup, og får gjort mig færdig. Jeg smiler tilfreds til spejlet, og går ud til Katty. Katty sider bare på sengen med sin telefon og spiller Flappy bird.
" Nogen gange, ik? Så er du bare pisse irriterende! " Siger jeg. Katty kigger op og smiler.
" Godt at høre! " Hun ligger sin telefon væk, og rejser sig. Vi tager vores overtøj på, da det bliver ret så køligt når solen er gået ned.
Vi skynder os neden under, og ud til den lille skrank. Manden fra tidligere står der stadigt.
" Godaften " Siger han da vi kommer. Vi nikker begge to til ham.
" Øhm... Værelse 245! Vi kunne godt tænke os vores bil " Siger jeg. Manden nikker, og låser et lille skab op. Inden i det, hænger en masse bilnøgler. Manden finder vores, og kaster dem til en anden mand. Manden forsvinder ned i parkeringskælderen. Det er ret luksus, at de bare parkere og henter din bil for dig.
" Der vil lige gå nogle minutter! " Siger manden, og mig og Katty nikker.
" Såh... Vil du fortælle mig hvor vi skal spise? " Spørger Katty.
" Når ja det har jeg jo ikke sagt! Jeg har fundet en sød lille restaurant nede på havnen, hvor jeg har bestilt bord! " Siger jeg.
" Lov mig at der er andet end fisk i den restaurant! "
" Det tror jeg da! Men jeg ved det ikke... Jeg har jo ikke været der før " Siger jeg. Katty nikker.
" Come on Katty! Du kan ikke leve livet uden at kunne lide fisk! "
" Jeg kan da godt lide laks! " Indskyder hun. Jeg ryster bare på hovedet af hende.
" Ja... Det er lidt det jeg mener! " Siger jeg.
Da vores samtale ender, passer det med at manden kommer med vores bil. Han overrækker mig nøglerne, og vi siger pænt tak. Jeg sætter mig ind bag rettet, og Katty ved siden af.
" Let's go! " Siger jeg.
" Crazy Crazy Crazy " Synger Katty og jeg griner.
" Du må indrømme, at din bror har skrevet noget ret så godt musik! " Siger jeg. Katty nikker overvejende.
" Ja... Lidt har han vel " Siger hun.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
" Mums det her er godt! " Siger jeg, og spiser endnu en reje. Jeg har aldrig kunne lide rejer, men de her... Mums!
Katty sider bare lidt og stikker til sine.
" Kom nu Katty! Smag dem! " Siger jeg. Katty ryster på hovedet.
" Nej tak " Siger hun. Jeg ryster på hovedet af hende, og spiser videre.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
" Det smagte fantastiks! " Siger jeg da vi går ud fra den lille restaurant.
" Jeg ville ønske at jeg kunne sige dem samme! " Siger Katty.
" Op med humøret! Jeg skal nok huske til en anden gang, at vi bare skal tage på burgerbar! " Griner jeg. Katty lyser op.
" Jeg kunne faktisk vildt godt spise en bruger lige nu " Siger Katty.
" Du rørte heller ikke din mad, så det kan jeg da godt forstå! " Siger jeg.
Vi går lidt ned af den lille havne gade, og kigger rundt. Her er faktisk ret mange mennesker, selvom klokken er 23:16.
" SE SE SE! " Råber Katty pludseligt, og jeg kigger forskrækket på hende. Jeg følger hendes blik, og finder en mand som går rundt og sælger corndogs.
" Jeg må bare have sådan en! Jeg er så sulten! " Siger hun, og gnider sig på maven. Jeg finder min pung frem, og stikker hende nogle penge.
" Værsgo! Få du dig lidt mad " Siger jeg. Katty springer nærmest afsted efter ham. Imellem tiden finder jeg en bænk ud mod havet, hvor jeg slår mig ned.
Jeg sider bare og kigger ud over det stille hav. Man kan se U.S.S Midway længere nede. Det er jo koloenormt.
" Heey! " Siger Katty som lige har slået sig ned ved siden af mig, med en corndog i hver hånd.
" Heey! " Svarer jeg. Vi sider bare sådan lidt i stilhed. Katty spiser, og jeg nyder udsigten over vandet.
" Er det der det der hangarskib vi skal se i morgen? " Spørger Katty, og peger på U.S.S Midway.
" Jep! Det er stort, ik? " Siger jeg, og Katty nikker.
" Så det har faktisk været med i en rigtig krig? " Spørger hun. Jeg nikker.
" Jep det har været brugt! Nu er det så bare pensioneret " Siger jeg.
" Jeg glæder mig til at se det i morgen! " Siger hun. Jeg nikker.
" Men Katty, i morgen skal vi altså også køre videre! Og vores rute er nok på 6 timer! " Siger jeg. Katty kigger med store øjne på mig.
" Så lang tid? " Spørger hun. Jeg nikker.
" Hvor er det vi skal hen? " Spørger hun.
" Jeg kan ikke lige huske hvad det hedder... Men det er et sted på vej mod Grand Canyon! " Siger jeg. Katty ser lidt forvirret ud.
" Hvad er det nu, Grand Canyon er? " Spørger hun. Jeg griner af hende.
" Lad os bare sige, at det er et kæmpe hul i jorden! "
**
Hav en god dag!😉❤️
~ Sara
CZYTASZ
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...