Kapitel 85

146 8 0
                                    

KATTYS P.O.V

Da rulleteksterne popper op på skærmen efter vores tredje film i dag, kan jeg mærke hvor træt og udmattet jeg er. Der er sket så mange ting her den sidste måned, og jeg har bare slet ikke haft tid til bare at lave ingenting. Men det er fantastisk endeligt at kunne slappe af og se film hele dagen.

" Hvad skal vi nu se? " Spørger jeg og kigger ned på de andre. Jeg har snuppet hele bagerste række for mig selv i deres hjemmebiograf, og de andre er spredt ud over de andre rækker. Louis rør på sig og kigger træt op på mig.

" De fleste er faldet i søvn, så jeg stemmer for at du vælger en film " Siger han og gaber. Så vender han sig rundt igen og putter sig ned under sit tæppe. De fleste sover rigtigt nok. Elena sover op af Harry som sover op af hende, Niall ligger spredt ud over 2 sæder, Liam sover siddende og Zayn har lagt sig ned i en sækkestol på gulvet og sover der.

Jeg vikler mig ud af mit tæppe og går stille hen til maskinen hvor man sætter film i. Så får jeg filmen ud vi lige har set, og kigger så ned på de 1.000 DVD'er som står i et skab på størrelse med min garderobe derhjemme. Jeg sætter mig ned foran det og begynder at kigge dem igennem. Jeg finder en del klassikere som Twilight, Harry Potter og i det hele taget marvel film. Jeg sidder i lang tid og kan ikke vælge, da jeg kommer i tanke om at jeg kan logge på Netflix på den store skræm. Jeg skynder mig hen til computeren som står på et bord omme bagerst i lokalet og finder Netflix frem. Jeg logger ind med mit password, og trykker op i søgefeltet. Jeg finder Teen Wolf frem og sætter den bare på fra første afsnit i første sæson. Jeg har alligevel set alle sæsonerne så mange gange at jeg ikke kan huske det, så det gør ikke så meget at starte forfra igen. Så kryber jeg tilbage til min plads og sætter mit tilrette under tæppet.

" Teen Wolf, huh? " Siger Louis nede fra anden række og smiler et søvnigt smil til mig. Jeg nikker bare til ham.

" Stadigt din yndlings? " Spørger han.

" Jep! Og det vil det altid være " Svarer jeg. Louis nikker forstående og vender sig så mod skærmen. Jeg elsker ret så meget første sæson. Jeg elsker i det hele taget bare alle sæsonerne. Og så har jeg nok også et crush på Dylan O'Brien, men hvem har ikke det?

Cirka 20 minutter inde i første afsnit vibrere min telefon ved siden af mig. Jeg fjerner modvilligt mine øjne fra skærmen og kigger ned på min telefon som ligger på sædet ved siden af mig. Der står at jeg har en ulæst besked. Jeg tager min telefon op til mig og låser den op.

Jeg er ked af det. Undskyld at jeg skræmte dig, det var ikke min mening. Jeg savner dig bare Katty. Jeg savner dig så ufatteligt meget. Dengang jeg slog op, dengang vidste jeg ikke engang hvad jeg mistede. Lige siden den dag har jeg tænkt på dig... Tænk på dit smil! Du er gudeskøn Katty Johnson. Og jeg fortryder sådan mine valg. Men du sårede mig og jeg sårede dig. Jeg har tilgivet dig. Det skal du vide. Det gjorde jeg allerede for mange år siden. For du er noget af det bedste som er sket i mit liv. Du er nok det bedste! Katty Johnson... Jeg elsker dig! Og det kan godt være at du ikke elsker mig, men jeg måtte lige sige det (Michael Clifford)

Det er først da den salte smag rammer min mund, at det går op for mig at jeg græder. Jeg ikke bare græder, tårende løber som vandfald ned af mine kinder. Jeg forstår intet. Jeg bliver nød til at nive mig selv i armen for at tjekke at jeg er vågen. Han... Han elsker mig? Han har faktisk tilgivet mig. Efter at jeg var verdens største idiot. Det giver ingen mening. Mine hænder ryster stille og mit syn kan slet ikke stille skarpt for alle tårende. Jeg elsker ham! Jeg ELSKER ham! Det har jeg altid gjort. Det er derfor at jeg ikke forstår hvordan at jeg kunne være ham utro? Kan jeg overhovedet tilgive mig selv for det?

Jeg elsker også dig! Men hvordan kan du ikke være sur? Eller vred? Jeg ødelagde alt! Jeg ødelægger i det hele taget alt. Michael... Jeg tror ikke engang at jeg har tilgivet mig selv... Hvordan kan du? (Katty Johnson)

Jeg sidder stille og venter på et svar. Teen Wolf er bare en summen i mit baghoved.

Fordi jeg elsker dig! Folk laver fejl, Katty! Sådan er det, og vi bliver nogen gange nød til acceptere at vi ikke er perfekte! Det er jeg heller ikke... Jeg har først kontaktet dig nu. Det er jeg virkeligt ikke stolt af (Michael Clifford)

Mit hjerte banker så hurtigt og hårdt, at jeg næsten er bange for at det hopper ud af mit bryst.

Undskyld Michael (Katty Johnson)

Jeg kigger væk fra min telefon og op på skærmen. Men jeg ser ikke rigtigt hvad der er på den. Så vibrere min telefon igen og jeg kigger hurtigt ned på den.

Giv mig en chance til! Lad os starte på en frisk. Jeg er klar når du er klar (Michael Clifford)

Jeg slukker forvirret min telefon og sidder lidt og stirrer frem for mig. Han vil starte på en frisk. Det har været min drøm de sidste par år. Men det hele virker bare til at være for godt til at være sandt. Og fortjener jeg overhovedet ham? Det er jeg ret sikker på at jeg ikke gør. Men som Michael sagde... Vi mennesker laver fejl! Vi er ikke perfekte. Kan jeg lade være med at såre ham? Kan jeg være den perfekte for ham?

Jeg er Katty Johnson og jeg er stærk. Og jeg vil kæmpe for dem jeg elsker. Og lige nu fortæller mit hjerte mig at Michael er det bedste der også er sket for mig. Så hvad er det jeg lader mig stoppe af?

*****

~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu