KATTYS P.O.V
" Tak! " Siger jeg sødt og tager i mod min drink. Han blinker bare flirtende og går videre til næste kunde. Jeg vender mig om og tager min drink med ned til Elena. Hun sider nede ved en sofa. Jeg slår mig ned i sædet ved siden af hende.
" Hey " Siger hun. Jeg nikker og tager et sip af min drink. Mmmm!
" Den her er mega god! " Siger jeg. Elena kigger op og kigger nysgerrigt på drinken.
" Må jeg smage? " Spørger hun. Jeg rækker hende glasset, og hun tager en lille slurk.
" Mmmm! Den er god " Siger hun. Jeg nikker og tager mit glas tilbage.
" Såh... Hvad siger mave status ét? " Spørger jeg og kigger på Elena. Så følger jeg hende blik rundt.
" Altså dem der henne er slet ikke så slemme, udover deres attitude! Alt for selvfede! Men så er der også de der 2! De er ret cute... og SE lige deres maver! " Siger Elena og sukker dybt. Jeg må give hende ret i, at de er pæne.
" Så skal der scores! " Siger jeg drillende og skubber til Elena. Hun sender mig bare et dræberblik.
" Stop dig selv Katty! " Siger hun strengt.
" Undskyld undskyld! " Siger jeg og griner af hende.
" Hvad er der med dig? " Spørger jeg.
" Ikke noget! Bare glem det " Siger hun og tvinger et smil på sine læber. Jeg har kendt Elena i lang tid, og har nemt ved at se om hun er okay, eller ej.
" Du savner ham, ik? " Spørger jeg.
" Hvem? "
" Min bror! "
" Jo... "
" Bare rolig! Vi skal snart se dem igen! " Siger jeg og smiler opmuntrende. Elena smiler et lille smil til mig, men forbliver stille.
Jeg får hurtigt drukket min drink, og kan godt mærke lidt påvirkning! Lidt!
" Altså hvis du ikke har tænkt dig at score, så skal jeg! " Siger jeg, og rejser mig. Elena kigger overrasket op på mig.
" Hvad laver ud Katty? " Spørger hun forvirret.
" Jeg skal da score en pæn mave? " Siger jeg som var det, det mest indlysende nogensinde!
Så begiver jeg mig over mod de selvfede player drenge. De er ovre på den anden side af poolen. Utroligt nok, at der er så meget plads heroppe. Det er jo et tag!
Da jeg kommer hen ved dem, kigger de alle 5 op på mig, og den der sider tættest på smiler et skævt smil.
" Faret vildt smukke? " Spørger han og de andre griner lidt bag ham. Når så det er sådan han vil spille! Jeg smiler tilbage til ham, og ignorere totalt hans spørgsmål.
" Nu ikke så hurtig! Jeg er Katty Johnson " Siger jeg og smiler til dem.
" Jeg er Ryan, det her er Sam, Cody, Albert, og Edward! " Siger ham som hedder Ryan og alle drengene smiler til mig.
" Ville i have noget imod, vids jeg satte mig her ved jer? " Spørger jeg. De ryster på hovedet og jeg sætter mig i en solstol ved siden af dem.
" Hvad sker der med din veninde? " Spørger Sam og hentyder til Elena ovre på den anden side. Hun sider bare og kigger ned i hendes mobil.
" Hun er bare lidt træt! Og ret genert! " Siger jeg. Sam nikker.
" Og slet ikke begynd! Hun har en kæreste! " Siger jeg. Han nikker, og ser lidt skuffet ud. Ryan svinger en arm om mig, og smiler skævt til mig.
" Hvad med dig? " Spørger han. Jeg gengælder hans smil, og ryster på hovedet.
" Nope! Jeg nyder single livets fordele! " Siger jeg.
" Også mig! " Siger han og blinker til mig. Hvis det ikke var fordi jeg var her med Elena, ville jeg havde slæbt ham med ned på mit hotelværelse lige nu.
ELENAS P.O.V
Katty og de andre drenge sider rigtigt og snakker og griner. Jeg burde vel gå over til dem, men noget inden i mig vil virkeligt ikke. Så jeg sider bare med min telefon, og scroller lidt igennem de forskellige sociale medier. Jeg er mest på Twitter! Det er seriøst "The Shit! ".
" Elena! " Råber en stemme og jeg kigger op mod lyden. Det er Katty som har råbt ovre fra den anden side. De er på vej i vandet.
" Skal du ikke med i? " Spørger Katty. Jeg ryster bare på hovedet. Katty kigger lidt skuffet på mig, men nikker.
Jeg kigger tilbage ned i min telefon. Min telefon plinger, hvilket betyder at jeg har fået en besked. Jeg trykker ind på beskeder.
Hej dejlige
Ville bare høre hvordan mine yndlingspiger har det? Hvor er i nu... Vegas?
- HJeg kan ikke lade være med at smile.
Harold!
Vi har det godt tak! Jep, Las Vegas! Katty har allerede tryllet 100 dollars om til 1.000!
Hvordan har i drenge det?Harry! Hvor svært er det at stave? Ja... Hvad kan jeg sige? Katty elsker penge? Og ja vi har det fint! At spille shows, rejse rundt, møde fans? Vi elsker det!
Godt at høre! Savner dig
Savner også dig! Glæder mig til at se dig
Det gør jeg også! Ses snart... Harry!
Ses... Elena!
*****
Heeey! Hav en dejlig dag, og husk at smil!😉❤️
BẠN ĐANG ĐỌC
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...