ELENAS P.O.V
" OMG! " Hviner jeg da jeg ser den store port hvor der står 'Jurassic Park' over. Jeg griber hurtigt fat i Harrys hånd og begynder og trække ham i retning af porten. Katty griner af mig, og Harry skynder sig med mig.
" Rolig nu Elena! Vi skal nok nå det hele " Siger han og griner af mig da jeg sender ham hundehvalpeøjne.
" Pleeeaassseee Harry " Siger jeg og skyder min underlæbe lidt frem. Katty kommer op på siden af mig og tager den hånd jeg ikke holder Harry med, og giver den et klem. Jeg kigger over på hende og hun smiler til mig.
" Jeg er med på den! Så længe at de der dinosaurerne ikke spiser mig " Siger Katty og Louis kommer op på hånd med hende og nikker enig.
" Jeg er også med " Siger han. Liam, Zayn og Niall skulle lige ordne noget selv, så det er bare os 4 som er sammen lige nu. Vi kigger alle 3 dømmende på Harry og han kigger irriteret på os.
" Jeg sagde ikke at vi ikke kunne! Jeg sagde bare at vi nok skulle nå det hele " Siger han forsvarende. Så begynder HAN, at trække afsted med mig mod forlystelen.
Kort tid efter sider vi alle 4 på forreste række i en båd. Ham manden som styrer forlystelsen vinker til os, men jeg har travlt med at knuge Harry og Louis hænder. Katty sidder helt ude i venstre side, og jeg sider imellem Harry og Louis.
" Elena! Du har endda prøvet den her før, slap af " Siger Louis grinene og jeg stirrer bare skræmt på vandet rundt om os. Båden sejler stille afsted og vi kommer til nogle store porte som åbner sig for os.
" Vi skal dø " Kan jeg høre Katty hviske og Louis tager sin frie hånd og tager fat i Kattys.
" Så så i to! Hvorfor bliver i pludseligt begge så bange? Det var jeres ide " Siger han og ryster opgivende på hovedet.
Vi kommer igennem den store port, og en stemme i en højtaler byder os velkommen i Jurassic Park. En masse dinosaurerne går rundt og græsser, alle planteædere. Jeg slapper lidt mere af. Jeg ELSKER Jurassic Park. Men når sådan nogle dinosaurerne er rundt om dig, så bliver man sgu bange.
" Harry... " Hvisker jeg bange da vi kommer til 'raptor' buret, og man kan se at det er gået i stykker.
" Elena! Rolig nu, jeg har dig babe " Siger han beroligende og ligger sine arme om mig, og jeg kigger op på ham. Jeg kan ikke lade være med at smile af hans ord. Jeg har altid syntes at sådan nogle kælenavne som "babe" og "skat" er virkeligt platte. Men når Harry siger dem til mig, så er det noget helt andet. Han kigger ned på mig og smiler til mig. Han mimer med læberne 'jeg passer på dig', og jeg slapper helt af i hans arme.
Pludseligt lyder et skrig fra en person bag os i båden, og vi kigger alle skræmte foran os. Vi er kommet til et sted med en kæmpe bakke foran os, hvor der står skilte hvor der står "Don't enter". Båden begynder at sejle op af den, og man kan høre dinosaurer brøl. Det bliver hurtigt mørk, og jeg kan virkeligt mærke mit hjerte banke. Vi kommer op for enden af bakken, og da ser jeg det. Foran os er en KÆMPE T-Rex. Jeg for sammen og så går det hurtigt. T-Rexen brøler og springer frem imod os. Jeg skriger skrækslagen, og lige i det går båden ned. En kæmpe bakke, nærmest lodret var pludseligt foran os, og vi suser ned af den. Mig og Kattys skrig er dødsangst agtige, og da vi kommer ned for enden bliver vi sprøjtet til med vand. Harry og Louis griner virkeligt meget, imens mig og Katty sidder i chok.
" Det var mega sjovt " Griner Harry og giver mine skuldre et klem. Så hører vi pludseligt et snøft fra Katty. Vi kigger alle bekymrede over på hende.
" Min makeup er ødelagt " Klynker hun og jeg kigger på hende med medlidenhed.
" Vi finder et toilet om lidt! Det lover jeg " Siger jeg og giver hendes hånd et klem.
" Hvorfor gider i piger overhovedet makeup! " Siger Louis forvirret.
" Fordi Louis, alle kan ikke se så smukke ud naturligt ligesom dig " Siger Katty og Louis smiler varmt til hende.
" Du er smuk Katty " Erklærer han. Harry rømmer sig og kigger strengt på Louis. Louis trækker bare forvirret på skuldrene.
" Det er da bare sandheden! Det er ikke fordi jeg lige friede til din søster, rolig nu mate " Siger han og griner halvnervøst.
Vi kommer hen til starten igen, og vi bliver alle hjulpet op. Manden der sendte os afsted i starten griner af Katty og jeg. Da Katty går forbi ham, springer han frem imod hende og råber et lavt "BØH!". Katty farer sammen og kigger skræmt på ham. Han griner bare og vinker til hende. Hun kommer hen til mig da vi er kommet ind i den lille souvenirer butik på den anden side af forlystelsen.
" Han var... Da meget finurlig " Siger jeg. Katty nikker.
" Jeg skulle lige til at slå ham af bare forskrækkelse " Siger hun. Jeg griner.
" Nok meget godt at du ikke gjorde det! Han kunne have skubbet dig ned i båden og sendt dig på endnu en tur " Siger jeg og Katty kigger bange på mig.
Så hører vi 5 bekendte stemmer grine lidt væk, og vi kigger mod lyden. Ovre i den anden side af den lille butik står alle 5 drenge og kigger på en lille skærm. Harry er i gang med at betale en mand, og mig og Katty skynder os hen til dem for at se hvad der sker. Da vi kommer hen til dem og de ser os griner de endnu mere.
" Der har vi jo fotomodellerne " Griner Zayn og Katty og jeg kigger begge forvirrede ned på den lille skærm. Der, på den lille skærm, er nok det grimmeste billede i hele verden. Harry sidder med et kæmpe smil på læben, håret er blæst tilbage. Ved siden af sidder jeg som har kæmpe opspilede øjne og man kan se hvor meget jeg skriger. Min mund er på fuld gab og mit hår står bare lige op i luften. Ved siden af sidder Louis som holder sig for ørene med lukkede øjne, og sidst men ikke mindst er der Katty hvis hår står ud til alle sidder imens hun kigger skræmt ned på vandet og skriger samtidigt.
" Nej! " Hviner Katty forfærdet og prøver at dække skærmen med sine hænder.
" Oh jo! " Siger Harry bagfra hende. Hun vender sig rundt, og han står og vifter med billedet.
" Lige til familie væggen " Siger han og alle griner udover Katty som kigger med onde øjne på Harry.
" Det får du betalt " Siger hun. Zayn kommer bagfra og ligger en arm om Katty.
" Hvad siger i til at få noget frokost? Jeg tænker og burger og pomfritter " Foreslår han, og Kattys øjne lyser pludseligt op. Hun kigger bedende op på ham.
" JA! " Siger hun begejstret og Zayn griner.
" Så er det jo afgjort " Siger han, og så går vi alle samlede ud af den lille butik, ud for at finde frokost.
****
God Tirsdag!❤️
~ Sara
ESTÁS LEYENDO
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfic" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...