Kapitel 27

199 15 1
                                    

ELENAS P.O.V

" Jeg fatter altså stadigt ikke at du brugte 20 dollars på det bruseforhæng! " Siger jeg, og dypper min pomfrit i ketchup.

" Du er bare jaloux! " Siger Katty og smiler drillende til mig. Jeg ruller bare mine øjne af hende, og spiser endnu en pomfrit.

" Såh... Hvad skal der mere ske i dag? " Spørger Katty og skifter heldigvigs emne.

" Når vi er færdige med at spise, kører vi videre! Der er kun 1 time herfra! " Siger jeg. Vi er stoppet på en McDonald's for at spise noget frokost... Eller eftermiddags mad!

" Skal vi så ud i aften? Klokken er allerede 15:23 " Siger Katty. Hun har en pointe.

" Hmm... Hvis du nu skynder dig at spise dine nuggets, så vi kan komme videre, kan vi sagtens nå at komme frem snart! Så kan vi stadigt nå at gå ned af The Strip! " Siger jeg. Katty nikker ivrigt og skynder sig at stoppe alt sin mad i munden. Jeg griner bare af hende, og vi rejser os sammen og går hen til bilen.

" Altså på den positive side, er jeg sgu glad for at det er dig jeg er på Road Trip med! " Siger jeg og spænder min sikkerhedssele. Katty kigger undrende over på mig.

" Er der en negativ side? " Spørger hun og vi griner begge.

" Det er der vel ikke! "


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


" OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!! " Skriger Katty da vi officielt befinder os i Las Vegas.

" Hvad siger du så? Skal vi ikke lige køre en tur ned af The Strip? " Spørger jeg Katty, og hun nikker ivrigt, og sider og trykker sin næse op af ruden.

Der er virkeligt intet der kan sammenlignes med The Strip! Alle neonskiltene som lyser når det er mørkt, de kæmpe kasinoer og de mange mennesker! Las Vegas er bare kasinoernes hjemby.

" Her lugter jo bare af penge! " Siger Katty og griner.

" Tænk at du kan lugte det! " Griner jeg, og får et dask i armen af Katty.

Vi kører ned for enden af The Strip, og Katty siger bogstaveligt talt og springer op og ned i sædet.

" Vi går her ned senere! Just calm down girl! " Griner jeg. Jeg vender bilen om, og vi kører tilbage til starten. Lige præcis nede for enden ligger vores hotel. Stratosphere! Det er et 300 meters højt tårn med sindssyge forlystelser oppe på toppen! Nede for enden af tårnet er vores hotel. Jeg boede også på dette hotel sidste gang jeg var her. Det er virkeligt noget for sig selv. Bare prøv at google det!

Da jeg kører op på siden af det store hotel, taber Katty kæben.

" What?! Skal vi bo her? " Spørger Katty og kigger målløs på mig. Jeg nikker.

" Det er lige hvad vi skal! " Siger jeg. Jeg kører hen til en lille skrank, og en mand i jakkesæt kommer hen til os. Vi går begge ud af bilen.

" Goddag Frk. Hvad kan jeg hjælpe med? " Spørger manden, og spiler venligt til os.

" Vi skal til at tjekke ind! Kan jeg få dig til at parkere bilen? " Spørger jeg, og manden nikker. Han kigger dog lidt skeptisk over mod vores bil. Ja sorry at vi ikke lige har en eller andens smart Mercedes!

" I tager bare jeres ting, så skal jeg nok parkere bilen " Siger han, og jeg nikker tak til ham, og overrækker ham nøglerne.

Mig og Katty snupper hurtigt vores ting, og går ind mod lobbyen.

Selve lobbyen er et KÆMPE kasino! Det gælder virkeligt om at holde fat i Katty. Katty + Penge = Ikke godt.

Jeg får med besvær trukket Katty med over i den anden ende af lobbyen. Der hvor man tjekker ind. Der er desværre lang kø.

" Det kan du da ikke mene? Jeg kan da ikke stå i kø, når der er penge lige derovre? " Siger Katty og kigger fortvivlet over mod maskinerne.

" Vil du virkeligt gerne smide alle dine penge væk i et kasino? " Spørger jeg. Katty nikker og jeg griner håbløst.

" Så smut med dig! " Siger jeg. Katty stråler som 1000 julelys, og er væk på 0,5. Så står jeg bare tilbage alene i den lange kø.

Hvad det måske en dårlig ide at slippe Katty løs?


*****

Hav en fantastisk dag!❤️❤️
~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetOù les histoires vivent. Découvrez maintenant