Kapitel 54

149 10 1
                                    

KATTYS P.O.V

" Hvordan blev Elena væk? " Spørger Kian forvirret. Jeg læner mig tilbage i det faktisk ret behagelige bil sæde.

" Det ene øjeblik var hun der, det næste var hun væk! " Siger jeg og trækker på skuldrene.

" Det ligner ikke Elena at blive væk... " Siger Cameron og kigger med rynket pande ned i gulvet.

" Hvor ved du det fra? Du kender ikke Elena? " Spørger jeg og kigger afventede på Cameron. Han kigger op og opdager så hvad han lige sagde.

" Det var ikke på den måde... det er bare... Elena virker ikke sådan! Hun virker som en der har styr på tingende og sådan " Fortæller han og jeg nikker.

" Men du har også ret! Det ligner hende ikke, men jeg tror heller ikke at det var med vilje! " Siger jeg. Kian nikker.

" Har du nogle ideer om hvor hun befinder sig? " Spørger han. Jeg ryster på hovedet, men så slår det mig.

" Må jeg låne en telefon? Så kan jeg ringe til hende " Siger jeg og bliver pludseligt helt glad. Det er ikke slut for Katty Johnson endnu. Som om det nogen sinde ville ske.

" Klart " Siger Cameron og fisker han telefon op af hans baglomme. Hans cover er pink med glimmer. Jeg stirrer underligt på det. Det står " I love you Cam " på det med sort skrift. Jeg kigger spørgende op på Cameron.

" Jeg fik det af en fan! " Siger han og smiler. Jeg nikker bare og trykker ind i kontakter. Jeg leder under E, og finder Elenas navn. Men med er hjerte efter sig. Jeg kigger smilende ned i telefonen.

" Hvad smiler du af? " Spørger Kian grinene. Jeg ryster bare på hovedet og trykker ring op. Telefonen begynder at bippe. Efter 3 ting bliver telefonen taget.

" Hej Cameron! " Lyder Elenas stemme. Jeg ånder letter op og begynder at smile endnu mere. Hvor er det godt at høre hendes stemme.

" Hey Elena, jeg har savnet dig! " Siger jeg og laver dyb stemme, og prøver at lyde som Cameron. Cameron sender mig et underligt blik og Kian begynder at grine.

" What? Det her er ikke Cam, vel? " Spørger Elena og jeg kan ikke lade være med at grine.

" Nope! " Siger jeg og Elena laver en overrasket lyd og begynder så at hvine så jeg må fjerne telefonen fra mit øre, så jeg ikke for høreskader.

" KATTY??? OMG ER DET VIRKELIGT DIG??? HVOR ER DU???? ER DU SINDSYG HVOR HAR JEG VÆRET BEKYMRET!!! DU MÅ ALDRIG BARE LØBE VÆK FRA MIG!! " Jeg kigger over på drengene som kan høre hende, og de er begge ved at dø af grin.

" Easy! Jeg er okay " Siger jeg da hun er færdig og hun sukker lettet.

" Gudskelov Katty! " Siger hun og jeg kan nærmest høre hende smile.

" Men der var altså ikke mig der gik! Det var dig der blev væk! " Siger jeg forvirret.

" Hvad? Nej det var dig "

" Nej "

" Jo! "

" Nej! "

" Nårh... Så var det nok os begge 2! " Griner Elena.

" Hvor er du? " Spørger hun. Jeg kigger rundt i limousinen.

" Sider i en limousine sammen med Kian og Cameron! " Griner jeg og begge drenge reagere på deres navne.

" What? Hvad laver de i San Fransisco? " Spørger hun forvirret.

" Idk! " Griner jeg.

" Hvad med dig? " Spørger jeg.

" Jeg står i en Spy Shop og har lige købt en pistol! "

" WHAT? "

" Jep... Jeg troede at du var blevet kidnappet, og så måtte jeg jo have våben! "

" What...? Okay... det snakker vi om senere! "

" Det er nok bedst! "

" Hvor skal vi mødes? " Spørger hun.

" Øh... " Jeg kigger spørgende på drengene.

" Hvor kan vi mødes med Elena? " Spørger jeg. Cameron begynder at smile.

" Hvad med Golden Gate? " Foreslår Kian. Jeg nikker.

" Golden Gate! " Siger jeg i telefonen.

" Super! Ses om 1 halv time! "

" Ses "

****

Så kom der alligevel et kapitel i dag! Glædelig anden advent❤️
~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang