ELENAS P.O.V
I går var helt ubeskriveligt. Jeg kan slet ikke fatte hvad der skete. Det ene øjeblik var jeg ude, og flyve, og det næste sprang jeg ud fra et 360 meters højt tårn. Jeg forstår det ikke. Men jeg er nu meget glad for, at vi skal videre i dag. Las Vegas er en fantastisk by, men man for også bare nok! Vi lavede jo 100 ting i går, så nu er jeg klar til en afslappet køre dag. Vi skal videre til... Yosemite. Der skal vi være i morgen og besøge deres national park. De har nogle helt fantastiske vandfald, og flere 1000 års gamle træer. Jeg glæder mig sådan til at vise Katty det hele.
" Elena ved du hvor min hårbørste er? " Spørger Katty og stikker hovedet ud fra badeværelset. Jeg kigger over på hende.
" Katty... Hvor havde ud den sidst? " Spørger jeg, og fniser. Katty tænker sig om.
" Da jeg stod og redte mit hår i går aftes! " Siger hun, og kigger forventningsfuldt på mig.
" Og hvor stod du hende og redte dit hår? " Spørger jeg videre, og håber på, at det går op for hende hvor den er. Men det sker ikke. Til gengæld kigger hun bare underligt på mig.
" Øh... Henne ved min kuffert... " Siger hun. Hun har stadigt ikke lagt 2 og 2 sammen. Jeg sukker opgivende og går hen til hendes kuffert. I toppen oven på alt hendes tøj ligger hendes hårbørste. Jeg samler den op, og går hen til hende med den.
" Værsartig! " Siger jeg. Hun smiler stort, og giver mig et kram.
" Du er den bedste!! " Siger hun og skynder sig ud på badeværelset. Jeg vender selv tilbage til at pakke min kuffert... Og jeg burde også begynde at pakke Kattys. Den har hun nemlig ikke tænkt sig at pakke selv.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
" Lalalalalala lalalala lalalalala lalalala! " Nynner Katty og sider og hopper lidt op og ned i sædet. Jeg kigger smilene over på hende, og så tilbage på vejen.
" Glæder du dig til at se Harry i LA? " Spørger jeg hende. Hun kigger over på mig.
" Jeg tror mere, at det er DIG der glæder sig! " Siger hun grinene.
" Jo men han er din bror! Savner du ham ikke? " Spørger jeg. Katty sider stille et øjeblik, og svarer så.
" Enligt ikke!... Eller jo... Men bare ikke sådan rigtigt! Jeg er jo van til, at han er væk på tourné! " Siger hun. Jeg nikker.
" Det forstår jeg godt! " Svarer jeg. Det gør jeg virkeligt. Jeg har ikke set mine forældre siden sidste jul, og det er snart et halvt år siden! Men jeg savner dem ikke som så. Nogen gange savner jeg lidt min mor, men mest af alt til at få gode råd! Jeg har det fint med at se mine forældre et par gange om året. Men de arbejder også på fuldt drøn hele tiden. Gad vide hvad de tager sig til den dag de bliver pensioneret? De er jo sådan nogle mennesker der har brug for at lave noget hele tiden! Jeg giver dem en Wii! Og Just Dance! Jeg elsker det spil!! Jeg er så dårlig til at danse, men det er sjovt, OG det er motionerende. Så behøver man ikke, at tage op i fitness centeret!
" Elena? " Spørger Katty ud i stilheden. Eller... Stilhed og stilhed! Bilens motor larmer. Jeg nikker og kigger over på hende kort.
" Hvad er der? " Spørger jeg.
" Tror du nogensinde at jeg får en rigtig RIGTIG kæreste? " Spørger hun stille. Jeg smiler bare stort til hende.
" Ja det tror jeg da! Katty, du er en helt fantastisk pige! Du er selvsikker, klog, sjov og smuk! Og så mange flere ting jeg ikke orker at nævne! Selvfølgeligt får du en kæreste en dag! Trust me! " Katty er stille efter min prædiken. Efter lidt til kigger hun smilene op på mig.
" Jeg tror jeg har fundet en mulig person! " Siger hun og smiler stort. Jeg smiler bare et lumskt smil til hende og griner.
" Det kunne vel ikke være Kian, vel? " Spørger jeg grinene. Katty griner også.
" Det kunne det meget vel være! "
*****
Er lidt kort og kedeligt kapitel men havde ikke så meget tid i dag!❤️ Stem, del og kommenter gerne! Tak til alle som læser med!
~ Sara
VOUS LISEZ
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...