ELENAS P.O.V
" And we danced all night to the best song ever
We knew every line
Now I can't remember
How I goes but I know
That I won't forget her
Cause we danced all night to the best song ever! " Jeg smiler til Katty, og Katty kigger dramatisk fremad, som om vi var ved at skyde en musikvideo, og kameraet var foran bilen.
" I think it went oh, oh, oh
I think it went yeah, yeah, yeah
I think I goes... " Synger Katty og smiler til mig. Jeg smiler tilbage til hende, og kigger derefter alvorligt ud på vejen foran mig.
" Best song ever!
It was the best song ever
It was the best song ever " Synger jeg og sangen slutter.
" Ahahah elsker bare den sang! " Siger Katty, og jeg nikker.
" Den er god! " Siger jeg.
Vi kører lidt videre, og jeg kan enligt se skiltet til In-an-out burger.
" Enligt! " Siger jeg og peger mod skiltet. Katty kigger op fra sin telefon, og kigger sultent på skiltet.
" Jeg er virkeligt også blevet sulten! Vi har heller ikke fået frokost! " Siger hun og kigger bebrejdende på mig.
" Ja undskyld! " Siger jeg. Jeg drejer ind på parkeringspladsen, og parker bilen. Eller... Jeg prøver! Vi fylder for 2.
" Mad mad mad mad mad mad! " Nynner Katty og hopper glad ud af bilen. Jeg følger efter hende.
" Såh... Det her skulle være bedre end andre junk food steder? " Spørger Katty da jeg åbner døren for hende.
" Forskellen her er, at det hele er friskt! Men her ligner et hvert andet junk food sted! " Siger jeg og kigger rundt.
" Jeg savner Nandos! " Siger Katty. Nu hvor hun nævner det, gør jeg også.
" Hvad kunne du tænke dig? " Spørger jeg og skæver op til det store menu kort.
" Bare en hamburger og en lemonade! " Svarer Katty.
" Jeg tror jeg går med en cheeseburger og en seven-up " Siger jeg. Katty nikker. Hun kan ikke lide ost.
" Hvis du går uden for og finder et bord, så bestiller jeg vores mad " Foreslår jeg. Katty nikker og smutter udenfor. Jeg stiller mig over i køen. Der er kun 1 dame foran mig. Hun er ret så overvægtig. Og så har hun en lille pige ved siden af sig, som bare er en helt tynd pind.
Det bliver min tur, og jeg træder frem og bestiller vores. Jeg stiller mig lidt hen til siden, og venter på at det bliver færdigt. Da det er klart, tager jeg bakken med uden for. Men Katty er væk? Jeg kigger rundt på parkeringspladsen og alle bordene. Ingen Katty! Jeg går undrende rundt og kigger, da jeg hører Katty råbe:
" Elena! Her ovre! " Jeg vender mig om og ser at Katty har fundet 1 bord omme på den anden side. Jeg går smilene over til hende.
" Heey! Jeg kunne ikke finde dig " Siger jeg og sætter mig ned ved siden af hende.
" Men her er jeg! " Siger hun og peger smilene på sig selv. Vi begynder at spise vores burgere, som slet ikke er så dårlige. Og pomfritterne er virkeligt lækre.
" Det her er faktisk godt! " Siger Katty. Jeg griner og nikker.
" Men du ved godt, at der venter os 6 timers køretur fra nu af, ik? " Siger jeg. Katty kigger træt på mig.
" Hey! Det er ikke dig som skal kørebilen! " Siger jeg.
" Ja okay... Jeg er vel heldig " Siger hun og smiler.
Vi får ikke drukket alt vores sodavand, så vi tager det med os. Os så går turen mod Lake Havasu.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
" Er vi der ikke snart? " Spørger Katty for 117 gang.
" Lige som alle de andre gange... Stadigt 2 en halv time tilbage! " Svarer jeg en anelse irriteret. Katty driver mig til vanvid.
" Men jeg skal tisse " Klager hun.
" Jeg kan godt stoppe og holde ind til siden, så kan du tisse? " Siger jeg og kigger irriteret på hende. Hun ryster på hovedet.
" På et toilet! " Siger hun som om et er indlysende.
" Prøv at kig dig omkring Katty! Kan du måske se et toilet? " Spørger jeg. Katty ryster på hovedet.
" Her er ingenting! " Klager hun.
" Tig nu bare stille! " Siger jeg opgivende.
Vi har nu kørt i 2 timer uden at se nogen form for liv. Jo altså planter. Men ingen dyr eller mennesker. Vi er enligt kommet ned fra bjergene. Der var kun en lille snæverbjergvej så det var ikke så sjovt. Nu fortsætter vejen bare ligeud så langt øjetrækker.
" Hmr! " Mumler Katty og ligger fornærmet sine arme over kors.
" Hvorfor ringer du ikke til din bror og hører hvordan han har det? " Spørger jeg og smiler til Katty. Hun kigger bare surt på mig.
" Fordi her intet signal er her ude! " Snerrer hun.
" Prøv min telefon! " Siger jeg og rækker hende den. Hun tager den, og kigger overrasket på den.
" Du betaler simpelthen for mange penge til dit telefonselvskab! " Siger hun, og låser min telefon op. Selvfølgeligt kender hun min kode.
" Baby Boy<3 " Læser Katty op med væmmelse i stemmen. Oh jeg har ikke fået skiftet Harrys kontakt navn, siden han havde fat i min telefon.
" Bare lige ignorer det! " Siger jeg og smiler usikkert til hende. Hun trykker bare på ring op knappen, og sætter den på højtaler. Den når at bibbe 1 gang, før han tager den.
" Prinsesse! Hvad så? " Lyder Harrys glade stemme fra telefonen.
" Jamen tak brormand! Jeg har det fint " Siger Katty og smiler drillende til mig.
" Oh Katty " Siger han og lyder en anelse skuffet.
" Op med humøret! Din elskerinde sider lige her ved siden af mig! " Siger Katty og jeg kan mærke mine kinder blusse op.
" Øhm... " Siger Harry.
" Heeey " Får jeg fremstammet.
" Heeey baby! Hvad så? " Spørger han og lyder helt glad igen.
" Ikke så meget! Sider i en bil... Midt ude i ingenting! " Svarer jeg og griner.
" Lyder skønt! Hvordan klarer Harry det? " Spørger han med en drillende tone, da han godt ved at Katty kan høre ham.
" Hun er som en 6 årig! " Siger jeg og Katty kigger fornærmet på mig.
" Jamen tak! Harry hvordan har drengene det? " Spørger hun.
" Jamen de har det fint! " Siger han.
" Vi glæder os til at se jer! " Siger jeg.
" Tro mig! Vi glæder os også til at se jer! " Siger han.
" Såh... Hvordan har Niall det? " Spørger Katty.
" Niall? Joh jeg vil mene at han har det helt fint! Hvorfor? " Spørger Harry nysgerrigt.
" Ikke for noget! Og Louis? " Skynder Katty sig at sige.
" Fint! Vi har det alle fint " Siger Harry.
" Det er godt. Vil du ik- " Og så går min telefon død.
" Selvfølgeligt! " Siger Katty irriteret.
" Lad os snakke lidt sammen! " Siger jeg og smiler til hende.
" Lad os snakke om duer! "
**
Hav en "amazing" fortsat dag!❤️❤️
~ Sara
YOU ARE READING
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...