KATTYS P.O.V
Kian og mig følger begge nøje Cameron og Elena med vores øjne. Cameron læner sig stille ind mod hende, og jeg kan godt se på Elena at hun føler sig ret presset. Cameron tager roligt en hånd op mod Elenas kind og læner sig så stille ind mod hende. Han placere forsigtigt sine læber på hendes. Da deres læber mødes, kigger både mig og Kian væk og så på hinanden. Vi sider bare i stilhed alle sammen. Men efter 5 sekunder trækker Elena sig. Hun kigger over på mig, med store øjne. Cameron smiler og rykker sig lidt væk igen.
" Wauw! Så blev rummet bare lige så meget varmere! " Siger Kian og griner af ham selv og smiler til Cameron. Elena smiler også stille. Hendes kinder har fået en rosa farve.
" Du kan da bare tage trøjen af? Jeg kan ikke mærke noget, men jeg har jo også bare bh på! " Svarer jeg flabet til Kian. Han kigger udfordrende på mig.
" Er det en dare? " Spørger han med løftede øjenbryn. Jeg læner min hoved på skrå.
" Hvis du føler det er! " Svarer jeg. Vi har øjenkontakt i et stykke tid, men det ender med at han bryder den og griber fat i bunden af hans T-shirt. Han hiver den enkelt over hovedet og smider den på gulvet ved siden af min trøje. Mine øjen farer hurtigt hen på hans mave. Altså, jeg tænkte nok at Kian havde trænet, men at han havde six pack, det er en overraskelse. Jeg kigger dog hurtigt op på hans øjne da det går op for mig at jeg stirrer. Men Kian kigger allerede på mig og smiler et selvfedt smil. Jeg skynder mig bare at kigge over på Elena, men hun sider også og kigger på mig og fniser. Typisk Elena!
" Såh... Hvem er det nu? " Spørger Cameron og kigger rundt. Smilet på hans læber er der stadigt.
" Din! " Siger jeg og ligger mine arme over kryds. Jeg skæver kort over til Kian og hans bare mave. Det gør det også bare så meget bedre at han er solbrun. Shit, jeg må stoppe med at stirre. Det ender med at han tror at jeg er pædofil.
" Så vil jeg spørge Kian! Truth or Dare?" Siger Cameron. Det virker ikke som om at Kian overhovedet tænker, han svarer bare med det samme.
" Dare of course! " Cameron smiler hemmelighedsfuldt til ham, og han smiler bare et skævt smil tilbage. Det er som om at de sidder og telepatere. Som om at de kan læse hinandens tanker.
" Gå ind på badeværelset sammen med i Katty! I skal blive derinde i 5 minutter! " Siger Cameron. Jeg kigger dumt på Cameron.
" Er i drenge bare født perverse? " Spørger jeg og rejser mig. Elena bryder ud i grin og er næsten ved at trille ned at sengen af grin. Cameron begynder også at grine, men jeg tror mere det er fordi at Elenas grin er så underligt.
" Kom! " Siger Kian og tager min hånd. Jeg kigger overrasket ned på vores hænder, men følger med ham ud på badeværelset. Han lukker og låser døren efter os, og jeg kigger mig kort i spejlet. I det mindste ser jeg nogenlunde ud. Kian kommer hen til mig bagfra og kigger på mig i spejlet. Han ligger stille sine arme rundt om livet på mig. Sådan står vi bare i et stykke tid. Og kigger på hinanden i spejlet. Det føles rart med hans veltrænede mave der rører min hud. Min hud føles som om at den kan gå op i brand. Men det undrer mig. For den følelse har kun 1 anden dreng formået at få frem i mig. Han var virkeligt noget specielt. Men jeg tror at jeg ødelagde alt mellem os.
" Er der noget galt? " Spørger Kian ud i stilheden. Jeg kigger forvirret op og ser at mit smil er blevet erstattet med et alvorligt udtryk. Jeg ryster bare stille på hovedet og vender mig rundt mod ham. Jeg kigger op i hans øjne, som stråler af bekymring.
" Er det noget jeg har gjort? " Spørger han. Jeg tager en dyb indånding men ryster igen på hovedet.
" Nej! Det er ikke dig. Jeg kom bare til at tænke på nogle ting jeg ikke skulle tænke på " Siger jeg. Den sidste del var nok mest til mig selv.
ESTÁS LEYENDO
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfic" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...