Kapitel 19

216 17 4
                                    

ELENAS P.O.V
" Såh hvad laver i drenge her i Grand Canyon? " Spørger Katty og kigger over på Erik og Aiden. Katty var åbenbart løbet ind i Aiden, og de havde så sludret lidt. Aiden var her så med sin ven Erik, og vi inviterede dem med tilbage til vores lille hytte.

" Jah... Det er et godt spørgsmål... " Siger Aiden, og kigger grinene over på Erik. Ud fra deres øjensprog, har de vidst en lille hemmelighed.

" Spyt ud " Siger jeg, og de kigger begge over på mig.

" Altså... Mig og Aiden har kendt hinanden siden vi var helt små! Vi er... Hvad kan man sige? Vokset op sammen! Begge vores forældre er lidt af nogle kontrol freaks. Der skal altid være orden i alting. Begge vores forældre har også ret mange penge " Fortæller Erik, og kigger over på Aiden.

" Jeg er lige blevet færdig med College... Og mine forældre forventede at jeg straks begyndte at læse videre, for at blive advokat! " Fortsætter Aiden. Jeg nikker.

" Og det vil du ikke? Altså være advokat? " Spørger jeg. Aiden ryster på hovedet.

" Slet ikke! Men jeg har også bare brug for en pause! Du ved, fra alt det normale! Jeg har aldrig rigtigt været fri til, at kunne tage mine egne beslutninger. Jeg har altid følt mig som en hund i snor! De var mine ejere, og jeg deres hund! " Aiden kigger lidt rundt i rummet. Solen gik ned for laaang tid siden, og her er helt mørkt, ud over nogle stearinlys.

" Lyder surt! " Siger Katty, og tager endnu en mundfuld yoghurt.

" Jah... Mine forældre ville have mig til det samme... Men jeg kunne bare ikke mere! Lad os bare sige det, jeg hader skole! Det har jeg altid gjort. Jeg ville have det fint med at arbejde på en cafe eller i et supermarkedet! " Siger Erik.

" Så i... Flygtede? " Spørger jeg.

" Flygtede er vidst for meget sagt! Vi stak af. Så nu er vi her! Vi kender nogle venner i LA, som vi er på vej til " Svarer Aiden.

" LA? Vi er også på vej derhen! " Siger Katty og lyser op.

" I er også på vej til LA? " Spørger Aiden. Jeg nikker.

" Vi skal også møde nogle venner " Siger jeg.

" Ja jeg ved det " Siger Aiden. Mig og Katty kigger mærkeligt på ham. Han kigger først uforstående på os, og opdager så hvad han lige har sagt.

" Af hvad? " Spørger Katty.

" Jah... Øhm... Du ved... " Stammer Aiden. Erik griner bare af ham.

" Rolig nu mate " Griner han, og giver Aiden et dask i skulderen.

" Aiden her, er en rigtigt lille stalker! " Starter Erik med et smørret smil på læben. Aiden cutter ham hurtigt af.

" Nej jeg er ej! Men alle kan da genkende Harry Styles søster! " Siger Aiden, og kigger over på Katty.

" Du ved hvem jeg er? " Spørger Katty forvirret. Han nikker.

" Katty Oliver Johnson... Skiftede efternavn! " Siger Aiden og smiler forsigtigt til hende. Aiden vender sit blik mod mig.

" Og der har vi Elena Maria Wolf! Harry lille flirt " Siger Aiden og smiler lumskt til mig.

" Nej! Vi er bare gode venner! " Siger jeg bestemt, og ligger mine arme over korts. Hvornår lærer verden det?

De bryder alle 3 ud i grin.

" Ahahahahahahah " Griner Katty og er ved at rulle ned af sengen.

" Stop! " Siger jeg bestemt, men ingen lytter.

" Dig og Harry er jo som skabt for hinanden! De kan alle da se! Og Elena, du er sq elendig til at lyve " Siger Aiden, og de sidste griner han.

" Vel er jeg ej... " Siger jeg og retter mig op.

" Men hvis i vidste at de var os, hvorfor sagde i så ikke noget? " Spørger Katty forvirret.

" Jeg ville vel bare gerne se hvordan i er i virkeligheden " Siger Aiden og trækker på skuldrene.

" Ahh... " Siger Katty, men ligner stadigt en der er forvirret.

" Sorry hvis jeg virker som en syg stalker nu " Siger Aiden, og smiler undskyldende.

" Narh... Det er okay! " Siger jeg og smiler til ham. Min ringetone går pludseligt i gang, og alle kigger rundt efter lyden. Jeg fisker hurtigt min telefon op af mine baglomme, og smiler da jeg ser hvem der ringer.

" OMG Harry ringer til dig! " Siger Aiden og ligner en der får et mindre fanboy flip. Jeg smiler bare rystende på hovedet.

" OMG jo! Så tag den dog kvinde! " Siger Aiden, og skynder på mig. Jeg skynder mig at tage den.

" Hallo? " Siger jeg.

" Heeey min yndlings pige på hele jorden! " Lyder en glad britisk accent i den anden ende.

" Hey dejlige " Svarer jeg tilbage, og de går pludseligt op for mig, at Erik, Aiden og Katty sider og følger med i min samtale. Jeg kigger surt på dem og rejser mig.

" Undskyld 2 sek " Siger jeg til Harry, og tager mine sko på.

" Heey hvor skal du hen? " Spørger Aiden skuffet.

" Kommer når jeg lige har snakket med Harry, i fred! " Siger jeg, og går ud af døren, og smækker den efter mig.

" Så er jeg tilbage! " Siger jeg glad.

" Hvad skulle du? " Spørger Harry.

" Bare lige ud så vi kan snakke i fred " Siger jeg.

" Dejligt... Hvordan har min Elena det? Spørger han.

" Hun har det godt! Hvordan går det med Harry? " Spørger jeg, og fniser kort.

" Han har det alle tiders... Men han savner hans Elena " Svarer han. Jeg griner.

" Jeg savner også dig " Siger jeg og kan slet ikke lade være med at smile. Tænk at en person som Harry er i mit liv... Det er helt ufatteligt.

" Jeg glæder mig sådan til at se dig! Hvor er i henne nu? " Spørger han nysgerrigt.

" Grand Canyon! Jeg er så spændt på hvad Katty siger til overraskelsen i morgen! " Siger jeg.

" Ja jeg håber hun kan lide den! Den var ikke helt billig " Siger Harry. Ham og drengene har været så søde at betale den.

" Jeg tror hun vil elske det! " Siger jeg.

" Jeg bliver nød til at gå nu... Skal til et interview nu! " Siger Harry.

" Nårh... Okay! Hav det sjovt, og hils drengene " Siger jeg.

" Det skal jeg nok! Ses El " Siger han.

" Ses Harry " Svarer jeg igen, og få sekunder efter ligger han på. Jeg slukker min telefon og putter den på plads igen i min baglomme. Jeg kan ikke lade være med at smile.

Jeg vender mig om og åbner døren. Da jeg åbner døren springer Aiden, Erik og Katty væk fra døren. Jeg ryster grinene på hovedet af dem. Tosser!

**

~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetWhere stories live. Discover now