Kapitel 15

243 15 16
                                    

KATTYS P.O.V

" Jeg er så... Træt! " Siger jeg søvnigt, og prøver forgæves at holde mine øjne åbne.

" Vi er der om 20 min ifølge GPS'en " Siger Elena. Man kan også godt se på hende, at hun er træt. Klokken er ellers kun lidt i 10. Men det må væres vores jetlag. Hvorfor eksisterer det også? Det hjælper jo ikke nogen... Det gør bare en MEGET træt.

" Jeg savner candyfloss " Mumler jeg og læner mit hoved mod ruden. Jeg kan høre Elena klukke.

" Selvfølgeligt gør du det! Men der stod faktisk at det hotel vi er på vej til, har en popcorn maskine! " Siger Elena. Mit hoved flyver op, og jeg kigger med store øjne på hende.

" Popcorn?! " Siger jeg og kan nærmest mærke min mund løbe i vand. Jeg har ikke fået mad siden burgeren tidligere... Og popcorn lyder tiltrækkende!

" Jep! Det skulle være deres helt store ting! " Siger hun.

" Åmg i need them right now! "

" Rolig nu! Der er stadigt lidt vej endnu! Men det her ligner en by " Siger Elena overrasket. Jeg kigger ud. Her er ret mørkt, men hun har ret. En masse bygninger kommer til syne med lys i længere væk.

" YES! " Hviner jeg glad. Elena smiler også lettet.

" Hvad siger du til lidt sejers musik? " Spørger Elena. Jeg nikker og smiler lumskt til hende. Jeg tænder radioen, og Drag Me Down begynder.

" Er du klar? " Spørger jeg. Elena smiler til mig og nikker.

Her kommer vi!

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

" Det var godt nok også på tide! " Siger Elena da vi drejer ind på hotellets parkeringsplads.

" Bliver du her, og så går jeg ind og får vores nøgle? " Spørger Elena. Jeg nikker. Jeg orker ikke at rejse mig. Ja jeg er meget doven.

" Husk Wi-Fi koden! " Råber jeg efter hende, og Elena giver mig Thumps Up.

Jeg læner mig tilfreds tilbage i sædet, og tænker bare lidt på alt der er sket indtil videre. Det her er virkeligt livet! Men vi skal også køre det meste af dagen i morgen. Men så skal vi også til Grand Canyon. Det store hul i jorden... Som Elena siger!

Men jeg glæder mig til at vi skal til Las Vegas! Så skal vi bare feste og drikke os pisse stive.

Elena kommer ud til mig igen, og smiler glad.

" Jeg har nøglen... Og koden! " Siger hun, og rækker mig begge ting.

" AHHHH SEPENJA " Synger jeg og holder koden op foran mig. Elena giver mig bare et mærkeligt blik, og starter bilen. Hun kører videre ned forbi parkeringspladsen, og ned til nogle huse. Det ligner et typisk motel. Hvilket det også er så...

Hun parkere bilen ud foran vores værelse, og vi hopper ud. Vi tager alle vores tasker med hen til døren, og jeg får æren af at åbne døren. Værelset er ikke særligt anderledes end alle de andre.

Jeg smider mine ting på den seng jeg vil sove i, og kigger afventende på Elena.

" Mad? " Spørger jeg. Elena nikker.

" Jeg er også bare mega sulten! " Siger jeg. Elena nikker.

" Også mig! "

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

" Hvad mener i med at restauranten er lukket? " Siger jeg og kigger forvirret på damen. Hun smiler undskyldende.

" Ja vores køkkenpersonale er taget hjem! " Siger hun.

" Men... " Siger jeg.

" Ja undskyld... Men vi har nogle popcorn? " Siger hun. Mit ansigt lyser op.

" Ja tak! " Siger jeg glad, og følger med damen ind. Det er en lille bitte restaurant... Det er da ret hyggeligt.

" Her ovre " Siger hun, og viser mig over... Til den mindste popcorn maskine i hele verden. Jeg står bare lidt og stirrer på den.

" Seriøst! " Hvisker jeg. Damen kigger op på mig, og jeg smiler bare uskyldigt.

" Ja det er det hele vi har! " Siger hun og rækker mig et lille bæger med popcorn.

" Det er fint! Det er jo bare os som kommer for sent! " Siger Elena. Damen nikker.

" Kom Katty! " Siger Elena og trækker mig med tilbage mod døren.

" Det her er skuffende! " Siger jeg og hentyder til de halv brændte popcorn.

" Jaer... Det er det! " Siger Elena.

Vi går sammen tilbage til vores værelse. I stilhed. Vi sørger begge over popcornene. For dem smed jeg ud... Ups!

" Såh... Skal vi ikke bare ligge os til at sove, og så kan vi stå tidligt op og spise morgenmad? " Spørger Elena. Jeg nikker tøvende.

" Men jeg er så sulten! " Siger jeg.

" Jah... Men jeg ved ikke helt hvad jeg kan gøre! " Siger Elena og smiler undskyldende.

" Nahh det er fint! " Siger jeg. Det er jo ikke Elenas skyld. Hun gør sit bedste. Det er bare ikke lige godt nok...

" Jeg tror jeg tager mig et bad! " Siger Elena, og tager hendes toilet taske.

" Gør du det... Jeg tror bare lige jeg tjekker min mobil lidt... Og så går jeg nok i seng! " Siger jeg. Elena nikker, og forsvinder ud på badeværelse. Jeg finder min telefon frem, samt internets koden. Jeg taster den ind og... Sølle 3 streger kommer. Jeg foretrak hotellet i San Diego.

" Arh... " Siger jeg irriteret. Jeg kan ikke engang komme på Twitter... Tud!

Når men jeg burde skrive en besked til Harry.

Heeey Bro! Undskyld det tidligere men Elenas telefon løb tør for strøm... Hehe - Katty

Jeg trykker send, og den sender! Jai! Okay den besked lød faktisk ret dum... Lige meget!

Nårh det er fint nok! Jeg skulle hilse fra de andre – H

Tak! Og hils dem tilbage - Katty

Såh... Hvad laver i? - H

Elena er i bad... Og jeg ligger i min seng... Og skriver med dig! xD - Katty

Hils hende lige fra mig - H

Skal jeg nok... Turtelduer - Katty

***

Heeey mennesker! Undskyld for mine manglende skrive evner! xD❤️ Jeg nyder bare at det er ferie! Så jeg tænker det er fint med en opdatering hver anden dag! Jeg er meget glad for alle jer der læser med og stemmer og kommentere! Det betyder meget for meget! ❤️ Så tusind tusind tak!
Og meget gerne smid en kommentar om hvad i syntes om bogen indtil videre!
Taaak!
~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetOnde histórias criam vida. Descubra agora