Kapitel 59

164 10 2
                                    

ELENAS P.O.V

Næste dag vågner jeg med et smile på læben. Katty sover stadigt da jeg vågner, så jeg lister op og tager mig et bad. Klokken er 06:24 da jeg er færdig med mit bad. Så finder jeg noget tøj frem, og bruger lige et stykke tid ude på badeværelset. Da hår og makeup er på plads, går jeg stille over til Kattys seng. Hun ligger med halvåben mund og snorker lidt. Jeg smiler kort af hende, og stryger hende blidt over armen.

" Katty... Det er morgen " Hvisker jeg stille. Katty rykker lidt på sig, men vågner ikke. Når Katty enligt sover, så sover hun.

" Katty-Muz! Skatte du skal op " Siger jeg med en lidt højere stemme. Denne gang åbner Katty træt øjnene. Hun løfter stille hovedet og kigger op på mig.

" Hvorfor vækker du mig så tidligt? " Hvisker hun med en træt, og halv irriteret stemme. Jeg smiler bare og retter mig op.

" Vi skal videre til Monterey i dag! Men på vejen skal vi lge et stop forbi Santa Cruz! Så vi skal køre tidligt husker du nok " Siger jeg og smiler til hende. Hun nikker træt og sætter sig op.

" Hvor lang tid er der til at vi skal køre? " Spørger hun og gnider sig i øjnene.

" Cirka 1 time! Så skal vi mødes med drengene nede i receptionen " Siger jeg.

" Hvad så med morgenmad? Du ved godt at jeg ikke kan leve uden morgenmad! " Mumler Katty. Jeg smiler bare af hende.

" Selvfølgeligt skal vi have morgenenmad! Tænker at vi stopper ind ved en Starbucks! " Siger jeg. Katty nikker tildfreds.

" Okay... Bare lige giv mig et øjeblik! Så skal jeg nok pakke og gøre mig klar! " Siger hun. Jeg nikker.

" Jeg går nok lige en tur ned i receptionen og tjekker ud for os og sådan! " Siger jeg. Katty nikker, og jeg snupper min telefon og forlader værelset. Min kuffert er allerede pakket, og er klar til at vi skal afsted.

Jeg går ned af vores gang, hen til elevatoren. Godt nok er det tidligt, men jeg er ikke den eneste som er oppe. Der er et ældre ægtepar som er på vej ud af deres værelse med deres kufferter. Jeg går stille hen og trykker på pilen vækken ved elevatoren, og kort tid efter åbner dørene sig. Jeg træder ind i elevatoren og dørene lukker. Jeg trykker på stueetagen, og står så bare og venter. På 2 etage stopper elevatoren dog, og dørene åbner. Ind træder Kian og Cameron! De kigger begge overraskede på mig.

" Jamen godmorgen i 2! " Siger jeg glad og griner. Drengene træder begge ind i elevatoren og smiler til mig.

" Godmorgen El! Du er da tidligt oppe " Siger Cameron. Jeg griner bare. Han kender mig slet ikke. Jeg er ikke den bedste til at sove længe.

" Jeg har været oppe siden klokken 06:00! " Siger jeg og Kian griner.

" Sådan et rigtigt A menneske! " Siger han og vi griner begge. Dørene i elevatoren lukker, og elevatoren kører videre ned.

" Men spørgsmålet er, had i laver så tidligt? " Spørger jeg. Drengene kigger på hinanden og griner.

" Ingen af os fungerer særligt godt uden kaffe om morgenen! Vi tænkte på lige at købe en kaffe " Siger Kian. Jeg nikker smilene.

" I burde lige købe en med til Katty! Tro mig, hun vil elske jer forevigt " Siger jeg. Drengene nikker.

" Det skal vi nok! "

Dørene åbner og vi træder alle ud i den allerede ret så travle reception. Men det er også et stort hotel vi er på. Jeg vinker farvel til drengene, og begiver mig over i køen op til skrankene. Jeg fortryder hurtigt at jeg ikke gik med drengene hen for at få noget kaffe. Men køen går alligevel ret hurtigt, og det bliver hurtigt min tur.

" Hej! " Siger jeg og smiler til damen bag skranken. Damen smiler ikke tilbage, men kigger bare surt på mig. Hun virker da som en vildt hyggelig en... Not.

" Jeg vil gerne tjekke ud på værelse 426 " Siger jeg og smiler stadigt. Damen taster noget ned på sin computer og kigger så op på mig.

" Navn? " Spørger hun surt. Jeg gør mit bedste for at hold masken. Men hun minder mig om hende der sneglen i Monsters Inc.

" Elena Wolf " Siger jeg. Damen taster igen og kigger så op på mig.

" Ønsker de at betale nu? " Spørger hun. Jeg nikker og hun taster noget mere ind. Jeg betaler hurtigt for vores ophold, som sjovt nok kostede mere end de andre steder.

" Når de forlader hotellet, så kom lige forbi med deres nøgler! " Siger damen. Jeg nikker og går så ud af køen. Sikke en sur dame. Hende behøver jeg ikke at sludre med igen tænker jeg.

Jeg går tilbage op på vores værelse, og finder Katty næsten klar. Hun er i gang med at ligge mascara OG krølle sit hår. Samtidigt! Spørg mig ikke hvordan at hun gør det.

" Heeey " Siger hun da jeg træder ind og lukker døren efter mig.

" Heeey! Du ligner en der er ved at være klar? " Siger jeg og sætter mig på min seng og kigger på hende.

" Jep! Jeg glæder mig faktisk til i dag " Siger Katty og smiler. Hun er en helt anden Katty nu, end da jeg vækkede hende.

" Hvorfor det? " Spørger jeg nysgerrigt. Man ved aldrig med Katty. Hun smiler lumskt og ligger det sidste mascara. Hun krøller sin sidste tot hår, og vender sig om mod mig. Hun ser fantastisk ud.

" Fordi vi " Hun peger en inger imellem os.

" Vi 2 skal kigge på pæne maver i Santa Cruz! " Siger hun og griner. Jeg kigger bare underligt på hende.

" Vi har da Kian og Cameron? " Spørger jeg og smiler. Katty ryster på hovedet.

" Vi 2, har brug for lidt pæne maver at kigge på, og flotte fyre at flirte med! " Siger Katty og smiler lumskt. Jeg sukker.

" Lige meget hvad jeg siger, får det dig ikke til at skifte mening, vel? " Spørger jeg og smiler til hende. Katty ryster triumferende på hovedet.

" Nope! " Siger hun. Lige i det banker det på døren.

" Det er jeres fantastiske venner som har kaffe med! " Råber Cameron igennem døren. Katty kigger med store øjne på døren.

" Kom så! " Siger hun og snupper sin kuffert og hendes ryksæk. Jeg rejser mig også og snupper mit og nøglerne.

Så er vi klar til endnu en dag.


******


Så var der lige en bonus opdatering!;)

~Sara 

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetDove le storie prendono vita. Scoprilo ora