Kapitel 46

171 14 1
                                    

ELENAS P.O.V

" OMG... Det er så hårdt! " Siger Katty forpustet da vi kommer frem til det sted, hvor vi har planlagt at holde en pause. Vi er ved første lille bro, og vi kan se op til det første vandfald. Der er 3 vandfald, jo større jo længere op man går. Men jeg planlægger ikke det helt store for os. For det tager cirka 3 timers gang imellem vært vandfald. USA er helt sikker et kæmpe land. Og det kan man virkeligt se på dets natur.

" Vi er snart ved det første vandfald, hvor jeg tænker at vi tager en frokost pause! " Siger jeg også lettere stakåndet og tager en slurk fra min drikkedunk.

" Det lyder meget godt! " Med deler Katty og putter hendes dunk ned i hendes rygsæk igen.

" Klar til at tage et stykke mere? " Spørger jeg overrasket og nyder et øjeblik at jeg sider på en kold sten.

" Ja! Jo før vi kommer derop, jo før kan jeg se de smukke vandfald! " Siger Katty og smiler begejstret. Jeg nikker.

" Klart! Lad os fortsætte! " Siger jeg og rejser mig. Jeg har ikke lyst til at være den negative. Jeg er ikke en specielt god form, men fuck det da! Nu gør vi det her.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

" We did it!! " Hviner Katty glad og hopper op og ned på jorden. Jeg derimod har lyst til at ligge mig ned på jorden og sove. Men ja! Vi nåede op til første vandfald! Det har taget os 4 timer, men vi er fremme. Og hold kæft det er flot.

" Wauw! Det er helt eventyr agtig! " Siger Katty og kigger drømmene på vanfaldet.

" Jah... Vi kan sætte hos hen langs bredden og spise! " Vi står lige nu og kigger ned hvor vandfaldet faldet. Vi er ligesom på toppen af det. Katty nikker og vi vender os rundt. Vandet kommer løbene i en stor flod, og vi finder nogle sten tæt på vandet og slår os ned der. Vi pakker alle vores tæpper ud og finder vores mad. Jeg har aldrig været så glad for at side ned før. Mine ben er rart ømme.

" Husk at vi også skal ned igen! " Siger jeg imens jeg pakker min sandwich ud. Katty er allerede godt i gang med hendes.

" I know! Er det så slemt? " Spørger hun.

" Man siger at det er lige så hårdt at gå ned, som at gå op! Man bruger bare nogle andre muskler! " Siger jeg.

" Så skal vi vidst ikke gå længere op i dag! " Siger Katty. Jeg nikker.

" Klokken er også allerede 15:00! " Tilføjer jeg.

" Afgjort, næste stop ned af igen! " Siger Katty og griner.

" Uden at møde nogle bjørne! " Siger jeg.

" Dem møder i nok ikke særligt mange af! " Lyder en stemme pludseligt bag os. Vi vender os begge forvirrede rundt, og ser en høj mørkhåret pige stå og smile til os.

" Sorry hvis jeg forstyrrede! Kom bare lige forbi og hørte jer snakke om og-... Ja! " Siger pigen og smiler. Mig og Katty sender hinanden et hurtigt blik, og kigger så op på pigen igen.

" Charlie! " Siger hun og rækker mig hånden. Jeg tager i mod den og smiler til hende.

" Elena! " Siger jeg. Hun nikker og giver så hånd med Katty.

" Katty! " Siger Katty.

" Må jeg sætte mig her med jer? " Spørger hun og hentyder til de sten vi sider på. Katty nikker og jeg nikker også.

" Er du her alene? " Spørger Katty forvirret. Charlie ryster på hovedet.

" Nej! Men min ven orkede ikke mere og vi aftalte at mødes nede ved bilen! Men jeg ville altså lige herop og se vandfaldet! Det er så smukt! " Fortæller hun.

" Sikke en god ven du har! " Siger Katty og jeg sender hende hurtigt et blik.

" Det hun mente var- "

" Det er okay! Jeg ved det jo også godt selv! Han er bare ikke så sportslig! Men ellers er han helt cool! " Fortæller hun. Hun svinger sin rygsæk af hendes ryg, og finder selv en sandwich frem.

" Højtid for sandwiches! " Siger jeg og Charlie griner.

" I 2 er her med hinanden? " Spørger Charlie. Hun er meget imødekommende.

" Ja! Ude og hike! " Siger Katty og smiler til hende.

" Lyder hyggeligt! Jeg ville komme her og forstyrre jer! Skal jeg gå igen? " Spørger hun og tager fat i sin taske. Jeg ryster hurtigt på hovedet.

" Nej da! Bliv! Det er hyggeligt med selvskab " Siger jeg. Charlie smiler og sætter sig ned igen.

" Tak!... Hvor kommer i fra? I lyder ikke amerikanske? " Spørger Charlie.

" England! " Siger jeg. Hun nikker.

" Jeg vidste det! " Siger hun.

" I har sådan nogle flotte accenter! " Siger hun. VI smiler begge til hende.

" Har du lyst til at følges med os ned igen? " Spørger jeg. Jeg kigger over på Katty, og hun nikker. Charlie smiler stort.

" Klart! "

****

Så mødte vi Charlie (charlieirwinsugg ) ❤️ Håber alle har haft en god dag, og håber at alle får en god weekend!
~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetOù les histoires vivent. Découvrez maintenant