8 år senere
KATTYS P.O.V
" Du skal bare dreje til højre næste gange! " Diagere jeg Michael da vi kommer til et kryds. Jeg smiler over til Michael som gengælder mit smil.
" Er du spændt på at se hende? " Spørger han glad, og selvom at han har solbriller på kan jeg fornemme hans smukke øjne. Jeg nikker. Jeg har ikke set Elena i 1 måned?! What! Ja, jeg aner slet ikke hvad der sker. Men jeg har haft så travlt med mit arbejde her på det sidste. Efter Elena og Harrys bryllup, flyttede de ret så hurtigt sammen. Jeg manglede en room mate, og der var det så at Michael kom ind i billedet. Han tilbød at jeg kunne bo med ham og de andre drenge i hans band, og jeg takkede stort ja. Det passer mig perfekt at leve med 4 drenge. Ingen forpligtelser, bare pranks og drillerier dagen lang. Men Michael er jo musiker. Og hans band skulle på tourné, så de tilbød mig at jeg kunne tage med dem! Problemet var bare, at jeg seriøst ikke havde nogen penge. Jeg havde virkeligt brug for et job. Og så skete der noget fantastisk. Drengenes makeup artist og hår styler sagde op. Hun gik vidst ned med stress, men det undrer mig altså ikke. Det kan godt være at der kun er 4 af dem, men hold nu op de kan lave meget ballade på 2 sekunder. Okay, jeg lyder som deres mor men fuck det.
Men i hvert fald, så tilbød de mig jobbet. Og seriøst, makeup er jo ligesom mit liv! Og det fact at mit arbejde går ud på at lægge makeup på drenge?! Seriøst sjovt. Især den dag hvor jeg lige før et meget vigtigt show valgte at tegne alle deres øjebryn op. Fansene elskede det, og det samme gjorde jeg. Dem, ikke så meget.
Det er så en helt andet historie hvad Elena gjorde. Elena og Harry flyttede ind et smukt hus. Og halvandet år efter brylluppet blev jeg ringet op af en grædende Elena. Jeg skyndte mig alt hvad jeg kunne over til hende. Men da jeg ankom hos hendes, gik det op for mig at det var glædestårer. Men tårende rullende ned af kinderne og et kæmpe smil, gav Elena mig den fantastiske nyhed. Hun var blevet gravid. Først var jeg i chok. Altså, min bror har fucket min bedste veninde og hun er gravid. Men da jeg så hvor glad Elena var, var det okay. De to er seriøst søde sammen. Og få uger efter blev jeg igen ringet op. Elena havde endnu en nyhed. Hende og Harry skulle have tvillinger! En dreng og en pige. Og der gik det så op for mig at jeg skulle være tante, faster og moster. Lad mig lige forklare. Altså, tante fordi jeg altid har drømt om at være tante. Og så lyder det godt. Faster fordi, HEY! Harry er faktisk min bror. Og moster fordi Elena og jeg altid har været som søstre. Udover de 3 titler er jeg selvfølgeligt også dronning, minister og præsident.
" Jeg tror at vi er her nu " Siger Michael stopper motoren. Jeg kigger ud af ruderne og op på Elena og Harrys smukke hus. Det er sort og hvid, og er utroligt elegant indrettet. Men jeg tror dog hurtigt at Elena fortrød alle de hvide møbler efter at de fik børn. Lige nu er Michael og jeg på vej til fødselsdag. Det er tvillingernes 6 års fødselsdag. Pigen kom til at hede Darcy. Harry havde et eller andet med det navn, og fordi Elena er det sødeste menneske på jorden gav hun ham lov til at vælge. Og drengen kom til at hede Charlie. Det var faktisk min ide. Jeg er en meget stolt tante/faster/moster.
Jeg åbner bildøren og stiger ud. Michael låser bilen og kommer op på min højre side og hans fletter vores fingre sammen. Okay jeg mangler en detalje, Michael og jeg dater. Det har vi gjort i et stykke tid, og for at være ærlig, så holder jeg virkeligt meget af den dreng.
Vi går sammen op til den store hoveddør og jeg banker på døren. Der er først stille, men så hører jeg nogle små larmende fodtrin og døren bliver åbnet af et lille væsen på 2 ben.
" Katti! " Hviner Charlie glad og løber direkte imod mig. Jeg griner og rækker armene frem og løfter Charlie op til mig. Han er godt nok blevet tungere end sidst. Træner han eller noget? Det gør man da ikke som seksårig, vel?
YOU ARE READING
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...