Kapitel 51

168 11 5
                                    

KATTYS P.O.V

Vi har lige sagt farvel til Luca og hans far, og vi er nu i gang med at finde vores bil. Vi har parkeret et sted i Italy Town, men vi kan ikke lige huske hvor! Vejene her i San Fransisco er helt vilde! De går bare lodret op og ned. Men jeg husker at vi har parkeret et nogenlunde fladt sted. Hvor det er, har jeg bare glemt.

" Katty! Var det ikke noget med at vi kom nede fra den der vej? " Spørger Elena og peger ned af en vej som fortsætter ligeud så langt som øjet rækker. Jeg ryster sukkende på hovedet.

" Nej! Vi holdt på en forholdsvis lille vej " Siger jeg. Elena nikker og vi begynder at gå videre.

" Jeg som troede at det der med at finde rundt i San Fransisco ville være let... " Siger Elena og griner sarkastisk. Hun er faktisk enormt sarkastisk når man tænker over det! Hendes sarkastiske bemærkninger... Hendes klapsalver! Jeg hader dem! Hvis man har gjort eller andet dumt eller kommer til at tabe noget, så klapper hun bare. Så ikke nok med at du har smadret dine ting du har tabt, så følger alle rundt om dig lige pludselig med!

" Gaaaaaaaard... " Mumler Elena. Vi kommer op fra den lille vej vi lige har været på, og befinder os nu i et lyskryds. Jeg kigger forvirret rundt på de pludseligt mange mennesker og biler som fuldgøre kaosset.

" Elena hvor fanden er vi nu? " Spørger jeg Elena og kigger til min højre side hvor Elena stod for 2 sekunder siden. Jeg kigger panisk rundt, og kan ikke se skyggen af Elena.

" ELENA! " Råber jeg højt, så en dame der går forbi mig hopper forskrækket op i luften og kigger på mig. Jeg undskylder hurtigt, og vender tilbage til min søgen. Hun kan ikke bare blive væk så hurtigt. Hun var her jo lige før? Jeg forstår det ikke.

" ELENA MARIA WOLF DET ER IKKE SJOVT!! KOM SÅ TILBAGE! " Råber jeg mega højt ud over menneske mængden, men de eneste som reagere på mit råb, er nogle duer som hurtigt letter og flyver skræmte væk. Jeg sparker irriteret til en sten på vejen og kigger rundt. Her er kommet flere mennesker et sidst, og jeg kan dårligt nok se omkring mig.

" ELENA! " Hvæser jeg irriteret og tager mig til baglommen for at få fat i min telefon. Men min baglomme er tom. Jeg mærker panisk efter, og stikker mine hænder ned i mine nu tomme baglommer. Fandens også! Jeg er ikke bare blevet væk i San Fransisco, men jeg har også fået stjålet min telefon... NOOOOO!!! Mit gavekort til spasalonen hjemme i England ligger i mit mobil cover!!! Jeg bander irriteret for mig selv, og sparker ud efter den lygtepæl jeg står ved siden af. Jeg fortryder dog hurtigt min handling, da en stor smerte skyder frem i min fod. Imens jeg står og sunder mig og nusser min stakkels skadede fod, hører jeg pludseligt nogle skrig og en masse pige stemmer. Jeg kigger forvirret rundt men kan intet se. Skrigende kommer tættere på, og pludseligt ud af ingenting kommer en kæmpe flok piger løbende. En kæmpe klump. Men det virker som om, at pigerne søger indad i klumpen. Det er så der, at jeg spotter nogle sortpåklædte bodyguards inde i klumpen. Men jeg kan ikke se hvem der er bag dem. Dem kæmpe klump passere forbi, og jeg får hurtigt grebet fat i armen af en pige. Hun kigger forskrækket på mig.

" Undskyld, men kan du fortælle mig hvad der sker? " Spørger jeg og smiler sødt til hende. Pigen smiler stort og kigger længselsfulgt på den store klump.

" Cameron Dallas og Kian Lawley går lige derhenne med deres bodyguards!!! Og jeg må altså bare have et billede med dem!!! " Hviner pigen. Jeg får hurtigt kæmpe øjne! Er Cam og Kiki her?? Men de var i Las Vega?! Hvis de er her kan de måske hjælpe mig? Men hvordan fanden får jeg deres opmærksomhed, når der i forvejen er 100 mennesker omkring dem! Jeg takker hurtigt pigen og lader hende gå, hvilket relatere til at hun spurter efter klumpen og er lige ved at stoppe hele trafikken fordi at hun løber over for rødt. Jeg begynder selv at følge efter dem. Men vi fod gør pænt nas, og jeg er faktisk bange for at jeg har forstuvet den. Men det stopper mig ikke, så jeg humper videre. For at være ærlig, aner jeg ikke hvor de er på vej hen. Klumpen skifter hele tiden retning, og jeg prøver så godt som jeg kan at følge med. Klumpen fylder hele fortovet, og de fleste mennesker stopper op og kigger forvirrede på de mange piger, og mange slutter sig til. Så på under 2 gader, er klumpen vokset til det dobbelte. Under alt denne forvirring rammer Elena igen mine tanker. Gad vide om hun er okay! Tænk hvis hun er blevet kidnappet? Så ville jeg ikke kunne leve med mig selv mere. Jeg må få Kiki og Cams opmærksomhed!

Jeg følger klumpet langt videre. Smerten i min fod følger med mig, men jeg vænner mig mere og mere til den. Jeg kommer også tættere og tættere på klumpen, og før at jeg ved af den er jeg fanget i midten af den sammen med en masse piger. Heldigt for mig, er jeg immun for alle skrigende. Jeg har vidst bare været til for mange koncerter, og er bare van til det. Jeg masser mig så meget som jeg nu kan videre ind i klumpen, selvom det er svært. De piger og drenge som står herinde, de er mega hardcore. Men jeg må bare bide tænderne sammen og tage nogle dybe indåndinger. Efter et kvarts tid kommer vi ned til en vej hvor en limousine holder. Faktisk undrer det mig lidt, at der er så mange piger. Cam og Kian må have glemt at fortælle mig noget. Godt nok sagde Cameron at han var model, men at være model alene skaber da ikke så mange fans, gør det? Nej vel... Vent, nu er jeg bare forvirret.

" CAMERON!!! " Råber jeg, men der er ingen reaktion. Jeg kan dog stadigt heller ikke se dem, og de kan nok ikke høre mig for alle de andre råbene og skrigende piger. Det her... Det bliver en meget lang kamp! Men jeg vil ikke give op! FOR ELENA!!!

****

Så kom der enligt et langt godt kapitel fra Kattys synsvinkel!☺️❤️ Jeg har godt nok savnet at skrive sådan her. Mine kapitler bliver mest bare en dialog, men det her kapitel det kørte bare! Det er nok fordi at jeg kender Katty så godt efterhånden! Hende og Elena er nemme at skrive❤️
Så skal jeg også lige huske at sige GLÆDELIG 1. ADVENT!! Jeg håber at alle har det godt, og hygger med familien eller venner! Jeg elsker selv julen. Det er sådan en hyggelig tid, hvor man får mulighed for at give gaver til dem man holder af!❤️❤️ Hvordan har i det alle sammen?

Stem, kommenter og del med venner!❤️

~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora