(Sangen i toppen af kapitlet skal i starte på et tidspunkt i kapitlet. Jeg skal nok sige til når det er. Hvis i ikke kan se sangen, er det 18 af One Direction, og jeg anbefaler at spille sangen når jeg siger til! Det er blot for læseoplevelsens skyld. God fornøjelse!)
ELENAS P.O.V
Jeg vågner med millioner af sommerfugle i maven. Harry er allerede stået op, og jeg vågner til et tomt værelse. Han havde så travlt i går at jeg faldt i søvn før, at han overhovedet fik en chance for at sige godnat. Jeg sætter mig op i sengen, strækker mine arme og smiler. Jeg kan slet ikke vente med at hænge ud med Harry. Han er nok den mest fantastiske fyr jeg har mødt, og bare det at han har inviteret mig på date. Daten starter vidst ved 17:00 tiden så jeg har god tid.
Jeg starter med at tage et langt varmt bad. Jeg sørger for at vaske mit hår virkeligt grundigt og jeg vælger med vilje Harrys yndlings af de shampooer jeg har. Da jeg har færdig tørrer jeg mit hår med en føntørrer. Så lister jeg ind på soveværelset igen og lyner min kuffert op. Jeg roder ned i bunden og finder hvad jeg leder efter. Jeg har specielt til denne leglighed taget en af mine yndlingskjoler med. Den er en smuk lys rosa farve, og den har 2 stropper og en V-udsnit. Den sidder stramt om maven og løsner sig så ved taljen. Den går til mine knæ, og til den har jeg et par matchende stilletter i blandet rosa og sort farvet. Det var den her kjole jeg havde på til det prom hvor Harry tog med mig, fordi den stodder jeg havde spurgt ikke dukkede op. Den aften var en særlig aften. Jeg elsker virkeligt sættet, og jeg følte for at have det med. Jeg ved ikke hvad fremtiden bringer for mig og Harry, men jeg er på ingen måde nervøs.
Lige da jeg har fået kjolen på og skoene, banker det på ved døren.
" Kom ind " Siger jeg glad og Katty stikker smilende hovedet ind til mig.
" Nogen der har brug for hjælp med makeuppen? " Spørger hun og jeg nikker.
" Perfekt timing! Jeg skulle lige til at gå i krise over hvad jeg skulle stille op med det " Siger jeg og griner lidt. Katty kommer helt ind af døren og lukker den efter sig.
" Du ser virkeligt smuk ud Elena " Siger hun og smiler til mig. Jeg smiler glad og snurrer en gang rundt om mig selv, så kjolen snurrer rundt.
" Tak! Det er nu også min yndlings " Siger jeg og Katty nikker forstående. Hendes smil er virkeligt større end normalt, og det gør mig kun i bedre humør.
" Når men nu skal vi havde fikset det der hår og makeup! Sit! " Siger hun og ruller en stol frem imod mig. Jeg sætter mig grinene ned, og hun ruller mig hen foran et spejl så jeg kan se mig selv. Hun kigger på mig igennem spejlet og vi smiler til hinanden.
" Hvad kunne du tænke dig? " Spørger hun. Jeg kigger lidt på mig selv.
" Jeg vil gerne have mit hår væk fra mit ansigt " Siger jeg. Katty nikker og begynde at vikle det ud af det håndklæde der er om det. Hun finder så en børste og begynder at børste det. Blot 5 minutter efter sidder mit hår i en perfekt knold og Katty smiler tilfreds.
" Til makeuppen har jeg faktisk selv en ide " Siger hun. Jeg nikker bekræftende og lader Katty gå i gang. Et kvarter efter drejer ind endeligt stolen rundt så jeg kan se mig selv. Jeg smiler begejstret til mit spejlbillede. Katty har lagt noget mørkbrun øjenskygge, noget eyeliner og mascara, og det får virkeligt mine øjne til at lyse frem. Mine læber er mørkerøde, og endnu engang skuffer Katty ikke.
" Kan du lide det? " Spørger hun bagfra og jeg nikker glad til mit spejlbillede.
" Meget " Siger jeg og vender mig om imod hende og rejser mig.
" Tusind tak Katty! Det betyder meget for meget " Siger jeg og Katty smiler tilbage til mig og trækker mig ind i et kram.
" Jeg vil altid være her for dig Elena, altid " Siger hun og jeg smiler endnu mere. Vi trækker os efter lidt tid og Katty finder sin telefon og tjekker klokken.
ESTÁS LEYENDO
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfic" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...