ELENAS P.O.V
" KATTY!!! REJS DIG!!! " Råber jeg og prøver at rive dynen af hende. Men hun holder godt fast i den, og vender sig om på den anden side.
" Katty! Du må sove på et andet tidspunkt! Vi skal afsted! " Råber jeg og kigger irriteret over på uret. Vi skal køre om 10 minutter.
" Katty! " Siger jeg irriteret og går hen og kravler op i sengen til hende. Jeg sætter mig over på hende, og begynder at side og hoppe oven på hende.
" Rejs dig op!!! " Råber jeg og hopper videre. Katty åbner surt øjnene og prøver at skubbe mig væk.
" Skrid ned fra mig Elena! " Hvæser hun gnavent. Men jeg bliver sidende.
" Næh! Kun hvis du står op! " Siger jeg og smiler drillende til hende. Hun sender mig bare et surt gnavent blik, men siger intet. Jeg begynder at hoppe igen, og hun overgiver sig. Jeg rejser mig op og det samme gør hun.
" Det var godt! Få nu noget tøj på, og mød mig udenfor om 5 minutter! " Siger jeg glad og klapper i mine hænder.
" 5 minutter? Hvem tror du jeg er, The Flash? " Spørger hun og griner kort.
" Du kunne bare være stået op for en halv time siden! " Siger jeg og trækker på mine skuldre. Katty vender sine øjne af mig, men vender sig om og lukker døren efter sig ude på badeværelset. Jeg pakker hurtigt de sidste ting ned, og fylder vores rygsække med mad og vand! Vi skal ud og hike, og vi har brug for en masse mad.
Katty møder mig 5 minutter efter ude i bilen, og vi sætter kursen mod National Parken!
" Jeg har mega ondt i min mave nu, det er din skyld! " Siger Katty da vi er kørt ud fra hotellets parkeringsplads. Jeg smiler bare.
" Eller også er du sulten! " Siger jeg.
" Måske... " Siger Katty. Der er cirka en halv times kørsel ud til nationalparken. Vejen derud er små snoede bjergveje, med store grantræer som toner sig op rundt om vejen. Og jo længere op af vi kommer, jo mere tåget bliver der.
" Det er som at være med i Twilight! " Siger Katty og kigger fascineret ud på tågen. Jeg nikker.
" Og alle grantræerne gør at her minder om Forks! " Tilføjer jeg.
" Tænk at du ikke er ved at få en fanflip lige nu! " Griner Katty og sender mig et drillende smil. Jeg kigger kort over på hende, og så tilbage på vejen.
" Så stor fan var jeg heller ikke af Twilight! Og desuden kører jeg bil... Jeg kan ikke bare give slip på rattet og skrige! " Siger jeg. Katty begynder at grine hysterisk.
" Ikke stor fan? Siger pigen der har læst bøgerne så hun kan dem udenad, det samme med filmene og havde et tons af plakater? " Griner hun. Jeg ruller bare med mine øjne.
" Det var en kort periode! "
" På 1 år! " Siger Katty hurtigt, og jeg ryster på hovedet af hende.
" Så siger vi det! "
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
" MAD! " Siger Katty glad da vi træder ind i et kæmpe cafeteria. Vi er lige ankommet, og har lige besluttet at vi ville spise lidt morgenmad før vi begynder vores tur. Hvilket nok også er meget godt. Vi går hen til et stort skilt, hvor der står hvilket mad de har.
" Hmm... Jeg kunne godt spise pizza! " Siger Katty.
" Pizza? " Spørger jeg forundret. Hun nikker.
" Det fungerer altid! " Siger hun og smiler. Jeg nikker bare. Jeg beslutter mig for en omelet. Vi går op og stiller os i kø, og det bliver hurtigt vores tur. Vi bestiller vores mad, og får det kort tid efter udleveret. Vi finder bagefter et bord nede bagi, og sætter os der.
" Mmm! " Siger Katty da hun tager en bid af i sin pizza uden ost. Katty kan ikke lide ost. Heller ikke på pizzaer! Det er virkeligt mærkeligt.
" Omeletten er altså også meget god! " Siger jeg og tager en bid. Den smager faktisk meget godt.
" Mmm! "
" Skal vi så ud og hike her bagefter? " Spørger Katty, som nu allerede er ved hendes andet stykke pizza.
" Ja, det er vært fald min plan! " Siger jeg og smiler. Katty nikker.
" Det skal da nok blive sjovt! " Siger hun.
" Vi må bare håbe at vi ikke møder nogle bjørne på turen! " Siger jeg og griner. Katty kigger med store øjne på mig.
" Bjørne?? Er her bjørne? Jeg troede bare at her var træer og vandfald! " Siger hun. Jeg ryster dumt på hovedet af hende.
" Her er da også dyr! Og bjørne er en af dem! " Siger jeg. Katty bliver pludseligt helt stum.
" Det... Skal da nok blive... Sjovt! " Siger hun og ser skræmt på mig. Jeg rækker ud efter hendes hånd og giver den et klem.
" Rolig nu! Jeg beskytter dig! Ingen bjørn for lov at sætte sine kløer i dig! " Siger jeg. Vi smiler til hinanden.
" Tak El! "
****
Så er jeg tilbage med et kapitel!❤️ Håber at alle har det godt!
Stem, kommenter og del gerne med venner! Tusind tak!
~ Sara
ESTÁS LEYENDO
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfic" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...