ELENAS P.O.V
Hvor fanden er Katty?? Jeg løber forvirret rundt omkring de nært læggene gader rundt om det lyskryds hvor hun blev væk. Jeg var i gang med at fortælle hende noget, men da jeg så kiggede til min venstre hvor hun stod, så var hun væk! Jeg er er for at være ærlig ved at skide grønne grise af bekymring.
" Katty altså... " Hvisker jeg irriteret og stopper op for at få vejret. Jeg har ikke en chance for at finde hende her. Vi er i fucking San Fransisco og jeg kan ikke engang finde bilen. Jeg kigger irriteret ned af gaden, og til min store overraskelse holder en meget genkendelig rød bil nede for enden. Jeg begynder automatisk at spurte ned mod den, og til min lettelse er det vores bil. Jeg hopper glad op og ned og krammer så bilen.
" Du ved ikke hvor meget jeg har savnet dig! " Hvisker jeg til den og kysser den. Jeg trækker mig fra den, og ser ud af øjenkrogen et kærestepar der står og glor underligt på mig.
" Hvad kigger i på? " Råber jeg til dem og de for pludseligt travlt med at komme videre. Jeg går rundt om bilen og fisker bilnøglen op af lommen. Da jeg smækker døren efter mig og glider ned i det bløde sæde, for jeg pludseligt nyt mod. Jeg fisker min telefon op af min lomme og taster hurtigt Kattys nummer ind. Telefonen begynder at ringe. Men til min overraskelse begynder Kattys ringetone at spille fra et andet sted i bilen.
" Ah-Hva? " Hvisker jeg forvirret for mig selv og griber ud efter Kattys taske. Nede på bunden af den ligger Kattys mobil med hendes sorte cover. Jeg sukker irriteret og samler den op.
" Helt ærligt Katty... " Siger jeg irriteret og smider telefonen ned i tasken igen. Hvorfor har den... TUMPE også glemt sin mobil. Hun plejer altid at have den i baglommen. Jeg sider lidt og kigger bare ud på gaden foran mig. Så starter jeg bilen, og begynder at bakke ud. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte med at lede efter Katty. Jeg tror at jeg vil tage hen til hotellet. Det kan være at der er nogen der, der kan hjælpe mig.
KATTYS P.O.V
Nu har jeg gået rundt fanget i den her klump i 20 minutter. Hvor er de overhovedet på vej hen? Vi har jo travet igennem hele San Fransisco nu... Okay! Det var måske lidt overdrivelse, men stadigt!
" KIKI!!!! DU KOMMER DU HER! " Råber jeg mega højt. Jeg kan mærke at jeg er ved at blive vred. Men ligesom de 100 andre gange jeg har råbt, hører han mig ikke. Jeg sukker irriteret.
Da jeg næsten har givet op, sker noget underligt. Klumpen begynder at skille sig, og sprede sig ud rundt om en limousine. Det er min eneste mulighed!! Jeg begynder voldsomt at skubbe, og ignorere bare alle de andre personer rundt om mig.
" FLYT JER! " Skriger jeg og masser og skubber, så jeg kommer helt op til foruden. Men en pige, dobbelt så stor som mig skubber mig bagud så jeg falder. Alle masser sig foran mig, og nu har jeg tabt. Jeg rejser mig dog hurtigt op, så jeg ikke bliver trådt helt flad. Jeg kigger mig rundt efter en udvej. Pigerne skriger på livet løs. Så starter bilen og skal til at køre. Og så gør jeg noget, SOM INGEN burde gøre derhjemme! Jeg masser mig aggressivt ud af klumpen, og løber ned af vejen og stiller mig midt ude på kørebanen, der hvor limousinen kommer kørende. Den bremser voldtsomt op, og en sikkerheds vagt springer arrigt ud af bilen.
" HVAD FANDEN LAVER DU? KAN DU SÅ KOMME VÆK! VI VAR LIGE VED AT KØRE DIG NED! " Men jeg hører slet ikke hvad han siger. Jeg har for travlt med at spejde ind i bilen. Men der er mørkelægnings ting i vinduerne.
" NEJ! " Råber jeg vredt tilbage. Manden begynder at træde truende frem imod mig.
" FLYT DIG lille pige! " Råber han. Jeg ryster igen på hovedet.
" JEG HAR BRUG FOR AT TALE MED CAMERON OG KIAN " Råber jeg og sikkerhedsvagten kigger surt på mig.
" Hvad tror du ikke alle andre vil? De har ikke tid "
" Sig til dem at jeg er KATTY JOHNSON! " Råber jeg højt igen. Pigerne rundt omkring kigger pludseligt op, og nogen begynder at pege på mig og hviske.
" FLYT DIG! " Råber manden igen. Pludseligt åbner taget sig og et genkendeligt hoved titter frem og kigger forvirret rundt. Alle piger begynder straks at skrige voldsomt.
" Hvorfor kører vi ikke? " Råber Kian og kigger forvirret ned på den irriterende mand som råber af mig.
" Undskyld Kian, vi kører om lidt! Men en pige der kalder sig Katty Johnson står i vejen! " Manden peger på mig og mig og Kians øjne mødes.
" KATTY... Jeg mener... Katty! " Han kigger glad på mig og laver et tegn til sikkerhedsvagten.
" Lad hende komme med " Råber han og sikkerhedsvagten kigger modvilligt på mig. Da jeg bliver hjulpet ind i bilen skriger alle pigerne endnu mere og holder deres telefoner op i hovedet på mig. Da døren lukker efter mig, og bilen begynder at køre, kigger Kain og Cameron begge forvirrede på mig. Vi sider alle 3 omme bag i limousinen.
" Hvad i alverden Katty? " Siger Cameron og griner.
" Nu har jeg gået rundt i den der klump af piger de sidste 20 minutter... " Siger jeg læner mig tilbage i sædet.
" Var? " Spørger Kian. Jeg ruller bare med mine øjne.
" I er svære at få fat på! " Griner jeg.
" Har du gået rundt som en af de mange piger? " Griner Cameron. Jeg nikker. Det er ikke sjovt!
" Kan vi så hjælpe dig med noget, eller? " Spørger Kian. Jeg nikker.
" Elena er blevet væk! "
*****
Hav en dejlig dag!❤️
~ Sara
YOU ARE READING
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...