ELENAS P.O.V
Okay! At slippe Katty løs på dette kasino, var den dårligste ide jeg har fået til dato! Hun er som forsvundet fra jordens overflade. Jeg har ingen ide om hvor hun er. Eller jo! Et eller andet sted i kasinoet! Problemet er bare, at dette kasino er kiloenormt. Hun kan være overalt.
Jeg prøver at gå endnu en runde for at kigge efter hende. Her er en underlig lugt, blandet af sved og alkohol. Rundt omkring ved de forskellige maskiner sider der forskudt mennesker. Og så er der de store mængder, som er samlet omkring de store borde, hvor de enten spiller kort eller roulette. Og så er der også bare de mennesker, som har alt for mange penge. De smider nærmest bare 10.000 kroner væk vært minut. Jeg kendte engang en person der gjorde det. Han mistede mange penge. Vi var på en kortvarig rejse hertil, og han spillede bare 1.000 dollars væk hvert sekund. Da vi gik hjem til hotellet den aften, havde han tabt mange penge. Men for ikke at sige noget til sin kone, gik han ned og købte en dyr diamantring til hende. Som sagt, han havde ALT for mange penge.
Jeg er lige ved at give op med at finde Katty, da jeg tydeligt hører en velkendt stemme.
" Tag den i gamle nisser! Mor her styrer showet nu! "
Jep! Det er helt klart hende!
Jeg skynder mig over mod lyden, og finder et stort roulette bord, med en masse mennesker omkring, inklusivt Katty.
" Elena! My friend! " Siger Katty da hun ser mig, og alle kigger straks hen på mig. Jeg vinker bare akavet med hånden, og smutter diskret hen til Katty.
" Hvad laver du Kat? " Hvisker jeg og kigger rundt.
" Jeg vinder penge? Se selv! " Hun peger ned på en bunke af penge foran os.
" Hvor mange penge ligger der? " Spørger jeg.
" Lad os bare sige, at der lå 100 dollars, og nu er der 500! " Siger Katty stolt. Jeg kigger med store øjne på pengene.
" Jeg har fået nøglen til vores værelse! " Siger jeg, og viser hende nøglen. Katty virker ikke interesseret. Mere i den lille kule som spinder rundt.
" Og det bliver... 15 sort! " Siger en mand i sort, og de fleste ved bordet sukker og bander, hvor i blandt Katty smiler glad.
" Jeg lagde på sort! " Siger hun glad til manden, og han rækker hende de 500, samt 500 mere!
" What? " Siger jeg da Katty tager imod pengene, og smiler til ham. Så kigger hun over på mig og smiler.
" Hvorfor går vi ikke mere på kasino end vi gør? Det er mega sjovt! " Siger Katty og griner. Alle andre rundt om bordet sender hende dræberblikke.
" Nej det ved jeg da slet ikke nej! " Siger jeg, udmærket godt klar over, hvorfor!
" Vil du ikke med op? " Spørger jeg og ryster lokkende med nøglerne.
" Jeg vil lige spille lidt mere! " Siger Katty, travlt optaget.
" Du har spillet nok for nu! Jeg har ledt efter dig i 20 minutter! " Siger jeg opgivende og kigger rundt. De ville jeg ønske at jeg ikke havde gjort. 2 drenge står lidt væk og tjekker mig og Katty ud. De ser ret unge ud, måske omkring samme alder som mig og Katty! Jeg vender hurtigt mit blik mod Katty igen, og trækker hende i ærmet.
" Kom nu! Der er også en pool helt øverst oppe? " Siger jeg opgivende.
" Men du kan ikke lide vand? " Siger Katty.
" Men det kunne være at der var pæne drenge med pæne maver? " Siger jeg, og jeg har straks Kattys opmærksomhed.
" Drenge? Pæne maver? Vis vej! " Siger hun og jeg har hendes opmærksomhed i min hule hånd.
" Snup dine penge og kom! " Siger jeg. Katty snupper sine penge, og følger med mig over til elevatorerne, som jeg fandt ud af hvor lå da jeg ledte efter hende.
Vores værelse er et lille indeklemt rum, med et lille badeværelse. Ikke imponerende, men det er jo heller ikke her vi skal tilbringe vores tid.
" Skal vi ikke tage vores bikinier på? " Spørger jeg og Katty nikker.
" Vi kan jo også vise os lidt frem! " Siger hun og ryster sine bryster. Vi griner begge, og finder vores bikinier. Katty har en utroligt flot mørkeblå med guld perler i snorene, men jeg har en helt sort. Jeg er ikke den vildeste med at vise mig selv frem. Det kan være okay nogle gange. Når man er single og der ingen dreng er i ens liv, så er det fint nok. Men nu har jeg Harry!
" Er du klar? " Spørger Katty ovre fra døren. Hun har sit håndklæde under armen, og sine solbriller på. Jeg nikker og snupper mine ting.
****
Ques who's back?
Nej okay!
Heeeey mennesker! Så er jeg tilbage med endnu et kapitel!❤️ Smid gerne en kommentar, og husk at stem og del med dine venner!😉 Det betyder meget!
~ Sara
VOUS LISEZ
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...