ELENAS P.O.V
" Sikke en dag! " Siger Katty træt og smider sig på sin seng. Vi er lige vendt tilbage til vores hotel, efter at have sunget vores stemmer væk!
" Mon ikke! Og den er ikke slut endnu! " Siger jeg og smider mig udmattet på min seng. Katty sætter sig op i et ryk, og kigger forvirret på mig.
" Ah hva? " Spørger hun forvirret. Jeg vender mit hoved over mod hende, og kigger på hende.
" Vi skal da op og prøve alle forlystelserne ovenpå? Der er en grund til at vi lige præcis skulle bo her? Stratosphere! " Siger jeg og laver amrbevægelser. Katty kigger stadigt på mig som et spørgsmålstegn.
" Har du opdaget det høje tårn der ligger op af hotellet? " Spørger jeg og sætter mig op. Katty tænker sig om, og så er det som om at det hele kommer til hende.
" Det tårn? Vent!!! Stratosphere... Vent!! Er det ikke det tårn hvor på toppen er det sådan nogle sindssyge forlystelser? " Spørger hun og kigger med kæmpe øjne på mig. Jeg nikker.
" Jo det er! Vi skal da op og prøve nogle ting! Tro mig, det giver et fantastisk adrenalin kick " Siger jeg. Katty springer op fra sin seng og spurter hen til sine sko.
" Hvad laver du? " Spørger jeg da hun begynder at tage sko på.
" Vi skal op og prøve forlystelser! " Siger Katty glad og rejser sig op, nu med sko på. Hun kigger begejstret på mig og kommer så hen til mig.
" Elena Maria Wolf! Rejs dig så op og tag dine sko på! Det er ikke til at diskutere! " Siger Katty med en alvorlig stemme og kigger hårdt på mig. Jeg rejser mig opgivende op.
" Jeg troede lige at vi skulle slappe lidt af? " Spørger jeg og begynder mod villigt at tage mine sko på.
" Øh, i morgen forlader vi Las Vegas! " Siger Katty.
" Og? " Spørger jeg og binder mine snørebånd.
" Og? Vi skal nå at se mest muligt og opleve ALTING! " Siger Katty og laver igen store armbevægelser.
" Fint! " Siger jeg og smiler til hende. Jeg snupper min pung og telefon, og Katty åbner døren. Vi når lige at smække døren, før min telefon ringer. Mig og Katty kigger begge underligt på den.
" Underligt! Ingen har prøvet at ringe til mig her på det sidste! " Mumler jeg. Jeg trykker på den grønne og tager telefon op til mit øre.
" Hallo? " Siger jeg som en person jeg nu er.
" Hey " Lyder en bekendt stemme.
" Vent! Cameron? " Spørger jeg og smiler. Da jeg siger navnet Cameron kigger Katty på mig med store øjne.
" Det er mit navn! Og jeg går ud fra at du er Elena? " Spørger han og jeg kan nærmest høre at han smiler.
" Det er mig " Siger jeg og nikker for mig selv. Katty tager telefon fra mig og jeg kigger forvirret på den. Hun tager den og slår den på medhører.
" Du er på medhører! Sig hej til Katty " Siger jeg.
" Heeeeey Katty " Lyder Camerons stemme og Katty griner.
" HEEEEEY CAMERON! " Råber hun.
" Der er en der kan råbe højt! " Mumler Cameron. Mig og Katty griner begge.
" Hvad laver i 2 piger så lige nu? Hvor er i henne? " Spørger Cameron.
" Las Vegas baby! " Siger Katty.
" Las Vegas? " Spørger Cameron overrasket.
" Jep! Halvejs sådan cirka! " Siger jeg. Der bliver i et sekund helt stille. Der kommer ingen lyd fra den anden ende.
" Hallo? " Spørger jeg og kigger ned på skærmen for at se om han har lagt på.
" Hey... Sorry er tilbage! " Lyder Cameron igen, men han lyder lidt anderledes.
" Hvor er i henne sådan cirka lige nu? " Spørger han og mig og Katty kigger begge underligt på hinanden.
" Øhm... Vores hotel! " Siger Katty som om det er indlysende.
" Hvilket hotel? " Spørger Cameron.
" Stratosphere Casino Hotel? " Siger jeg forvirret.
" KIKI! " Råber Cameron og der bliver igen stille. Katty kigger med store øjne på telefonen.
" KIKI?! " Spørger hun. Men der er igen stille. Intet svar. Lidt efter kommer han tilbage igen.
" Ja sorry er tilbage! " Siger Cam.
" Hvad laver du? " Spørger jeg forvirret.
" Øhm... Ik noget! Hvor er i cirka om sådan... 20 minutter? " Spørger Cameron. Han er mega underlig lige nu.
" Oppe og prøve forlystelser! " Svarer Katty.
" Ses! " Siger Cameron hurtigt og ligger på. Mig og Katty kigger på hinanden og så på telefonen.
" What? " Spørger jeg Katty, men hun ryster bare på hovedet.
" Underlige dreng altså! " Siger hun. Jeg ryster på hovedet.
" Ja! Det må han da selv om " Siger jeg. Jeg ligger min telefon ned i min lomme, og kigger på Katty.
" Nu er jeg klar! "
****
Stem, del og kommenter!❤
~ Sara
YOU ARE READING
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...