ELENAS P.O.V
Det er nu fredag, og alle de andre opfører sig underligt. Eller, drengene gør. De hvisker hele tiden sammen og går og kommer hele tiden. Jeg har ikke engang set noget til Harry siden i morges da han kyssede mig godmorgen og forlod soveværelset. Det er som om at de alle sammen undgår mig, og jeg føler lidt at de holder noget hemmeligt. Jeg kan selvfølgeligt godt klare mig, men det er meget irriterende at de alle hvisker bag min ryk. Hvad nu hvis de planlægger at fodre mig til nogle hajer? Så ville det ikke være så fedt.
" Elena! Kan du måske gå ind på dit værelse lidt? " Spørger Zayn sødt ovre fra døren ind til stuen.
" Og her sidder jeg og prøver at se Friends! Hvorfor? " Spørger jeg lidt halvirriteret. Det har været sådan her hele dagen. De har hundset rundt med mig og bedt mig om at skifte placering hele dagen.
" Mig og drengene skal lige snakke om noget og det er mest behageligt at side i sofaen! " Siger han og smiler som om alt er normalt. Men jeg kan godt se at der gemmer sig noget inde bag ved smilet.
" I kan da bare sidde her... Sammen med mig " Svarer jeg og svinger mine ben op på sofabordet og lægger mig godt tilrette. Zayn smiler undskyldende.
" Desværre Elena. Vi har brug for lokalet alene " Siger han. Jeg sukker irriteret og rejser mig. Jeg sender ham et surt smil som han gengælder med et taknemmeligt et, og jeg bumper med vilje min skulder hårdt ind i hans på vejen forbi ham. Desværre er Zayn trænet og ikke mig, så jeg bliver nød til at tage mig til skulderen af smerte. Jeg kan høre ham grine bag mig, men jeg fortsætter hen til trappen som fører ned til kælderen. De kan vel ikke have sofaen og hjemmebiografen. Men da jeg kommer ned i kælderen står en dør åben, og jeg kan høre Harry sidde og synge. Jeg går tættere på døren, og kan de Harry sidde og spille guitar med Niall imens de begge sidder og synger. Jeg smiler stort af dem, og kommer til at sige en eller anden underlig lyd, som får dem begge til at kigge over på mig. Harry kigger skræmt på mig og Niall rejser sig hurtigt.
" Elena du må ikke være hernede! " Siger han hårdt. Jeg kigger forvirret på ham.
" Hvad er der med jer alle i dag? I er altså ikke mine mødre som bare kan sende mig op på mi værelse " Siger jeg irriteret. Niall kommer hen til døren og kigger alvorligt på mig.
" Elena hver sød at gå op på dit værelse, tak " Siger han og lukker døren i foran mig. Jeg står bare lidt og stirrer paf på døren. De er åbenbart alle blevet smittet med en eller anden virus, for hold nu op hvor er de underlige i dag. Jeg sætter kursen op af trappen igen, og på vejen møder jeg Katty. Hun smiler til mig og jeg smiler tilbage.
" Gudskelov at du ikke er blevet smittet " Siger jeg glad til hende. Hun kigger forvirret på mig.
" Smittet? " Spørger hun uforstående. Jeg ryster bare på hovedet.
" Bare glem det " Siger jeg og fortsætter op af trappen. Det er åbenbart en virus som kun rammer drenge.
KATTYS P.O.V
Jeg går forvirret ned af trappen og kigger efter Elena. Hvad er der med hende? Jeg ryster på hovedet og går hen til døren ind til drengenes øvelokale. Niall og Harry kigger begge skræmte op på mig da jeg åbner døren.
" Rolig, det er bare mig " Siger jeg og de ånder begge lettede ud. Jeg lukker døren bag mig og går ind i det okay store rum og sætter mig på en stol overfor dem. De sidder begge med en guitar og nogle noder.
" Hvad laver i? " Spørger jeg nysgerrigt. Niall kigger spørgende på Harry og Harry rømmer sig.
" Ikke noget " Svarer han med et halvt smil og jeg sender ham et par dræberøjne.
" Jeg er ikke dum! Hvad er der med jer drenge i dag? Jeg kan godt se hvad Elena mener med virus " Siger jeg og drengene kigger uforstående på mig. Jeg griner bare for mig selv.
" Hør Katty, hvis jeg skal fortælle dig det, skal du love ikke at fortælle Elena det! Eller nogen andre! Er du med på det? " Siger Harry alvorligt. Hans øjne sitrer af nervøsitet og han trækker vejret rigtigt hurtigt. Jeg kigger forvirret over på Niall som sender Harry et beroligende smil.
" Du kan godt Haz " Siger han og smiler opmuntrende til Harry.
" Jeg lover ikke at sige noget til nogen... Hvad er det der foregår? " Spørger jeg nysgerrigt. Det er åbenbart større end normale ting. Harry trækker vejret dybt og kigger rundt i lokalet. Så rejser han sig og sætter guitaren fra sig. Han går over til en kommode ovre i den anden side af lokalet, og jeg følger ham med øjnene. Han åbner en af skufferne og finder en sort æske frem. Jeg holder vejret og stirrer bare på den. Han tager den med tilbage over til os og jeg tager en hånd op for munden. Han åbner stille æsken foran mig. Inde i den er der den smukkeste diamant ring jeg nogensinde har set. Jeg blinker med øjnene og kigger med kæmpe øjne op på ham.
" Er den til- "
" Elena! Jeg har tænkt mig at fri til hende i morgen på vores date " Siger Harry. Jeg hviner glad og rejser mig med det samme. Niall tysser på mig og jeg kaster mine arme om Harry.
" Endeligt får du dig taget sammen bromand! Jeg er så stolt af dig " Siger jeg og krammer ham. Han krammer mig tilbage og jeg kan mærke en masse sommerfugle i min mave. Jeg trækker mig og han smiler til mig.
" Så det er okay at jeg frier til din bedste veninde? " Spørger han og jeg smiler kæmpe stort.
" Er du seriøs? Ved du hvor meget hun har talt om dig? I er jo som skabt for hinanden " Siger jeg og Harry smiler et lille nervøst smil.
" Hvornår sker det i morgen? Hvad er planen? " Spørger jeg glad. Jeg har bare lyst til at løbe op til Elena og fortælle hende det hele, men jeg gør det ikke. Jeg ved hvor meget Elena har snakket om at blive gift. At vente på den rette. Vi har også mange gange snakket om Harry. Hun elsker ham virkeligt. Men hun har aldrig været sikker på, om Harry følte det samme. Jeg er bare så glad på hendes vegne.
" Jah... Altså nu skal ud høre! "
*****
Næste kapitel er næstsidste kapitel! Der kommer også en Epilog part 1 og 2. Husk nu at nyd det❤️
~ Sara
YOU ARE READING
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...