Kapitel 47

163 11 5
                                    

KATTYS P.O.V

" Såh... Hvor kommer du fra Charlie? " Spørger Elena nysgerrigt, da vi drejer ned af en sti som skulle føre os ned igen.

" Jeg kommer fra Edinburgh i Skotland! " Siger Charlie og smiler.

" Tænkte nok at du ikke var her fra! " Siger Elena og smiler til hende.

" Narhhh... Men jeg har faktisk længe godt ville flytte til USA. Jeg fik tilbudt at blive personlig træner for et stort fitness-Company i LA! " Fortæller hun. Elena kigger overrasket på hende.

" Fitness?... Det kunne jeg dog aldrig drømme om " Siger Elena og Charlie griner. Jeg føler mig lidt som det tredje hjul lige nu.

" Enten kan man ikke lide at træne, eller også ELSKER man det! " Charlie og Elena griner. Jeg trasker lidt forud ned af stien. Her er utroligt smukt. Længere nede var der flere grantræer, men de er ikke rigtigt så højt oppe som vi er nu. Her er mange små buske, og små skud fra små nye træer der snart vil komme op. Det er meget hyggeligt at gå og kigge på. Og så må vi ikke glemme fuglene! USA har nogle meget anderledes fugle end England. Jeg har faktisk allerede spottet 2 egern i dag! Og ingen bjørne... Heldigvis!

" Hey Katty, vent på os! " Råber Elena efter mig. Men jeg sætter ikke tempoet ned. Okay, jeg bliver måske ret hurtigt fornærmet! Jeg hader bare nok folk lukker mig ude, og ikke hører på hvad jeg har at sige. Jeg har godt nok ikke prøvet at sige noget lige nu, men stadig!

" KATTY JOHNSON! " Råber Elena højt, klart og tydeligt og det for mig til at stoppe og vende mig rundt. Jeg kigger skræmt på Elena som kommer luntende hen til mig, med Charlie lidt forvirret bag sig.

" Vent så! Du kan ikke bare gå din ting " Siger Elena og dasker mig blidt i siden. Jeg ruller bare med mine øjne, men nikker. Elena smiler et smil til mig, og vi går sammen videre.

" Nåh... Katty! Hvad går du og laver i din fritid? " Spørger Charlie.

" Hm... Er med i bander, bliver kidnappet... Lidt skyderier og sådan! " Siger jeg og fortsætter med at gå. Charlie kigger med store øjne på mig, og Elena dasker igen til min arm med det der lad-så-være blik.

" Nej okay! Jeg plejer at arbejde på en restaurant/cafe, og ellers fester jeg og ser Teen Wolf " Fortæller jeg.

" Teen Wolf'? " Spørger Charlie begejstret. Jeg kigger forvirret over på hende og nikker.

" Jep! Verdens bedste serie " Siger jeg og hun nikker.

" Jeg har alle sæsonerne derhjemme i en boks! Jeg har nok set den serie ALT for meget! " Siger Charlie. Jeg kigger overrasket på hende.

" Seriøst? " Spørger jeg.

" Ja da! Hvorfor skulle jeg lave sjov? " Spørger hun og smiler. Og jeg kan slet ikke stoppe mig selv for at smile stort tilbage til hende.

" Enlig en der forstår mig! " Siger jeg glad og jeg for en trang til at kramme hende.

" Øhm... Hallo hvad med mig? " Spørger Elena grinene og vifter med sin hånd. Mig og Charlie fniser bare.

" Du er heldig! Du er ikke blevet forbandet til at vie dit liv til en serie! " Siger Charlie og jeg nikker.

" Du er meget heldig El! Men du har jo også alle pigers idol, at gå og kysse med! " Griner jeg. Elena rødmer.

" Idol? " Spørger Charlie forvirret. Jeg griner og Elena rødmer endnu mere.

" Du kender vel bandet One Direction? " Spørger jeg Charlie. Hun kigger dumt på mig.

" Og ud kender godt Harry Styles? " Spørger jeg og Charlie nikker.

" Og du kan stadigt ikke se hvem jeg er? Det er faktisk helt rart! " Siger jeg og smiler. Charlie ligner et stort spørgsmåls tegn.

" Hvad fabler du om? " Spørger hun forvirret og kigger frem og tilbage imellem mig og Elena.

" Katty Johnson! " Siger jeg. Charlie nikker forvirret.

" Ja? " Spørger hun stadigt helt lost.

" Jeg er Harry Styles søster! " Siger jeg og griner. Charlie begynder også at grine hysterisk. Mig og Elena kigger begge på hinanden og så på Charlie. Vi bliver nød til at stoppe op, fordi Charlie er ved at falde om af grin.

" Der... Der fik... I... mig næsten! " Griner hun og prøver ihærdigt at få luft.

" Jeg mener det altså alvorligt! " Siger jeg og Charlie stopper med at grine. Hun kigger forvirret på mig og Elena.

" Men... Det kan du da ikke være? " Siger hun og ser pludseligt helt skræmt ud.

" Jeg er Katy Styles... Eller bedre kendt som Katty Johnson! " Siger jeg og nikker med hovedet som bekræftelse. Der bliver helt stille et øjeblik, og så bliver Charlies øjne store.

" WHATTT!!! MEN!!! WHATTT??? " Hviner/Råber hun og ser helt forvirret ud. Mig og Elena griner. Så kigger Charlie over på Elena.

" Elena Wolf! Katty Johnson!! Omg hvordan kunne jeg ikke se eller høre det på jeres navne! " Griner Charlie og smiler et kæmpe smil til os begge.

" Det er faktisk rigtig rart Charlie! Så ved vi at du ikke bare er sammen med os, fordi at jeg er i familien med Harry eller sådan noget " Siger jeg og mig og Elena smiler begge til hende.

" Wauw... Men... Okay det kommer nok til at ødelægge alting med... Kan vi ikke tage et selfie sammen? " Spørger hun og smiler nervøst til os. Mig og Elena nikker begge hurtigt, og Charlie smiler stort. Vi stiller os begge hen bag ved hende og smiler til kammeraet.

" 1...2...3... SMIL! "

****

KÆMPE MEGA MONSTER STORT TILLYKKE TIL DEN DEJLIGSTE MICHAEL CLIFFORD!!!!!! SOM I DAG FYLDER 21 FUCKING ÅR!!!😍❤️ Jeg føler mig pludseligt så gammelxD❤️Så der skulle selvfølgeligt komme et kapitel, både fordi, at det skal der! Men også fordi at det er hans fødselsdag!😊❤️ Nyd dagen i dag!
~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora