KATTYS P.O.V
" Wauw... Så er vi her virkeligt! " Siger jeg, da vi kører forbi det lille hus og ind i selv parken. Altså Grand Canyon er en national park fandt jeg lige ud af... Så mange ting jeg lærer.
" Jep! Du skal virkeligt glæde dig til at se hullet i jorden! " Siger Elena og smiler. Vi kører ned af en lille vej sammen med en masse andre biler. Bare omgivet af træer.
" Tænk... For bare 2 timer var der INGEN træer... Og nu er de overalt! " Jeg kigger rundt på de kæmpe grantræer rundt om os.
" Ja... Det er meget sjovt " Siger Elena.
" Jeg tænker at vi finder vores værelse... Og så kører vi ud til selve Grand Canyon og kigger før solen går ned! " Siger Elena.
" Lyder godt! "
" Jep... Jeg lover dig, det er fantastisk! "
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
" Oh gard her er jo koldt! " Jamrer jeg, og kan mærke mine tænder klapre.
" Arh come on! Solen er stadigt på himlen! Når den går ned, se så bliver det koldt " Siger Elena. Hun har taget hendes store tygge Vans trøje på, og så står jeg her... Hun i en crop top og short...
" Har du ikke en trøje? " Spørger Elena undrende. Jeg ryster på hovedet.
" Kun shorts og t-shirts! " Siger jeg. Elena går direkte hen mod hendes storekuffert, og begynder at rode i den.
" Ja den er ret gammel... Men den går vel nok! " Siger hun, og hiver en slidt lyserød stor hættetrøje op af hendes kuffert.
" Skal jeg... Tage DET der på? " Spørger jeg mistroisk. Elena nikker og rækker mig den.
" Den er virkeligt varm! Kom nu! Det er bare et øjeblik... " Hun laver hunde øjne... Og så har jeg tabt. Jeg trækker modvilligt den MEGET store hættetrøje over mig hoved, og kigger mig kort i spejlet. Mit hår er sat op i en rodet knold, og med den her hættetrøje... Ligner jeg noget katten har slæbt med ind!
" I det mindste har jeg da makeup på! " Siger jeg til mig selv, da jeg går med Elena ud af døren.
Uden for er luften kold og frisk. Det er helt rart at trække vejret.
" Mmmm... Det her er dejligt " Siger Elena, som har hun læst mine tanker.
" Ja... Når lad os komme afsted! Solen går ned lige straks " Siger jeg og vi løber hen til bilen.
Der er cirka 10 min ud til Grand Canyon... Og Wauw! Det er det eneste der beskriver det. Det er virkeligt fantastisk. Det er noget af det smukkeste jeg har set. Det er virkeligt...
" Hvad siger du så? " Siger Elena og kigger på mig. Vi står ved en lille udkigspost og kigger.
" Det er... Wauw! " Får jeg fremstammet. Helt optaget af at kigge. Jeg føler mig pludseligt så lille...
" Det er meget mere utroligt i virkeligheden " Siger Elena.
" Jeg husker faktisk godt at jeg har haft set billeder af det her! Bare ikke tænkt det som... Sådan her! " Siger jeg overrasket. Elena ler.
" Nej vel? Det her er helt ubeskriveligt! Og i morgen, der skal vi ned og vandre af den der sti " Hun peger ned på en mikroskopisk lille bitte sti.
" Det vil jeg glæde mig til " Siger jeg og smiler til hende.
Vi står bare i stilhed, og ser solen gå ned.
" Hvad siger du til, at vi kører tilbage og får noget at spise? " Spørger Elena. Jeg nikker, og springer nærmest hen mod bilen. Det er lige gået op for mig... At jeg er MEGA sulten.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
" Hvornår kommer vores pizza! " Klager jeg opgivende, og banker træt mit hoved ned i bordet.
" Jeg har virkeligt ingen anelse! Det ser ud som om, at alt er gået i stå deroppe! " Siger Elena. Hun lyder også ret træt.
" Det kan simpelt hen ikke passe... Vi har ventet i en time! " Siger jeg.
" Ja det er ikke engang løgn! "
" Nu går jeg altså op og klager! " Siger jeg bestemt, og rejser mig med et ordentligt ryk, så min stol nærmest er ved at vælte.
" Jeg følger med dig! " Siger Elena, og rejser sig også.
" Nu er der lagt op til kamp! "
***
Hav en dejlig dag!❤️❤️
~ Sara
STAI LEGGENDO
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...