Kapitel 57

138 7 5
                                    

ELENAS P.O.V

Jeg ved ikke hvordan, at jeg skal have det med, at jeg har fortalt om mine følelser til Katty. Vi er bedste venner, men det er ikke tit at det er mig der kommer til hende. Men jeg er glad for at hun vil hjælpe mig. Det har jeg virkeligt meget brug for.

Katty er lige nu nede og hente drengene op. Hun ævler hele tiden om en eller anden plan hun har, og det gør mig ærligt talt lidt bange. Katty kan finde på alting! Der er ikke noget der holder hende tilbage.

Jeg rejser mig stille op fra sengen og går ud på badeværelset. Da jeg ser mig selv i spejlet, kan jeg ikke lade være med at stirrer på mig selv. Jeg ligner virkeligt lort lige nu. Min mascara sider under mine øjne, og så er mine øjne også røde. Jeg bruger lige sådan 5 minutter på at genopfriske mit ansigt, og finder så vej tilbage til min seng. Men da jeg har sat mig ned og kigger rundt, går det op for mig hvor rodet her er. Så jeg rejser mig op og begynder at rydde op. Jeg redder vores senge, og skubber vores kufferter lidt ind til siden. Jeg når lige at blive færdig med at rydde op, da Katty, Kian og Cameron træder ind. De griner alle af et eller andet Kian lige har sagt.

" Kian altså! " Griner Katty og Kian smiler. De kigger alle op på mig da de er kommet ind. Jeg smiler bare kort og sætter mig ned på sengen.

" Intet hej? " Spørger Kian og lader som om at han er virkeligt ked af det. Jeg smiler bare og kan ikke lade være med at fnise.

" Næh... " Svarer jeg flabet. Kian kigger med hævede øjenbryn, og spiller fornærmet. Jeg kan ikke lade være med at fnise igen. Cameron kommer bare stille hen og slår sig ned ved siden af mig på sengen.

" Heeey " Siger han da han sætter sig ned. Jeg smiler bare svagt tilbage. Katty kigger rundt og hun kan tydeligvis også mærke den underlige stemning.

" Jeg sætter lige noget musik på, der kommer en pizza om lidt og så skal vi have det sjovt!! " Siger hun og klapper hendes hænder sammen. Hun får hurtigt hendes lille højtaler op af hendes taske og får den slået til. Så sætter hun lidt musik på og sætter sig ned på min seng også. Vi gør også plads til Kian, og så sider vi alle i en rundskreds på min seng.

" Hvad skal vi lave? " Spørger Cameron og kører hans hånd igennem hans hår. Camerons hår er virkeligt lækkert at se på. Det klæder ham bare vildt godt, og så kan jeg godt lide det der lidt pjuskede. Jeg kigger så hurtigt ned i sengen igen, da jeg ikke vil have at han skal se at jeg kigger. Jeg ved ikke hvorfor at det skal være så underligt med Cam.

" Truth or Dare! " Svarer Katty. Kian og Cam smiler smørrede til hinanden, imens jeg bare kigger med store øjne på Katty. Men hun smiler bare og nikker.

" Må jeg starte? " Spørger Kian. Vi nikker alle og Kian kigger smørret på Katty.

" Truth or Dare? "

Katty kigger udfordrende på ham. Katty er fantastisk til den her leg. Men hun er også bare god til at udføre Dares. Det er jeg ikke... Jeg vil helst bare svare Truth hele tiden. Men så syntes folk at man er en kylling, og så bliver man presset til at tage Dare, og ender med at overskride sine grænser.

" Dare! " Svarer hun. Kian smiler endnu mere smørret til hende.

" Tag din trøje af indtil at det bliver din tur igen! " Svarer han. Cameron griner og jeg kan ikke lade være med at smile. Kian og Katty er meget søde. Men jeg ved også, at Katty har en anden ven som betyder meget for hende. Katty tager fint sin T-shirt af og smider den over hovedet. Hun har en sød hvid bh på med blonder. Katty har altid sådan noget sødt undertøj på. Jeg kan bare bedst lide sådan helt plain undertøj.

" Uhhhh! " Siger Cameron da han fanger Kian i at stirre på Kattys bryster. Katty griner bare og virker som om at hun har det helt fint med at side i bh og bukser.

" Du skal sende den videre Katty! " Siger Kian begejstret. Katty kigger direkte over på mig. Jeg kan se på hendes glimt i hendes øje, at hun er ude på noget.

" Cameron, Truth or Dare? " Spørger Katty, men uden at kigge væk fra mig.

" Dare " Svarer Cameron selvsikkert.

" Kys enten mig... Eller Elena! " Siger Katty. Da Katty siger det, fryser alt. Jeg kigger hurtigt over på Cameron, som allerede kigger på mig. Fuck! Hvad har Katty gang i? Er det her hendes plan?

" Jeg vælger dig Elena! " Siger Cameron og smiler til mig. Jeg kigger panisk over på Katty, men hun stirrer bare på mig med et ulæseligt blik. Shit! Jeg kigger tilbage på Cameron som allerede er kommet tættere på mig. Den snedige ting! Katty ved at jeg aldrig valgfrit ville tage Dare! Så derfor spurgte hun Cameron, og hun ved at han ville vælge mig. Jeg retter mig stille op, og lader mine øjne kigge ind i Camerons. Cameron har rykket sig tættere på mig, og tager en forsigtig hånd op til at støtte mit hoved. Så læner han sig stille ned imod mig. Og pludseligt, så er hans læber på mine.


********

~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora