KATTYS P.O.V
Det er nu ret lang tid siden at Elena og jeg var på road trip. Det er vidst et halvt år siden eller sådan noget?
Det var i hvert fald meget sørgeligt da vi skulle hjem. Ingen af os havde lyst til det, og især Elena havde ikke lyst til at forlade Harry efter at han friede til hende. Men vi blev nød til at tage hjem til London, tilbage til vores hverdag. Og det gik alt sammen meget fint. Vi kom tilbage og alt var ved det normale. Lejligheden lignede sig selv, og det skuffede faktisk Elena og jeg ret så meget. Så vi valgte at rykke rundt og male forskellige steder, og i det hele taget sætte det hele i stand. Det var sjovt. Nu er vores lejlighed en rigtig party lejlighed. Hvilket også viser sig lige nu.
Jeg kan dårligt nok stille mit syn skarpt, og jeg bliver skubbet fra alle sider af den store menneskemængde som befinder sig i lejligheden.
" ELEENAA! " Råber jeg så højt jeg nu kan, selvom jeg lige vil sige at det er pænt umuligt at overdøve den høje musik. Jeg lader mine øjne søge rundt efter Elena, og jeg finder hende ovre ved en af barstolene ved vores lille minibar (Min ide), hvor hun sidder sammen med nogle venner og lejer drukleje. Jeg masser mig igennem mængde over imod hende, og jeg er kun ved at snuble et par gange. Jeg får med lidt held fumlet mig vej over til hende, og jeg bliver nød til at støtte mig til hendes skulder for ikke at vælte. Okay, måske har jeg drukket lidt for meget.
" Heeeyo Katty-girl " Siger Elena med en underligt skinger stemme så alle omkring bryder ud i grin, hvor Elena bare smiler stort op til mig. Hun har vidst også fået lidt at drikke.
" Nyder du din polterabend? Sidste aften som singlepige " Siger jeg og Elena griner.
" Den heer FEST er fooor VILD! " Siger hun og laver nogle store armbevægelser så hun selv er ved at falde ned fra sin stol. Jeg skynder mig at tage fat i hende og vi griner til hinanden, da jeg selv snubler et par skridt.
" Jeg har endnu en overraskelse " Råber jeg over den høje musik, og Elena kigger overrasket op på mig.
" HVVAD? Til mig? " Siger hun og retter sig op. Jeg nikker. Jeg vender mig rundt, og lige i det tikker en besked ind på min telefon. Jeg går så hurtigt og præcist hen til musikken så muligt, og skruer lidt ned, hvilket gør at jeg får folks opmærksomhed. De vender sig alle om imod mig, og jeg smiler rundt til dem alle, som stort set alle har en drink i hånden.
" Godt nok har vi været i gang længe, men dagen... Aftenen er skam ikke slut endnu! Jeg har endnu en lille overraskelse til Elena min pige " Siger jeg og smiler over til hende. Hun sidder og smiler som et lille barn på juleaftensdag. Så tager jeg min telefon frem og skriver "klar", og så bliver hoveddøren åbnet. Ind i den okay store stue kommer en flok strippere ind som jeg selvfølgeligt har hyret. Hvad man ikke gør for sin bedste veninde altså.
Alle kvinder i rummet begynder at huje og klappe, og alle virker begejstrede. Også Elena som har fået så meget at drikke, at hun faktisk ikke har noget i mod det. En af pigerne finder en stol og sætter den ind midt på gulvet, og Elena bliver sat på den. En af drengene kommer hen til mig og sætter sin egen musik på, og går tilbage til de andre. Efter det gik det bare for sig. Alt jeg kan sige er, at det pludseligt blev meget varmt i stuen.
*****
Sidste kapitel kommer ud på Lørdag! Denne bog startede 24/6-16 og den bliver slutter 24/6-17 ❤️ Det har været en fornøjelse at skrive denne bog. Tak til alle jer som er nået så langt som hertil. Denne bog har mange fejl og dem skal jeg nok tage mig af på et tidspunkt når jeg får tid❤️
Tak igen til alle jer som læser med!
~ Sara
YOU ARE READING
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...