Kapitel 75

149 10 8
                                    

KATTYS P.O.V

Da Elena stopper bilen ude foran et kæmpe stort hegn som fører ind til et gigantisk hvidt hus, er jeg slet ikke i tvivl om at vi er der. Elena kører bilen helt op til lågen, og ruller vinduet ned. På venstre side, ud fra Elena er der en telefonboks af en art, hvor hun trykker på en knap. Kort tid efter høres min skøre brors stemme.

" Hvem der? " Harrys stemme får både mig og Elena til at spjætte, og vi får begge nogle fjogede smil på læberne. Det er først nu jeg opdager, at jeg har savnet min bror mega meget.

" 2 piger som går under navnene Katty Johnson og Elena Wolf " Svarer Elena, og der bliver helt stile i den anden ende. Så pludseligt lyder en højlydt knirkende lyd, og portene foran os åbner sig, og lige i det, bliver døren åbnet i huset længere nede af en lille indkørsel. 5 genkendelige drenge springer ud og vi bliver mødt med kæmpe smil.

" Det er dem " Hvisker jeg. Elena sidder helt i chok på min venstre side.

" Jeg... Jeg kan slet ikke forstå det! " Siger hun og smiler stort til mig.

" Du glæder dig vel til at se Harry? " Siger jeg og sender et perverst blik til Elena. Hun griner bare.

" Det gør du vel også, han er da trosalt din bror " Siger hun og griner højt af mig.

Elena kører bilen ned for enden, og drejer op foran det store hus. Så snart hun har slukket motoren, springer jeg ud af døren og direkte ind i armene på en dreng... mand med krøller! Hans arme slutter sig om mig og han krammer alt kraft ud af mig.

" Katty! Hold nu op hvor har jeg savnet dig " Siger han og giver mig et kys på håret. Jeg griner og kigger op, og møder Harrys grønne øjne.

" Harry! Hold nu op hvor har jeg også savnet dig " Svarer jeg og han smiler stort til mig.

" Stadigt lige flabet? " Spørger han med et skævt smil. Jeg griner bare.

" Stadigt mig " Svarer jeg og blinker til ham. Så går jeg videre og møder Louis. Han kaster sig bogstaveligt talt også på mig, og får lige hjælp af Niall og Zayn og de 3 drenge vælter mig bogstaveligt talt omkuld. Da min ryk rammer græsset, som jeg heldigvis landede på, bryder vi alle 4 ud i et gigantisk grineflip.

" Skal jeg tage det som, at i er glade for at se mig? " Griner jeg og de nikker alle.

" Vi er bare mega glade for at se dig Katty! Hold nu op hvor ser du godt ud " Komplimentere Louis og jeg smiler sødt til ham.

" Tusind tak Loui, du ser godt nok heller ikke værst ud dig selv " Svarer jeg og vi rejser os alle. Jeg krammer først Louis, og vender mig så imod Zayn.

" Hey-yo boi " Siger jeg og Zayn trækker mig ind i et rigtigt mandekram.

" Gud jeg har savnet dig Katty-pigen " Siger han og jeg griner. Da jeg er inde i krammet ligger jeg mærke til hvor godt han dufter.

" Lækker aftershave, det må jeg give dig " Siger jeg da vi har trukket os. Han smiler stort til mig.

" Glad for at du kan lide den " Siger han. Så vender jeg mig om imod Niall. Niall med det lyse hård og de store blå øjne. Min lille golden retriever.

" Katty... Hvordan har du det? " Spørger Niall men jeg ignorere hans spørgsmål og trækker ham ind i et kram.

" Jeg er så glad for at se dig " Siger jeg og han krammer mig hurtigt hårdt tilbage.

" Jeg er også virkeligt glad for at se dig Katty " Svarer han. En falskhosten lyder pludseligt bag mig, og Niall og jeg giver slip på hinanden. Jeg vender mig om og møder nogle nøde brune øjne.

" VALNØD " Hviner jeg og springer i favnen på Liam.

" OSTEPOP " Hviner Liam tilbage med en så lys stemme, at jeg er bange for at ruderne på bilen skulle smadre. Vi griner begge to mega højt imens at vi krammer.

" Jeg har savnet dig " Griner jeg.

" Jeg har også savnet dig Katty, dig og din mega underlige humor " Griner Liam. Vi trækker os og jeg kigger rundt. Drengene står ved siden af os, og kigger alle i samme retning. Jeg følger deres blikke, og længere nede i haven står Elena og Harry og krammer.

" Awww " Siger jeg og kan ikke lade være med at bide mig i læben. De er ret så søde sammen, hvis jeg altså skal sige noget.

" Han har godt nok savnet hende meget " Kommer det fra Louis, og de andre drenge nikker sig enige.

" Han har ikke kunne snakke om andet end Elena " Siger Zayn, og deres ord gør mig blot endnu mere glad. Jeg ved selv hvor meget Elena holder af Harry, og det er godt at vide at han også holder ligeså meget af hende. Elena og Harry trækker sig, stadigt hånd i hånd. Du står bare og kigger hinanden dybt i øjnene, da Harry læner sig frem og kysser Elena.

" Okay så er det nok kiggeri! " Siger Niall og vender sig straks væk. De andre drenge griner men gør det samme.

" Skal vi ikke hjælpe dig ind med nogle tasker, og så vise dig rundt i huset? " Spørger Zayn og jeg nikker taknemmeligt.

" Det ville være rigtigt rart tusind tak " Siger jeg og vi går sammen over til bilen som kun er få meter væk. De hjælper mig med at tage mine ting, og Liam holder døren for os alle da vi træder ind. Huset er stort, men det er virkeligt ingen overraskelse. Det har det hele. Kæmpe køkken, 1 værelse til hver person + walk-in-closet, 4 badeværelser, en kæmpe stue, hjemmebiograf og glem endeligt ikke den kæmpe have med pool. Da drengene bliver færdige med at vise mig rundt, smider jeg mig i en af solstolene ude ved poolen.

" Jeg vil også være kendt hvis det medfører et så stort hus " Siger jeg misundelsesværdigt og kigger rundt på de fantastiske omgivelser.

" Jah... Det er en af fordelene " Siger Zayn. Jeg nikker, sådan nogle bliver der jo også nød til at være.

" Såh Katty, hvordan var jeres road trip? " Spørger Niall nysgerrigt og de 4 drenge smider sig tilfældigt rundt om mig. Zayn og Liam i liggestole ved siden af mig, og Louis og Niall i en sækkepude oven i hinanden.

" Der er meget at fortælle... Men alt i alt har det været fuldstændigt vidunderligt " Siger jeg og alle drengene nikker.

" Hvad var det for noget med at i har hængt ud med Cameron Dallas og Kian Lawley? " Spørger Louis og wiggler med øjenbrynene. Jeg kigger forvirret på ham.

" Hvor ved du det fra? " Spørger jeg overrasket. Louis og de andre drenge griner af mig.

" Hallo, hvad tror du ikke de sociale medier er til for? For sådan en uge siden begyndte det at gå helt amok fordi dig og Elena var blevet spottet sammen med dem " Fortæller Louis og jeg nikker forstående.

" Ja, vi mødte dem i London lufthavn, og stødte så på dem i... Jeg tror at det var San Francisco " Fortæller jeg.

" Såh... Noget imellem nogen af jer? " Spørger Liam nysgerrigt. Jeg smiler og ryster på hovedet.

" Ikke rigtigt... Mig og Elena har nok i hinanden " Og med den sætning bryder vi alle ud i grin igen.

" Det her skal nok blive en god uge! " Siger Zayn og vi nikker os alle enige.

*****

Pludseligt skriveløst endte op med at blive et ekstra kapitel!:)❤️ God Lørdag.
~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetOù les histoires vivent. Découvrez maintenant